Hey meiden, Al mijn hele volwassen leven had ik maat 39 van schoenen. Tijdens de zwangerschap van Louise waren mijn voeten/enkels zo dik van het vocht dat ik niet eens meer op slippers kon lopen dus ik was al bang dat dat niet meer over zou gaan. Louise is inmiddels bijna 1 jaar en mijn voeten zijn weer redelijk normaal, alleen nu lijkt het wel alsof ze gekrompen zijn. Maat 39 sloft nu gewoon dusdanig dat ik die schoenen niet meer aankan. Ik heb net 2 paar prachtige pumps gekocht maar beiden in maat 38 omdat 39 gewoon te groot is Herkent iemand dit?
Hoi, Zijn je schoenen maat 39 niet uitgerekt door je zwangerschap? En pas je "toevallig" die maat 38 die je nu hebt gekocht? Gekrompen voeten lijkt me wel bizar! Zou ik ook wel willen, heb maat 41! Hiihi! Groetjes Jessica
Nou ik had toen ik net zwanger was in Bacelona pumps gekocht (maat 39) en die zaten prima, en nu kan ik ze dus echt niet aan... ik slof er meteen uit. Alle pumps die ik gisteren heb gepast was 39 te groot en moest ik 38 passen...