Hoi, Sinds vandaag voelt mijn borst/tepelhof (aan een kant) beurs/alsof het een blauwe plek is. Wie herkent dit en wat is het?
Voel je ook een bobbel onderhuids op die plek? Want dan zou het een verstopt melkkanaaltje kunnen zijn. Vaak helpt het dan om tijdens het voeden of bijvoorbeeld onder een warme douche die plek zachtjes te masseren. Wel in de gaten houden of het niet erger wordt, want dan zou het op een borstontsteking kunnen wijzen.
geen bobbeltje en geen rode plek. Wel tijdens het masseren (op die pijnlijke plek) wat flinke (sterke) stralen melk . Dus waarschijnlijk was er wel iets aan het 'broeden'. Bedankt voor de tips en ik houd het in de gaten!
Pas ook gehad, bleek een beginnende borstontsteking. het voelde echt als een blauwe plek en werd met de dag ook een "grotere"plek. Ik kreeg het advies om de 2 uur aanleggen, ibuprofen tegen de pijn en werkt gelijk ontstekingsremmend Na 2 dagen was ik er vanaf, zonder antibiotica
Klinkt als een beginnende borstontsteking. Goed die borst laten leegdrinken, flink masseren, ook met warmte onder de douche.