beurs schaambotje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 4catsandagirl, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Wie herkent dit ook? Een beurs gevoel op je schaambot aan de buitenkant. Als ik er op druk lijkt het net een blauwe plek, voor de rest is het een zeurderig gevoel.Ik vraag me af waar dit vandaan komt?

2. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Ja, ik heb dat ook! Nu heel erg, maar idd rond de 20 weken ook een poosje. Mijn gyn zegt dat het toch een vorm van bandenpijn is, en dat op momenten dat je er veel last van hebt je buik hard aan het groeien is...

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    hier nog 1 auw! :(

4. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Hier ook nog een hoor .heel irri ....

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej 4catsandagirl

Ik loop sinds 2 weken bij de fysio omdat ik zo'n last heb van mn rug. En ze ging het idee achter zwanger zijn en je botten uitleggen dmv een of andere harry ;) Zo'n dummy ding.

Toen liet ze me ook zien, dat heel veel vrouwen bij hun schaambot last kunnen krijgen, omdat daar een stukje kraakbeen leek het wel zit, dat dus weker wordt tijdens je zwangerschap. Zodat straks bij de bevalling het kindje er beter doorheen past.

Ben natuurlijk geen dokter, maar ik denk dat je pijn hiervandaan zou kunnen komen.

Succes in ieder geval.KuZzz

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    dank jullie wel voor de antwoorden. Vandaag is het weer wat minder, ik heb ook 2 dagen last gehad van wat krampen. Zal dan idd mijn buik zijn geweest die aan het groeien is.

7. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Had ik ook! Ik dacht dat ik blaasontsteking had, dus dat laten controleren, maar dat was het niet. Was ook rond de 20 weken, inderdaad, en alsof het een blauwe plek is. Was in twee dagen weer over. Interessant over dat kraakbeen. Het lag het dus toch niet aan mij, als zo veel mensen het herkennen.

8. Diaantje23

Diaantje23 Fanatiek lid

29 mei 2007
    2.644
    0
    0
    Telefoniste
    Tolkamer/Gelderland
    Hallo,

Ik heb dat gevoel al vanaf week 17. Ook bij mij werd er gezegd dat het bandenpijn was,maar rond week 23 kreeg ik er zo'n last van dat ik toch maar eens naar de huisarts ben gegaan. Deze gaf mij aan dat waarschijnlijk BI had en ze heeft me doorverwezen naar een cesartherapeut. Nou en idd deze gaf me gelijk aan dat ik BI had en waarom ik er niet eerder mee was gekomen, want de klachten waren al in zo'n vergaand stadium dat ik er dus al veel langer last van moest hebben. En dit klopt dus ook. Dus ik wil je niet bang maken, maar ze gooien het altijd te snel op bandenpijn. Laat er toch maar even voor de zekerheid naar kijken, dan doen ze een paar oefeningen en zo kunnen ze zien wat er aan de hand is. ik zit nu tot aan mijn zwangerschapsverlof thuis ben ik bang, want ik kan bijna niet meer lopen en autorijden is al helemaal uit den boze. Zelfs slapen lukt bijna niet meer laat staan omdraaien in bed.

Succes.

9. Corina

Corina Fanatiek lid

25 jan 2006
    4.881
    0
    0
    He Karin,

Je bent niet de enigste hoor! Ik heb het ook. Al vanaf een week of 14!
    Zeker als ik gewerkt heb, en daarna ga zitten. Voel ik het heel erg goed.
    Vind het niet bepaald een fijn gevoel, maar ja

10. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    IK kreeg er ook meer last van ben vandaag ook maar naar de huisarts gegaan,nadat ik door mijn baas naar huis was gestuurd omdat ik met de tranen van de pijn in mijn ogen op mijn bureaustoel zat en niet meer wist hoe ik moest zitten .En het is bij mij ook BI ..hij zei wel wees wijs ga het rustig aan doen meld je ziek .dus ik zit nu in de ziektewet .

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het sinds week 16, en het beperkt me heel erg in mijn bewegingen. Het enige dat geen pijn doet is stil zitten. Voor de rest doet alles vanuit mijn schaambotje pijn, kan nog geen eens op een been staan.
    Mijn VK zei dat het het begin is van BI, en dat ik het in de gaten moet houden. Sinds ik dat weet, dwing ik mijzelf om wat meer te rusten, en dan gaat het redelijk.

Enne, er zit inderdaad een stukje kraakbeen tussen het schaambeen, die dus ook verweekt. Heb bij hoesten en verkeerde bewegingen in bed zelfs het gevoel dat het stukje schaambeen losschiet :(.

12. Jana

Jana Actief lid

28 dec 2006
    347
    0
    0
    Ik heb er ook last van, doe daarom rustig aan (geen grote afstanden lopen). Nu heb ik er vooral nog 's nachts last van. Vooral als ik me omdraai doet het gemeen zeer. Het kan helpen als je met een kussentje tussen je knieƫn slaapt. Bij mij scheelt dat wel een beetje.

Deel Deze Pagina