Goedemorgen lieve dames, Ik heb net samen met mijn vriend een testje (kruidvat) gedaan en er verscheen vrijwel direct een duidelijke tweede streep. We hebben echt 5 minuten zitten wachten want misschien verdween hij wel weer . Maar hij bleef staan !! Zit nog helemaal te shaken op de bank... Zo snel hadden we niet verwacht, ook omdat mijn zus 3 jaar bezig was (gelukkig nu zwanger). Ik ga verhuizen naar een ander forum en ik hoop echt dat ik jullie daar snel weer tegenkom .... Liefs In AFwachting
Gefeliciteerd!! Ik moest wel even lachen toen ik jouw berichtje las. Zie namelijk gelijk al 2 mensen de test bestuderen en zeggen, ja! hij staat er nog steeds!
@Rosa5, zo was het wel . Om de paar seconde keek 1 van ons op de test. Ja, hij staat er nog steeds ...
gefeliciteerd! in de 3e ronde, zie ik dat goed? vrij vlot hoor! hoeveel dagen was je overtijd vandaag?
@Denise23, inderdaad 3e ronde en 1 dag overtijd. Hadden we echt niet zo snel verwacht . Helemaal omdat mijn zus 3 jaar bezig was (gelukkig nu ook zwanger)...
En het enigste wat ik gemerkt heb was dat de gebruikelijke pijntjes en krampjes die ik voor een ongesteldheid heb weg bleven...
Gefeliciteerd!! Ik was toen ik mijn testje had gedaan ook helemaal aan het shaken!! Belde mijn vriend op en ik kon de CB niet eens stilhouden! haha geniet er van!
gefeliciteerd!! leuk voor jullie en zeker samen met je zus hoe fantastisch en bijzonder is dat?? Ik ga morgen een test doen dus misschien zie je me ook wel verschijnen in een andere topic
gefeliciteerd! Fijn dat je zo snel zwanger bent! Scheelt een hoop zenuwen en teleurstellingen Geniet ervan!!