veel overgeven

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Juniper, 13 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Hallo,

ik ben bijna 13 weken zwanger. Sinds week 6 moet ik al heel veel overgeven, zeker tot 5 uur `s middags houd ik niks binnen. Alle voedingstoffen die gezond zijn voor de baby, zoals fruit en melk, komen er gelijk weer uit. Zelfs vruchtensap valt verkeerd. Ik heb ook diarree. Voor mezelf vind ik dit vervelend (krijg er hoofdpijn en pijn in mijn maag/slokdarm van) maar daar kan ik mee leven. Ik maak me alleen zorgen dat de baby niet genoeg voedingstoffen krijgt. Ik neem wel iedere avond vitamines die speciaal bedoeld zijn voor zwangere vrouwen. Hoe groot is de kans dat de baby hierdoor te weinig voedingstoffen binnenkrijgt?

Bedankt,

Groeten, J.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi J.

je kindje pakt echt wel wat ie nodig heeft en degene die daar last van heeft ben jij. Je kunt je heel slap voelen (zeker als je zoveel overgeeft ;)) dus je moet proberen jezelf erbovenop te houden. Eet maar gewoon wat je wel binnen kunt houden en probeer, zeker als je diarree hebt, veel te drinken. Dat is nog wel het allerbelangrijkste! Blijf de vitaminepilletjes gewoon slikken en hopelijk krabbel je snel op.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina