Angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Chamaro, 6 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Heb vandaag mijn angelsound binnen gekregen..:D
    En natuurlijk gelijk uitgeprobeerd..:D
    En we hebben het hartje kunnen horen,,
    Echt geweldig..!:D
    Maar hoevaak mag je dat ding gebruiken?
    niet zo vaak toch omdat je met de geluidsgolven zit..

groetjes Mariska

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    als je het houd op een paar keer per week, kan het zeker geen kwaad. Hier was het verschillend, soms een paar dagen achter elkaar, dan weer 3 dagen niet. Maar altijd heel kort, totdat ik het hartje gevonden en dan 10 seconden ofzo. Puur voor mijn geruststelling ;)

3. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja mijn vriend wou ook nog luisteren, ik denk in totaal 1 minuut dat we geluisterd hebben..:p
    Maar ik heb dat ding ook gekocht puur omdat ik nog wil weten of het hartje nog wel klopte..:p
    omdat ik na volgende week weer een maand moet wachten voordat ik naar de VK moet, dat vind ik gewoon erg lang haha..

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Had ik ook hoor, ik was echt zo'n stresskipje, de angelsound stelde me enorm gerust. Ik had soms ook ineens vlagen van angst dat ik twijfelde of het nog wel goed zat, nouja dan istie ideaal! En in het begin luister je wat vaker, en ook weleens samen. Deed ik ook hoor. Sommigen merken dat de baby er op reageert, kijk, dan is het duidelijk dat je moet stoppen. Maar hier merkte ik niets hoor.

5. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik heb hem een aantal keer gebruikt. In het begin omdat het leuk was het hartje te horen. En ook een keertje toen ik hem een paar daagjes niet had gevoeld. Gewoon ter geruststelling dus.

Maar hij reageert er heftig op, hij begint echt heel druk te bewegen en echt tegen dat ding aan de duwen. Dus ik gebruik hem nu eigenlijk niet meer. Hoeft ook niet ter geruststelling nu, ik heb volgens mij een acrobaat in mijn buik zitten...

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe

Wat kan er dan gebeuren al je baby er hefig op reageert en je gaat nog wel steeds luisteren?
    Misschien domme vraag maar hoe kan het dat je baby er op kan reageren?

7. 4days

4days Niet meer actief

Blijkbaar merken die baby's de geluidsgolven die de angelsound uitzendt, daarom zeggen ze ook niet te vaak gebruiken. Ik luisterde zelf om de paar dagen, en dan vrij kort. Gewoon voor mijn eigen geruststelling, want ik was in het begin van de zwangerschap superbang. Dan denk ik beter eventjes luisteren dan heel veel stress!

8. Angelie

Angelie Bekend lid

21 okt 2008
    607
    0
    0
    Ik weet niet of het kwaad kan, maar ik heb zoiets van waarom iets doen wat de kleine duidelijk niet leuk vindt voor mijn eigen plezier. Kijk, als ik nou zelf in de stress zat (zoals toen ik hem niet voelde), dan zou ik wel eventjes luisteren. Maar nu doe ik het liever niet.

9. Ska26

Ska26 Actief lid

16 mei 2008
    148
    0
    0
    Operatieassistent
    Noord-Brabant
    Zover ik weet kan het geen kwaad hoor. (anders zouden ze ook niet verkocht worden Maris)

Ik heb in het begin regelmatig geluisterd maar strakkies ga je je kleintje voelen en dan gebruik je hem haast niet meer maar voor nu...geniet ervan.
    Liefs
    Jes

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ja als ik de baby ga voelen dan ga ik ook niet meer luisteren..Het is gewoon voor nu, want nu kan ik me spruitje nog niet voelen..:p

@ ska - ja als het kwaad kon dan gingen ze dat ook niet verkopen idd..

11. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    heb de angelsound ook alleen voor als ik het echt niet vertrouw. Nu gebruik ik hem minder omdat ik de kleine steeds meer voel

12. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik gebruik hem dagelijks voordat ik op bed ga, even horen naar ons kleintje al is het maar een paar seconden (zwemt vaak weg) maar dan weet ik dat alles goed zit (voel nog niets denk dat ik hem dan niet meer of weinig gebruik)

13. errisjuh

errisjuh Lid

6 jan 2009
    52
    0
    0
    sint michielsgestel
    hallo ik heb misschien een persoonlijke vraag
    hoe duur is zo'n ding want lijkt me leuk

14. Debby191

Debby191 Lid

9 dec 2008
    85
    0
    0
    Alblasserdam
    Hey errisjuh
    wij hebben m sinds vandaag in huis, ik heb m via marktplaats gekocht voor 12,50 :D
    Als je m nieuw wil kopen kost ie 42,95.

Liefs Deb

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik heb voor de mijne €38 betaald
    Heb het ook via internet besteld..

16. spacey

spacey Lid

29 jan 2008
    81
    0
    0
    account-manager
    geldrop
    Nou ik vond het echt een uitvinding, ik heb nogal een hele geschiedenis achter de rug. En op dezeanier kon ik mijn grote stress in de tussen tijdse weken goed opvangen. Ik luisterde elke dag wel een keertje maar voor ingeveer 5 tot 10 sec. Als ik het hartje hoorde dan was ik gerust gesteld, ook als je de angelsound wilt verschuiven op je buik zetten ik hem eerst uit, anders krijg je van die hele harde geluiden en dat lijkt me niet fijn voor de kleine. Echt top!

17. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

een angelsound stuurt geen geluidsgolven uit hoor..
    het is gewoon een microfoontje die de geluiden in je buik versterkt met een gel die je op je buik smeert.. niks geen geluidsgolven...
    dat heeft dat ding bij de vk wel.. en daarom gebruiken ze die liever niet voor de 12 weken!
    maar een angelsound kan echt geen kwaad!

18. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    hoi ik vroeg me af vanaf wanneer mag je hem gebruiken?

19. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Is niet zozeer vanaf wanneer je mag maar vanaf wanner je kan.
    Je kan je kindje pas goed horen vanaf 12 weken omdat hij voor die tijd nog achter je schaambeen zit verstopt.
    Er zijn dames dei hem eerder hebben gehoord hoor maar meestal zijn die zwanger van de tweede of derde.

20. Tineke333

Tineke333 Bekend lid

7 nov 2008
    688
    0
    0
    bedankt voor je antwoord Kimmeding :D dan weet ik dat in ieder geval als ik m heb eerder niet hoef te luisteren zeg maar.

Deel Deze Pagina