Geslacht zien met 17 weken?!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jufffie, Jun 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jufffie

Jufffie Niet meer actief

Ik heb gister een pretecho laten doen en ze kon ons precies vertellen dat het een meisje wordt want ze zag 3 strepen.
    Ze zei ook; " Zonder twijfel een meisje!"

Mag ik nu roze dingen kopen of moet ik in mn achterhoofd houden dat het een jongen kan zijn?

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zou altijd "een slag om de arm houden" ;)
    Gefeliciteerd!

3. Racebabe

Racebabe Fanatiek lid

Mar 16, 2007
    3,491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Het is wel mogelijk als de kleine goed ligt en zich wil laten zien, maar persoonlijk zou ik inderdaad ook nog even afwachten tot de volgende echo...

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben ook met 17 weken (en 5 dagen) een 3D echo gehad, maar ook bij ons was het toen ook al duidelijk te zien dat het een jochie was!
    Nou zal een piemeltje natuurlijk beter te zien zijn, maar vaak hebben die mensen het wel juist hoor ;) Met de 20 weken echo kan je nogmaals vragen of ze naar het geslacht kunnen kijken en als ze dan weer zeggen dat het een meid is, zou ik me helemaal lam kopen in de roze spulletjes :)

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

Sep 29, 2006
    2,769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Ja als je baby goed mee werkt is het inderdaad in sommige gevallen al goed te zien. . . Ik heb een pret echo gehad met 14 weken 3 dagen en bij ons was het ook al over duidelijk dat het een knulletje word! (hij wou het perse kenbaar maken hihihi) Maar ik ga me ook van de domme houden met de 20 weken echo en opnieuw naar het geslacht vragen ;) Dan weet ik het 300% zeker dacht ik zo!

6. Niet meer actief

het zou kunnen hooor
    3 streepjes is niet echt voor een jongen
    ik denk wel dat ze het wel goed zien
    maar als je het zeker wilt weten misschien nog 3 weken wachten tot de 20 wk echo
    en dan spulletjes gaan kopen ;)

Share This Page