Meiden ik maak me echt zorgen, vanochtend alweer roze/bruine afscheiding! Dit is al de 6e dag pff. Di bij de vk geweest dinsdag en een inwendige echo gehad, het hartje klopte zelfs al dus volgens haar een goed teken! Toch zit het me niet lekker dat ik al 6 dagen die roze/bruine afscheiding heb. Wat kan dat nou zijn? En wanneer stopt het? Ik merk dat ik nog niet kan genieten en mezelf in bescherming neem omdat ik bang ben dat het mis gaat
Ik snap je ongerustheid. Had je vk geen verklaring? Misschien oud bloed oid, gezien het bruinig is? Zolang de echo goed is, zou ik vertrouwen op je vk en het proberen naast je neer te leggen. Als het op iets ergers duidde, had je vk je echt doorgestuurd voor meer onderzoek. Mocht het door blijven gaan, zou ik over een paar dagen nog eens bij de vk voorleggen. Hoe moeilijk het is, probeer het naast je neer te leggen en jezelf niet gek te maken. Stress is nu ook niet goed voor je
Vanmorgen ook naar de verloskundige gebeld het is pas zorgelijk als het helder rood bloed is. Als ze daar zeggen dat het goed zit zou ik me niet te druk maken dan komt het vast goed !