plaats nog maar even een vraagje hihi... is het normaal als je ene kant van je buik wat sneller groeit dan je andere kant... dus harder aanvoelt enzo... wat kan hier de reden voor zijn?
mijn meissie heeft ook een voorkeurshouding ze ligt altijd rechts van me buik en dan ook nog eens op een zenuw dus mijn been voelt de hele dag raar aan maar de rechterkant is ook altijd dikker dan links
Mijn mannetje lag ook altijd mijn zijn rugje tegen dezelfde kant waardoor mijn buik daar ook precies net iets dikker leek en was ook heel hard. Grtz x
Ik had aan het einde van mijn zwangerschap een hele scheve buik, Bram lag met zijn rug aan de rechterkant en dat was goed te zien! Groetjes, Anakin.
dat harde is je kindje en het zachte vruchtwater. als je straks wat verder bent zie je de harde bobbel vaak ook van de enne kant naar de andere kant verhuizen echt zo lief. de eerste keer dat ik dat zag keek ik wel een beetje raar maar nu ben ik er aan gewent en zie het kontje of rugje regelmatig draaien. daarvoor voelde ik het wel gebeuren maar om te zien is zo leuk.