Ik heb de coupon van de lepeltjes in mijn mail mocht iemand hem niet kunnen openen kan je mij pben dan mail ik je deze mail door en heb je de coupon
Als je lid bent van de Blije doos dan zit hetzelfde speentje in die doos. Scheelt misschien weer kopen
Er zit in elk geval een speentje in. Had zelf de doos bij de Prenatal en Etos en had 3 speentjes. 2x difrax -2/+2 speen en nog een met I love mama erop. Ook van Difrax maar voor oudere baby's
Is het geen idee om een soort ZWP-dating op de Negenmaandenbeurs te houden, hihi? Net als het idee bij een blind date; alle ZWP-ers bv. een witte anjer laten dragen, zodat je alle mede-forummers kunt herkennen, haha?!
De aanbiedingen van Nestle babyvoeding: http://www.nestlebaby.com/NR/rdonlyres/E43021DB-01F6-499D-AC3B-CE55EFD3751B/0/beursaanbiedingen.pdf
nou ja, niks schokkends, maar wel leuk om in te kijken. zitten wel wat bonnen in, maar geen superdeals hoor. maar ik zag dat sommigen graag zo'n boekje wilden, dus vandaar mijn vraag Wil hem wel opsturen hoor, geef je adres maar!
Heeft iemand toevallig ook nog ergens een treinkaartjes actie gezien die zaterdags geldt. Of weet iemand waar je goedkoop kunt parkeren rondom de RAI?? Zag op de site dat parkeren 20 euro was.
Misschien is dit een leuke aanbieding (ligt er natuurlijk aan waar je woont ) Negenmaandenbeurs 2011 - Kaartverkoop