Ik heb vraag, we willen morgen een uitstapje maken naar dierentuin maar aangezien mijn bekken instabiliteit kan ik niet zo heel veel lopen...nou kan ik nergens op de sites van de parken vinden of ze daar ook rolstoelen verhuren want dan zou ik wel mee kunnen??? Iemand enig idee???
Ligt eraan welk dierenpark, maar bij Burgerzoo wel in ieder geval.. Ik zou gewoon even bellen met het dierenpark.. Gr. Carlien
Heey, ik zou ook even bellen. Wij zijn het weekend naar Artis geweest en ook daar waren ze aanwezig. Vragen staat vrij en het zou toch fijn zijn als je er ook een dagje tussenuit kan. Als je wel kunt gaan heel veel plezier!! Groetjes Liena
Dierenpark Amersfoort heeft rolstoelen Ouwehands heeft ook scootmobielen Enne, het staat altijd op de websites bij bezoekersinformatie. Veel plezier!
Met zulke afstanden heb ik een rolstoel nodig en ik heb tot nu toe bij elk dierenpark er eentje kunnen huren, bij de één een krakkemikkig ding met muntje en bij de ander een knappe via de receptie...staat inderdaad meestal op de site en anders even bellen.
Meestal is er wel een rolstoel beschikbaar. Zoals al meerdere hebben gezegd, even bellen. En als ik jou was zal ik er 1 reserveren indien mogelijk. Straks kom je daar en zijn ze uitgeleend !!
hoi ik heb ook last van bi en ik ben naar emmen en naar burgerzoo en dolfuim en efteling geweest en ik heb naar hun alle 4 gebelt en rolstoelen gereseveert je moet wel je paspoort meenemen alleen vond ik in burgerzoo wel voor mijn man verveelend want daar is het echt heuvel op en neer maar later kwam ik er achter dat ze ook scootmobile hebben maar de kosten daarvan zijn wel duurder gewoon bellenn