pijn in buik bij opstaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Oek oek, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Hoi

Soms als ik een tijdje gezeten heb, en dan opsta dan doet mijn buik heel erg pijn. Dan lijkt het alsof ik niet rechtop kan staan, omdat er iets "trekt" in mn buik, dus blijf ik half krom staan ( :rolleyes: erg charmant btw) Meestal ga ik dan maar gauw weer zitten en wacht ik tot het overgaat. Hebben jullie er ook wel eens last van? En enig idee wat dat kan zijn?
    Heb vrijdag wel bij de vk aangegeven dat ik veel buikpijn heb, maar had niet echt het idee dat er naar geluisterd werd.
    Ben benieuwd of jullie er ook wel eens last van hebben

Oek Oek

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ik heb dat ook weleens en vooral als ik te snel opsta. ik ga dan weer zitten en probeer langzamer op te staan. inderdaad de vergelijking alsof er iets opgerekt is.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ja heb ik ook weleens.

Dat zijn denk ik de banden.

Kan soms best zeer doen, :(

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.461
    0
    0
    Groningen
    Ah! zouden dat dan dus de banden zijn? vroeg me al af of ik ook nog bandenpijn ging krijgen :) (niet dat ik erop zat te wachten hoor)
    Maar zou het dan komen doordat ik te snel opsta? ik begrijp die hele banden namelijk niet zo goed.. dat ze dan niet snel genoeg meerekken ofzo? :oops: weetikhet.. probeer te verzinnen hoe dat dan kan :)

5. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Ik heb er heel erg veel last van als ik s'ochtends wakker wordt, dan kan ik me heel moeilijk draaien of opstaan.

6. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    ik heb het ook met opstaan maar ook als ik nies of moet hoesten.dit zijn inderdaad je banden.als ik het voel bij het opstaan van de bank,blijf ik ff stilstaan tot het zakt,en dan kan ik gewoon weer lopen.het hoort er allemaal bij.

groetjes tamara

7. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb ik ook last van en vooral net als wat Tammy77 zegt als ik moet hoesten ofzo dan heb ik het ook heel erg....

8. Niet meer actief

Ik heb gisteravond voor het eerst echte bandenpijn gehad.
    Ik kon inderdaad ook niet opstaan. Eerst dacht ik dat de baby overdwars lag, maar na wat wiebelen werd het niks beter. Toen werd het opeens zo erg dat ik dacht dat mijn schaambeen gebroken was, later dat ik ongesteld moest worden en toen werd ik bang. Ik wist niet meer hoe ik moest zitten, ineengebogen of op de kop op de bank, niets hielp.
    Mijn man heeft toen op internet gekekend en zei dat ik bandenpijn moest hebben. Verschrikkelijk! Ik ben gaan liggen en we hebben er een kruik tegenaan gelegd. Na ruim een half uur begon het langzaam weg te trekken.

Wat wel schattig was, de baby zat steeds tegen de warme kruik aan te schoppen, hihi.

9. Andrea mv Ryan

Andrea mv Ryan Fanatiek lid

31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dat zijn waarschijnlijk je banden waar iedereen over heeft. Ik heb er ook al last van, als ik bijvoorbeeld mijn zoontje opgetild heb.

Deel Deze Pagina