Zijn er hier ook dames die tussen vanaf de 25 weken al wel "zat" zijn om zwanger te zijn? Of ongeduldig en niet kunnen wachten totdat de baby er is? Moet zeggen dat ik nog 15 weken moet maar vind het wel goed zo. Wil de kleine graag in de armen hebben... vind zwanger zijn heerlijk hoor daar niet van maar ben het ook al wel "zat"
Ik ben het nu wel een klein beetje zat maar ben vooral ongeduldig. Ben nu erg nieuwsgierig naar onze uk en beval het liefst vandaag nog als morgen.
Zat ben ik het absoluut nog niet kan eigenlijk alles nog wel alleen ben ik wel heel erg benieuwd naar ons kindje en kan niet wachten om het te zien
Heel eerlijk gezegd ben ik het spuug zat! Maar komt mede door de bekkeninstabiliteit waar ik ontzettend veel last van heb en waardoor ik bijna niks meer kan. Heb nu echt zo iets van laat bevalling maar beginnen Al geniet ik nog wel van onze actieve Uk in me buik hoor, absoluut.. maar verder
Ik ben het niet zat, geniet 24 uur per dag van mijn zwangerschap maar ik word nu toch wel heeeeeeeeeeel nieuwschierig naar de kleine schoppende wondertje in mijn buik!
Ben het nog lang en lang niet zat.. van mij mag ze nog wel even blijven. Maarja, ik heb ook echt nergens last van eigenlijk, athans nergens last van, niks heel ergs ofzo. Mijn nieuwschierigheid naar de baby begint nu wel te overheersen, dat wel haha .. Ik wil zien hoe ze eruit ziet, ruikt, klinkt, beweegt, huilt.. ALLES!
Ik ben het nog lang niet zat, ik vind het heerlijk en heel bijzonder om zwanger te zijn......Maar......ik wil nog liever ons kleine kereltje ontmoeten! Zeker nu hij in principe elk moment kan komen; doe dan maar nu gelijk
Nou ik ben het al zat vanaf de 20 weken. Mijn tweede zwangerschap, maar pfff wat duurt het lang. Zal blij zijn als de kleine er is. Ik ben denk ik een van de weinige vrouwen die het gewoon NIET leuk vind om zwanger te zijn... (wel leuk om de kleine te voelen hoor, maar verder vind ik er niks aan).
Mama anna Hier nog een moeder hoor. Vind de kleine voelen heerlijk en hartje horen en op echo zien enzo vind ik echt super maar verder... dit is voor mij de laatste keer dat ik zwanger ben
Ik ben het ook helemaal nog niet zat! Geniet enorm als ik de kleine man voel trappen en "vuisten" Daarnaast heb ik ook weinig te klagen.. Alles verloopt soepel en de weken vliegen voorbij! Voordat wij het weten ligt de kleine man in onze armen !