hallo dames het leek mij leuk om naar een 9 maandenbeurs te gaan maar die is maar 1 keer per jaar. in februari 2008! dan ben ik al bevallen. weten jullie of er nog andere leuke (zwangerschaps) beursen zijn? groetjes
Ik gaf antwoord op Loesloes, dat jullie dan al bevallen zijn of liggen te puffen, kan ik ook niets aan doen... Ik neem aan dat jullie afgelopen februari al wel naar de 9-mnd-beurs zijn geweest.. dus dan is dit niet op jullie van toepassing
ah mooi toch een beurs tijdens mijn zwangerschap! Ik vind het sowieso raar dat ze niet 2x per jaar een 9mndbeurs hebben, trouwens
Zal wel zijn omdat het gecombineerd wordt met de huishoudbeurs. Je kan daarna daar gratis naar toe. Bovendien is de 9 maandenbeurs uiteindelijk maar 1 hal. (maar wel leuk hoor!) Je kan er ook prima met je beeb naar toe aangezien het niet alleen om zwanger zijn gaat daar.
hoi allemaal realtjuh, bedankt voor de link. ik ben 19 december uitgerekend. maar omdat ik diabeet ben wordt ik in week 38 ingeleid. ik kan dan nog net naar die jonge gezinnen beurs. het lijkt me best leuk. ik was in afgelopen feb nog niet zwanger dus ben niet bij de 9maanden beurs geweest. op zich jammer dat het maar 1 keer per jaar is. al zouden ze dat 2 keer doen valt de datum sneller in je zwangerschap. maar goed, als dat maar 1 hal is kunnen ze ook niet de hele beurs huren. groetjes marloes
Wij zijn indd naar de 9mnd beurs in februari geweest. Maar zou nog wel een keertje willen, want nu heb ik een buik Maar dan ben ik ook al bevallen had wel m'n buik willen beschilderen of zo.... jessica
Vorig jaar ben ik er met een platte buik geweest. Had toen net een miskraam gehad. Was toch een leuke dag. Lekker oriënteren en daarna gieren van het lachen mensen kijken op de hhbeurs