Herkenbaar? Af en toe als ik op straat loop, krijg ik een schok door mijn hele lichaam vanuit mijn buik (na een trapje). Dan is het net alsof de baby tegen een zenuw heeft geschopt rechtsboven. Heel gek en naar gevoel.
ik ken het hoor, als ik in bed lig heb het het wel eens danmoet ik echt even goed in en uitademen en lief ove rmn buik wrijven..met als boodschap..euuh willen we dat niet meer doen daar beneden haha
Herkenbaar, Bij mij alleen meer richting m'n benen. Is wel wat minder geworden sinds de kleine meid uit stuit is, maar nu doet ze het blijkbaar met haar vuistjes... Vooral als ik in bed lig, dan schiet m'n been dus ineens uit. Erg irritant als je (eindelijk) ligt te slapen, want ik schop mezelf dan dus wakker...
OEF OEF heel bekend verschijnsel,toen ik 39 weken zwanger was begon ik van alles te voelen,sterretjes zien,donker in de ogen en electrische schok in mijn linker been,ineen schoot er iets vanonder en dan mijn been voelde ik niet meer,dan zakte ik door mijn benen,na de bevalling alles gedaan, gelukkig,heb wel last gehad,kon niet meer lopen
Haha grappig dat het zo herkenbaar is. Had het vandaag weer tijdens het uitlaten van de hond. Ik schrik me elke keer rot