hoi ik ben 30 weken zwanger en sinds afgelopen week voel ik mijn kind anders bewegen dan voorheen. Eerst waren het vaak tikjes of schopjes. Nu meer schuifbewegingen en draaiingen. Als ik op mijn rug lig en mijn buik bekijk zie ik haar zeker wel bewegen op sommige momenten maar erg krachtig voelt het niet. Het bobbelt zeg maar (kontje of ruggetje oid schuift voorbij) Nu heb ik de hele zwangerschap al een rustige baby dus ik maak me niet zo druk alleen ik vraag me af dat je altijd leest dat babys in t laatste trimester zo hard schoppen tegen bijv ribben oid. Ik ervaar juist minder krachtige schoppen enzo. Iemand die dit herkent?
Die van mij draait ook continu. Zie dan ook steeds van alles uitsteken en mn buik is dan echt aan het bewegen. Soms trapt ze me flink in mn ribben maar das pas sinds ze aan het indalen is. Je zal merken dat ze steeds hardere tikken uitdeelt want ze gaat steeds minder ruimte krijgen!
Ik heb hetzelfde als jij! vanaf 30 weken voelde ik meer schuif bewegingen als schopjes etc. En dat is nu nog steeds zo, voel af en toe alleen zijn kont in mn ribben whahaha. Ook de gehele zwangerschap redelijk rustig mannetje, hij heeft soms zn drukkere momenten maar dat is maar heel af en toe.
Ik heb dat ook, op het ziekenhuis zeiden ze dat dit niet erg was want de baby heeft nu gewoon te weinig plaats om nog echt extreme bewegingen te maken. Bij mij was ze altijd erg druk maar nu voel ik alleen af en toe die schuifbewegingen of harde bulten op mijn buik. Geen reden voor paniek dus volledig normaal. XXX
Hier bijna 30 weken en tegenwoordig ook meestal schuif bewegingen.. En zie dan ook echt m'n buik bewegen enzo
Thnx dames!! Het is normaal dus!! Ik maa me er op zich ook geen zorgen om, tis meer dat je om je heen veel hoort oh ze/hij schopt heel hard tegen mn ribben of blaas of wat dan ook, dat heb ik dus niet. Maar ben dus niet de enige
Het is hier af en toe net een golfslagbad En zeker sinds ik nu verlof heb en minder actief ben dan daarvoor schopt ie nog meer. Heel normaal en vooral lekker van genieten!