Hallo ik ben weer zwanger naar een missed abortion in mei ik heb een iui behandeling gehad met mijn eigen eicel in juli en een week daarna kreeg ik mijn menstruatie al. Wat meestal na twee weken is . Nu in augustus er achter gekomen dat ik weer zwanger was. spontaan en dacht verleden week dat ik 6 weken en 5 dagen was dus kwam bij de gynecoloog en bleek dat het vruchtje te klein was voor wat ik dacht zwanger te zijn hij zij op dat moment ook niet hoeveel weken wel .Hij zei wel de kans dat de kans op een goede zwangerschap klein was dat we er rekening mee moesten houden. We moesten een week later terug komen voor een echo verleden week woensdag dus . Toen bleek dat het vruchtje was gegroeid en er was een hartslag . De groote was nu 6 weken dus vorige keer 5 weken. Ik voel me super heb genoeg zwangerschaps kwaaltjes en mocht best wel positief zijn nu moet ik over twee weken weer komen hoe het dan gaat. Is dit meestal zo of moet ik me nu er zorgen over maken ik ben 37 jaar.
Hoi, Dit is voor nu geen reden tot zorgen. Het kan zijn dat je eisprong later heeft plaatsgevonden waardoor je gewoon wat later zwanger bent geworden. Dit komt vaker voor en is niet opmerkelijk. Maar natuurlijk zit je nog in de miskraamperiode en blijft het even afwachten. Groetjes Gea