Hallo, Ben eind maart bevallen van een wonderschone dochter, maar nog steeds last van een beurs gevoel van mijn schaambeen. Ook bij het vrijen is dit niet fijn.... Is dit normaal? Hebben meer meiden hier last van en hoelang duurt dit? Groetjes, Fien
Hi, Ik heb dit ook een tijd nog gehad, ook als ik een tijd gelopen had. Probeer je bekkenbodemsprieren iets te trainen door o.a. je navel naar je binnen te trekken. Bij mij hielp die oefening redelijk goed, na 6 maanden had ik er nooit meer last van. Geef het tijd. Succes! Groeten Cindy
Hoi, Ik ben ook eind maart bevallen en heb er ook nog steeds last van. Het is al wel een heel stuk minder geworden, maar nog steeds aanwezig.
Ik ben medio maart bevallen en heb er ook nog last van. Ik heb bekkenpijn, rugpijn, een trekkend gevoel en soms ook nog wel eens wee-achtige pijnen daarzo. Meestal komt dit in vlagen en na zo'n vlaag van een paar dagen is mijn lichaam weer van vorm verandert. Het is net alsof alles steeds meer terug op zijn plaats rekt, en dat daardoor alles pijn doet. joeja