31 weken en menstruatiekrampjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door rus05, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben nu 31w2d en heb sinds gisteren af en toe last van menstruatie-achtige krampen laag onderin mijn buik en rug. Er zit geen regelmaat in of zo en het doet ook niet megazeer, maar ik heb hier nog nooit eerder in de zwangerschap last van gehad. Wat zou het kunnen betekenen? Een vriendin van mij is met 33 weken bevallen en bij haar begon het met dat soort krampjes dus ben een beetje ongerust :(

Bedankt!

2. mama86

mama86 Actief lid

16 apr 2009
    182
    1
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Zuid Holland
    Hoi,

Die krampjes zijn volgensmij best onschuldig. Ik heb ze ook vanaf 30 weken. Ik ben nu 33w2d en heb ze elke dag wel ene paar keer. Volgens de vk zijn het voorweeen en als ze niet in pijn toenemen, heel normaal.
    Succes hè

3. Amy77

Amy77 Actief lid

24 jun 2011
    115
    0
    0
    Utrecht
    Idd, ik heb de menstruatieachtige pijn sinds paar weken (ben nu 36 weken zwanger) die komen en gaan. Ben toen ook op zoek gegaan naar ervaringen van anderen en het bleek dus dat het (in de meeste gevallen) niets betekent. Het kan nog weken duren tot dat je bevalt, je baarmoeder bereid zich voor.

Ik zou zeggen vraag het aan je vk en probeer je niet druk om te maken.

4. 2011isonsjaar

2011isonsjaar Actief lid

11 jan 2011
    309
    0
    0
    Zou ook indaling kunnen zijn.. Succes meestal is het niks om zorgen over te maken..

5. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    pfff daar kan ik helaas over mee praten, nu 34 wkn zwanger
    en o wat een krampen vrijdagopzaterdag zat er zelfs ritme in dus zaterdag gebeld vk dacht misschien blaasontsteking maar had donderdag urine nog weggebracht dus dat is onmogelijk.

krijg me ogen zowat niet open van de vermoeidheid want de nachten zijn waardeloos:( hoelang blijven die indalingsweeen(als het dat is) doorgaan??? word er moedeloos van ben er gewoon beroerd van.

sorry voor me geklaag maar me lichaam doet zeer...

6. rus05

rus05 Bekend lid

31 mrt 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Heb vk maar even gebeld en zij houdt het voorlopig op een reactie van mijn baarmoeder omdat ik in het weekend teveel heb gedaan. Moet ook even urine wegbrengen naar huisarts om blaasontsteking uit te sluiten. Zodra er regelmaat in komt, moet ik weer bellen, dan komt ze kijken. Nou ja, vandaag rustig aan doen dus en hopen dat het weer weggaat!

Deel Deze Pagina