Hoi hoi, Ik heb een beetje een genante vraag; Iedere keer nadat ik sex met mijn vriend heb gehad, heb ik erg veel jeuk en last van een geirriteerde huid rondom mijn vagina. Hebben we geen sex, dan heb ik dit niet! Dus een schimmelinfectie lijkt het me niet (ben geen dokter natuurlijk). Ik gebruik nu Lactacyd de dag erna en dan word het langzaam weer wat minder... Ook heb ik het gevoel dat ik na sex volledig gekneust ben van de onderkant ...terwijl we extra heel rustig doen. Zou dit het schaambeen kunnen zijn ofzo? Heeft iemand enig idee waar dit alles van kan komen?! Groetjes en fijne dag Marieke
Denk dat t komt door dat jij wat beter doorbloed en gevoeliger bent daar door de zwangerschap/hormonen. En ook al doe je dan rustig, het wordt toch wat geirriteerder. Dat beurse gevoel ken ik, heb ik ook sneller nu (net of alles laag hangt en mega-opgezet is ) Je kunt voor zekerheid ff HA bellen? Succes
En het kan tóch een schimmel zijn hoor. Laat het even checken, want ik heb na een kuurtje ook nog steeds last van dat branderige en jeukerige gevoel. Ik heb helaas jaren ervaring met een schimmel en weet dat het vrijwel 99% bingo is. Mocht het inderdaad een schimmel zijn, kun je best je partner ook laten behandelen met een creme, want anders blijft hij je opnieuw besmetten. (Mannen hebben vrijwel nooit geen symptomen)
Ik heb dat ook hoor, na de seks voelt het ruw en het jeukt. Vreselijk. Ik heb het er ook eigenlijk niet eens voor over..
Hoi hoi, Nou Skatje, zo begin ik ook bijna te denken, hahaha! maar moet vanmiddag toch naar de gyn voor bloeduitslagen en dan ga ik het allemaal ff navragen, misschien heb je dr wat aan Hou je op de hoogte Grtz
oh jee lastig en vervelend maar ehmm ik heb altijd begrepen alleen wassen met water beneden!! geen lactacyd of wat dan ook reclame is leuk maar water is toch het beste ik zou het eerder gewoon na het wassen (met water) lekker insmeren met een verzachtende olie of creme (weleda olieen zijn veilig, niet op basis van minerale olieen)
Hoi, Daar heb ik idd ook al over zitten denken, een creme ofzo, maar dan moet het idd wel een veilige zijn. Zal hier vanmiddag ook eens naar informeren! Dank je
Hoi hoi, Nou, het was geen schimmelinfectie .... Waarschijnlijk dus gewoon een irritatie n.a.v. sex en goed doorbloedde baarmoederhals. Lactacyd kon in dit geval wel. Uitwendig en niet langdurig. Daarna idd alleen wassen met water, was beter dan met zeep. Dus hopen dat dit alles gaat helpen! Grt en fijne pasen allemaal
hoihoi, Ik heb hier eerder ook veel last van gehad, en bij mij hielp het om het met vaseline in te smeren 2x per dag.(de gewone huis- tuin- en keukenvaseline). Dit was ook op advies van de huisarts. Bij mij ging het na een dag of 2 beter. Hopelijk heb je er wat aan. Succes
Hoihoi, ik heb na het vrijen ook weleens last van irritatie. (auww als je dan moet plassen!) Ik gebruik verzachtende creme van Biodermal Intiem, direct na het vrijen. De volgende morgen geen last meer!!! Superspul en maar een beetje nodig. Groetjes DeeLighT