blaasverzakking?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Debstertjuh, 25 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debstertjuh

Debstertjuh Actief lid

22 mei 2010
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest voor nacontrole. Ik dacht nl dat er wat uit mij vangina "hing". Zij heeft inwendig onderzoek gedaan, maar baarmoeder zit netjes op hoogte.
    Nu kwam ik thuis en ging zelf nogeens liggend in een spiegeltje kijken, had dit eerder staand gedaan dacht dat daar het verschil in kon zitten bij de verloskundige...
    Maar nu heb ik het dus beter bekeken en het verdikte stuk lijkt m'n urineuitgang te zijn. Is dit normaal na de bevalling? Of kan dit mogelijk ool iets van een blaasverzakking zijn. Na mijn idee heeft die verdikking er nl nooit gezeten...
    Aangezien jullie dit vaker bekijken dan ik hebben jullie misschien een antwoord hierop? Jammer dat ik niet eerder goed had gekeken waar de verdikking zat, want volgens mij heeft de verloskundige inwendig alleen naar mijn baarmoeder gevoeld? Of kan je dan ook gelijk de blaas voelen?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

de kans dat je echt een blaasverzakking hebt is erg klein, ik neem eigenlijk aan dat je verloskundige dat ook wel gezien zou hebben.
    Bij twijfel zou ik langs de huisarts gaan en nog eens laten kijken.
    Maar bij een echte blaasverzakking zou je ook erg veel klachten hebben.

Mirjam

Deel Deze Pagina