Baarmoederkramp

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Maantje80, 8 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik heb sinds een uur enorm last van mijn baarmoeder (echt kramp). Ik ben 35 weken zwanger van ons 5e kindje en herken dit niet vanuit voorgaande keren. Het zijn geen weeën, maar een lange aanhoudende kramp alsof ik ongesteld moet worden.

Iemand ervaring? Herkent iemand dit als voorwerk?

Gezien het geen weeën betreft ga ik niet de verloskundige bellen, ervaring genoeg, daar zie ik op dit moment (nog) geen reden toe. Ik ben gewoon benieuwd naar jullie ervaringen.

2. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb sinds 2 dagen ook wel krampen, soort menstruatiekrampen. Of het voorwerk is weet ik niet, want we verwachten onze eerste pas :p

Als je het niet vertrouwd of het wordt niet beter, maar erger, dan zou ik gewoon even de verloskundige bellen hoor :)

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dat heb ik de laatste weken van de zwangerschap ook met regelmaat gehad, heeft toch te maken met de groei van je baarmoeder en de prikkeling die de kleine aan de baarmoederwand geeft.

Vooral de laatste weken komt de kleine veel in gewicht aan en dat kan je baarmoederwand prikkelen.

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Ik heb dat bij de tweede ook gehad, kwam ook nog best regelmatig. Bij controle bij vk bleek mijn knulletje aan het indalen, dat heeft bij mij wat kramp toen veroorzaakt. Was onschuldig verder. Heb het bij de andere twee niet gehad.

5. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Ik ben even in bad gegaan, de aanhoudende kramp is weg, maar wel pijnlijke harde buiken nu om de zoveel minuten, kunnen ook voorweeën zijn, ik wacht het even af.

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Ik had een dag voor de bevalling van mijn dochter zo'n soort pijn. Bleek dat ze was ingedaald.

7. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ik heb het van week 25 tot 30 gehad en moest stoppen met werken omdat de gyn bang was dat het iets zou opwekken.
    Die rust heeft me echter zo goed gedaan dat ze nu nog zit! ;)

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Hier is het gelukkig gisteren avond weer afgezakt, ik denk dat het flink voorwerk is geweest. Nu heel hard hopen dat ik in elk geval die 37 weken ga halen!

Deel Deze Pagina