om heel eerlijk te zijn, bij ons? best wel een puinhoop, matras vlakbij t balkon deur (s,nachts slapen we wel eens buiten, binnen niet uit te houden...) overal ligt wel wat, afwas staat er nog, was nog niet gedaan, stofzuigen en dweilen moet ook nog gebeuren....boven en onder, slaapkamer een puinhoop......veeeeeels te warm om iets te doen..hihihi morgenvroeg krijgt onze kleine spruit haar spuitjes om half 9, dan gaat ze lekker naar opa en oma, (want daar is t gelukkig heel koel binnen ook fijner voor haar natuurlijk) en dan? dan ga ik alles poetsen en houden jullie alles nog goed bij met 30 graden! of hebben jullie zoiets....komt morgen wel, net als ik hihi
Hier geen last van hoor....doe gewoon de meeste dingen s'ochtends, zoals stofzuigen enzo. En de afwas, wasgoed etc gaat gewoon door hoor....laat me huis niet verslonzen doordat het een beetje warm is.
Ik doe meestal in de avond me dingen hoor..hier ook niet uit te houden bah! strijken doe ik al 1 week niet en aangezien het warmer word blijf het nog wel ff liggen denk ik.
Hier niet anders als anders eigenlijk, doe gewoon dagelijks even stofzuigen etc zo stapelt het niet op. Maar ik kan ook heel slecht tegen rommel
owh nee daar kan ik absoluut niet tegen het moet hier netjes zijn! daarom doe ik smorgens ff een uurtje stofzuigen, was wegwerken, opruimen etc, moet wel zeggen dat mijn tuin er niet zo heel mooi uitziet maar dat doe ik morgen wel
Ik doe het meeste smorgens alleen de was opvouwen ligt wat achter,maar dat doen we dit weekend even snel met zn 2en
ja daarom ga ik morgenvroeg ook aan de bak hier... hou ook niet van puin hoor echt niet.. maar wil gewoon zeggen met dit plak en zweet weer kan ik begrijpen dat sommige mensen (zoals ik) even zegt: vandaag even niet.. lekker rustig aan. morgen weer een dag...
Hier ook. Alleen doe ik nu s'avonds net even iets meer als dat ik s'middags zou doen. Dus de tijden zijn iets anders
Niet rommeliger dan anders, misschien wel wat meer zand binnen omdat ik weiger om vaker dan 1 keer per dag te stofzuigen, en mn dochter speelt nu veel in de zandbak en rent natuurlijk ook van buiten naar binnen enzo
Pfff ik heb er wel last van En ik ben ook nog eens zwanger, dus kan nu helemaal niet tegen de hitte. Moet zeggen dat ik stofzuigen net gebeurd is. En we hebben een vaatwasser, dus het staat netjes achter een deurtje Maar strijken, dat is nu echt een hel. Heb gistereravond gestreken, ongeveer een half uur en ik moet denk ik nog een volle wasmand. Ach ja, ik strijk de kledingstukken wel als ik ze nodig heb. Nu echt geen behoefte aan. Een pretje is het nu allemaal niet nee. En morgen, vrijdag en zaterdag wordt het nóg warmer. Dat belooft wat
Ik doe meestal alles in de ochtend.. wasje draaien, opruimen, schoonmaken.. 's avonds stofzuig en dweil ik.. 's middags doe ik dus helemaal niks omdat het dan té warm is zo stapelt het zich niet op en heb ik geen last van de warmte..
Hier is het ook een zootje maar dat heeft niet zozeer met de warmte te maken maar met het feit dat ik elk vrij uurtje gespendeerd heb aan het leren van mijn autotheorie. En aangezien dat maar 1,5 uur per dag is kon ik niet de tijd vinden om ook maar iets aan grote dingen bij te houden(strijken enzo) Alleen een beetje opruimen. Als de kleine man nou eens gewoon om half 8 zou gaan slapen ipv half 10, dan had ik misschien savonds nog puf en tijd over om wat te doen
m,n klein spruitje krijgt dadelijk haar flesje weer, dan gaat mama beginnen aan de was, je kunt idd beter s,morgens of s,avonds iets doen met dit weer......en t word nog warmer...vind dit weer heerlijk hoor... maar had graag een huishoudster gehad
Eigenlijk niet anders dan anders. Alleen ligt er nu overal zand, het bed van mijn zoontje gister nog verschoond maar vandaag heeft het al weer heel veel weg van een zandbak.. :S
Hier idem.. Smorgens ga ik door het huis heen.. alles met een doek, stofzuigen en evt dweilen, zet een afwasteil klaar, afwas er in, evt de was aan.. de bedden luchten en dan kan ik om half 10 zitten! of doen waar IK zin in heb.. En toch is mijn huisje schoon.
Hier is het iets rommeliger dan anders, maar dat is meer omdat mijn zoontje nu veel met zand en water speelt en dat laat sporen na op het laminaat, ik haal er nu een bezempje overheen en ik vind het wel best. verder wordt hier ook gewoon gewassen en schoongemaakt, alleen niet zo grondig als anders. Ik hou alles netjes bij. En dan in de ochtend, het is hier nu 2 ochtenden best aangenaam geweest, gelijk boven en beneden even gedaan, de badkamer sla ik wel een weekje over, en de rest hou ik bij.
Hier dus ook. Ik kan niet rustig zitten in de avond met een puinhoop in huis. Dan maar naakt het huishouden doen.. (grapje) maar nee, het is hier schoon. Als de kinderen naar binnen stampen met moddervoetjes, zandhanden en waterplassen van het zwemmen lig ik d'r niet wakker van.. maar ik ruim het wel op. misschien is het een optie om in de ochtend het huishouden te doen?
hier heel netjes ik heb juist de tik dat ik met tropen temperatuur juist heel veel poets zin krijg. Zo heb ik vorige week de hele keuken van binnen en buiten schoongemaakt. De badkamer liggen schrobben en alle voegen schoongemaakt en vandaag was de hele zolder aan de beurt en heb alles uitgezocht wat weg kon. volgens mij was het daar boven 45 graden ofzo pfff alleen strijken stel ik sinds de hitte wat uit maar gelukkig ook pas gedaan
dat ga ik zeker doen! begrijp mij niet verkeerd he mensen... ik hou ook echt niet van puin, alleen merk wel met dit weer word de zin om t huishouden te doen minder...maar wat ik al zei, morgenvroeg ga ik aan de bak... want t word alleen maar nog warmer.. poeh poeh
Ehh....heb je te lang in de zon gelegen ofzo . Je bent niet wijs hahahaha Ik stofzuig nu wel wat minder vaak met die hitte, maar ik MOET echt opgeruimd hebben, anders kan ik niet rustig zitten. Ben net wel na het eten met behulp van zoonlief (1,5jaar) door het huis gegaan met een vaatdoek en stofzuiger. Zweet me nu helemaal kapot, maar ik mag van mezelf nu lekker op ZP surfen