Ben ik de enige? Ik ben nu 2 maanden moeder en het viel me opeens op dat ik best veel straie heb gekregen op mijn bovenbenen. Een beetje bij mijn heupen, maar behoorlijk erg aan de binnenkant van mijn bovenbenen. Ik zit al weer bijna op mijn oude gewicht, dus ik snap er niks van. Het is best opvallend, dus het maakt me erg onzeker en ik moet er niet aan denken om zo maar het strand of zwembad te gaan. Zijn er meer meiden die dit hebben?
Ik heb het helaas ook. Op mijn buik helemaal niks, maar mijn bovenbenen zitten er helemaal onder. Vooral de binnenkant inderdaad. Helaas zit ik nog niet weer op mijn oude gewicht. Er moet nog 10 kilo af...
Heb ik helaas ook. Ook op m'n buik, maar dat deert me niet, daar heeft ons zoontje tenslotte 9 maanden gewoond maar op m'n benen vind ik idd niet heel fijn. Het zit ook zo fijn helemaal rondom. Maar ik ben dan ook 30 kilo aangekomen in m'n zwangerschap...
Ik heb het ook heel erg, op mijn buik ook helemaal niets (ondanks 2 keer 10 ponders). Tja, het zit er nu helemaal, maar ik schaam mij er niet voor en ga gerust naar het zwembad, maar goed, ik heb me dan ook nog nooit wat aangetrokken van wat een ander eventueel van mij vindt.
ik ook bij mijn dijen en overgang van buik naar benen en wat op de heupen . maar ook op mijn buikie , tja is niet anders