Hallo dames, Sinds het begin van me zwangerschap slik ik van die grote zwangerschap vitamine pillen met foliumzuur van etos.. Maar nu ben ik bijna 10 weken zwanger en heb ik overal gelezen dat je dan eigenlijk wel kan stoppen met foliumzuur slikken? maar ik wil wel vitamine door blijven slikken gedurende me zwangerschap. alleen wil ik niet meer van die grote dingen krijg het echt met moeite doorgeslikt. weten jullie misschien nog een andere variant?? en ook goed is tijdens de hele zwangerschap?? graag jullie reacties
Ik gebruik zelf mama puur van vsm. Die kun je ook in borstvoedingperiode blijven gebruiken. Zit overigens ook gewoon foliumzuur in hoor. Edit: het blijft een grote pil
Ik slik nu nog Mama met visolie van davitamon, extra foliumzuur met van Gent een dubbele dosis en vitamine d. Dacht dat dit al die maanden moest maar niet dus?!
Ik slik de zwangerschapsvitaminen van kruidvat met visolie. Afrader voor iedereen die niet van grote pillen houdt. De visolie is een aparte capsule, je slikt dus twee grote pillen per dag. Foliumzuur is alleen nodig tijdens de eerste 12 weken van de zwangerschap. De visolie en overige vitaminen zijn voor de rest van de zwangerschap een aanvulling. Als je goed en gezond eet is het in principe niet nodig om vitaminen te slikken. Nu lust ik geen vis, dus dan is visolie slikken wel handig
@Bloeme ik eet op zich gezond en gevarieerd!! maar ook ik lust idd geen vis dus wil ik ook idd vitamine hebben met visolie en alle extra vitamine is toch altijd meegenomen!! maar ik wil juist van die grote pillen af dus dat dat zal wel niks voor mij zijn