goeiemorgen, gister heb ik controle gehad van de verloskundige omdat ik nadat ik na de wc was geweest en mn broek wilde ophijsen inene een plons vocht verloor. Gelukkig bleek er niets aan de hand te zijn en blokkeerde de kleine waarschijnlijk mn urinebuis. het was in ieder geval geen vruchtwater nu heb ik zo nu en dan dagen dat ik best veel slijm verlies en dan echt propjes doorzichtig / gelig slijm Wat kan dit zijn? liefs, Claire
Hoihoi, Je afscheiding veranderd gedurende de gehele zwangerschap, dan is het waterig dan weer slijmerig. En soms is het zo slijmerig dat er zich propjes vormen.Dit kan geen kwaad is heel normaal. Imke
hoi imke ik heb vanochtend toch contact opgenomen met mn eigen vk Ze is langsgekomen en heeft getoucheerd maar t blijkt helaas al echter van mn slijmprop te zijn ben direct naar het ziekenhuis gestuurd voor opmeten van de baarmoederhals en al gelukkig was deze langer dan gemiddeld over 2 weken terug komen voor een extra meting maandag weer naar mn vk Ben alleen t vertrouwen een beetje kwijt maar probeer t maar over me heen te laten komen Liefs