Ovulatiepijn op cd 8 ??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priincess, 18 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Hoi dames. .de.titel zegt al,

Heb ook met afvegen slijm , laatst ongesteld 11-12-15. Klaar op 15-12-15.
    Maarrrrrr, ik had 14-12 tijdens menstruatie dus , pijnlijke steekjes onder in mijn buik ( links) weet niet wat dat was , was maar heel eventjes.

Wie had ook een vroege eisprong en was.gwn zwanger? Xx

2. Moess

Moess Niet meer actief

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Je had tijdens je menstruatie steekjes? Dat is bij mij heel normaal. Mentruatiepijn, kramp, steekjes etc.

Zoals ik het begrijp denk je dat je nu je eisprong hebt? Heb je ovulatietesten gedaan of waaruit concludeer je dat?

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    toen ik een cyclus van 24 dagen had had ik vruchtbaar slijm vanaf dag 7 ofzo. dus bij een korte cyclus kan het wel. Had toen geloof ik eisprong op dag 10 ofzo

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Vaak zijn die steken het groeien van je follikels waarna na een paar dagen pas je eisprong plaatsvindt waar je niks van voelt in de meeste gevallen.

5. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Oh bij mij is t de eerste keer tijdens menstruatie steekjes? Vandaar die vraag . Nee ik heb nog nooit ovu test gebruikt.

6. priincess

priincess Bekend lid

20 feb 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Ohhh dat wist ik niet hihi , dankje xxx

7. anoniem14928

23 jan 2014
    48
    3
    8
    Vrouw
    Tandartsassistente
    NULL
    heee mensen,

ik heb al vanaf afgelopen maandag een zeurende pijn in m'n onderrug en een beetje buikpijn.
    volgends de ovulatie calculator had ik afgelopen woensdag m'n eisprong, maar ik heb nog steeds last van krampen en dergelijke.
    ik kan pas op tweede kerstdag een vroege zwangerschapstest doen dus ik hoopte dat iemand hier ervaring mee heeft gehad en mij wat verder kan helpen!

kusjes

8. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    calculator kijkt alleen naar gemiddelden en de regels volgens het boekje. Niet hoe jou lijf werkelijk werkt. Kan dus best zijn dat jou eisprong later is. En dan heb je nog hoelang je gestopt bent met de pil. Als je nog niet zo lang gestopt bent kan dit je lijf ook nog in de war schoppen

Deel Deze Pagina