beval kleding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door M28, 22 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Ik wil graag thuis bevallen, en ik heb zo´n bigshirt gehaald, gewoon bij de Wibra. Lijkt me wel fijn als ik niet helemaal in mn nakie daar hoef te liggen.
    Voor na de bevalling heb ik nog een nachthemd met knoopjes, dat is makkelijk met borstvoeding. Verder een paar joggingbroeken en hemdjes voor de kraamweek.

2. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik had een joggingbroek aan en een hemdje bij de jongste (een roze) bij de 3e had ik een t-shirt aan, een donkerblauwe van de milieudienst :), bij de 2e had ik niks aan want ik kreeg ineens persweeën onder de douche, dus ben uiteindelijk kletsnat op het bed gemikt en bij de eerste had ik volgens mij ook een donkerblauw shirt aan.

3. Marilene

Marilene Actief lid

17 nov 2006
    336
    0
    0
    docent
    Ik ben twee keer in het ziekenhuis bevallen.

Eerste keer spontaan, met gebroken vliezen naar het ziekenhuis. Daar heb ik me na het douchen in mijn donkerblauwe (ivm eventuele bloedvlekken :) ) gehuld. Gewoon een simpel wijd japonnetje. Wel lekker, je bent helemaal bedekt en voor een eventueel inwendig onderzoek 'kan men er zo bij'.

Mijn tweede bevalling werd ingeleid. Ik had mijn gewone kleding aan, dom acheraf, want doordat ik aan het infuus hing, kon omkleden niet meer (bedenk: shirt, beha etc over een infuus trekken). Toen ik wilde douchen hing alles over het infuus te hangen, heel charmant. Uiteindelijk eindigde ik in een blauw ok-jasje voor een keizersnede.

Dus ja...! Ligt denk ik een beetje aan de situatie.

4. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    geen idee misschien wel in me blote nakie hihi:D:D:D:D

5. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik ben bevallen in een zwart shirley zonder mouwen (de gene die ik op dat moment aan had
    en na die tijd toen ik naar huis mocht (paar uur later) had ik een jogginsbroek aan met shirtje en vest

en dit keer zien we wel wat we aan hebben

6. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Tja ik had speciaal een bigshirt gehaald zodat ik er netjes bij zou liggen in het ziekenhuis maar uiteindelijk lag ik in mijn blote doos en een kort spaghettitopje want die paste niet goed meer door de dikke buik.. Heel charmant ;)

7. Trees

Trees Niet meer actief

Ik wist niet hoe snel ik mij met zorg uitgekozen outfitt uit moest trekken. Wat een hitte! Voor mijn hemdje had ik geen puf meer (ik kreeg bijna direct een weeenstorm) en deze heeft de hele bevalling ergens opgerold onder mijn oksels gehangen.

Ik kreeg het nogal warm van dat bevallen ;)

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik ben in het ziekenhuis bevallen en na een lange heerlijke douche in het ziekenhuis...goh ik weet niet eens meer wat ik aanhad..alleen een onderhempje geloof ik.

9. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hier ook een big shirt , midden in de nacht wakker gemaakt voor een spoed keizersnede dus de schaar ging in het tshirt , dus niks duurs en lekker groot das het makkelijks !

Liefs Edith
    Mama van mees*

10. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Ik had me er ook ontzettend druk om gemaakt, maar uiteindelijk het eerste beste uit de kast getrokken wat ik tegenkwam. Ik had een soort tshirtjurkje gekocht (zwart) maar uiteindelijk niet aangehad. Op dat moment interesseerde het me echt helemaal niks mer hoe ik eruit zag. En dat was niet best haha

11. bloempje28

bloempje28 Actief lid

17 aug 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was thuis bevallen, had een heel groot shirt aan. Ga deze keer weer voor iets lekker ruim zittends, en als ik het warm heb word het gewoon lekker bloot :)

12. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik ben bevallen in de kleding waarmee ik het zkh inkwam. Had echt geen zin meer om me om te kleden hoor ;)

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    1e keer Snoopy japon en 2e keer in zomer jurkje met spagetthi bandjes

14. Herah

Herah Lid

1 sep 2010
    48
    0
    0
    Zelf had ik ook een grote nachtjapon geregeld voor de eerste keer, had er twee mee, waarvan de gebruikte toch redelijk onder zat... Heb'm weer gewassen en hij zit nu ook weer in de ziekenhuistas. Zou het wel mooi vinden om weer in hetzelfde shirt te bevallen (hij is gelukkig weer schoon :)). Is me vorige keer uitstekend bevallen (letterlijk), je hebt wat aan maar ze kunnen 'er' wel makkelijk bij...

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ze hebben bij V&D eind deze week een kimono pyama in de aanbieding. Lijkt mij ook wel handig voor voeden. Dus die ga ik kopen

16. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    ik heb vandaag bij de C&A een katoenen nachthemd gekocht... 3x xl dus die zal wel groot genoeg zijn :p

17. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Ik had een positiehemd.
    lekker fris, zit lekker en vrij lang. Had een laken over mn onderkant. Bij de eerste is dit helaas vervangen voor een OKshirt, bij de 2e ben ik in dit zelfde hempje bevallen. De planning is om deze ook bij de derde te dragen ;) (Was niet erg vies geworden hoor!)

Heb me in t ziekenhuis omgekleed toen ik in bad geweest ben (wat een ramp was overigens, veel te hoog bad en veel te smal!!)

18. Lily2006

Lily2006 Actief lid

14 jan 2008
    367
    0
    0
    Kinderpsychologe
    Eindhoven
    Ik wílde bevallen in een oud slaapjurkje met spaghettibandjes (want: Toch iets om het lijf, wat net over billen valt maar wel wijd genoeg)

En uiteindelijk bevallen in het tshirt wat ik aanhad toen mijn vliezen braken 's nachts. Toen ik plots naar het ziekenhuis moest is er gauw een wijde (totaal niet matchende) psyjamabroek bij aangetrokken en schoenen weet ik niet meer.

Kwam via de eerste hulp met een rolstoel binnen, zag je ze kijken bij de bewaking "ah, daar is er weer eentje"...;)

19. Laetitia

Laetitia Niet meer actief

Ik ben onderhand 3x bevallen en het is alle 3 de keren heel verschillend gegaan.
    Bij Thessa heb ik 24 uur weeën gehad en ben ik na 16 uur naar het ziekenhuis gegaan. Daar had ik mijn koffertje bij me en had ik een nachthemd die ik heb aangedaan.
    Bij Joshua heb ik 5 uur weeën gehad (denkend aan de 1e bevalling en het feit dat de 2e bevalling meestal de helft van de 1e duurt, dacht ik nog zeeën van tijd te hebben), na 4 uur zijn we naar het ziekenhuis gereden (ik had een rok over mijn nachthemd aangedaan), daar mijn rok uitgedaan en toen gewoon bevalling in de nachthemd die ik voor het slapen aan had gedaan.
    Bij Collin waren mijn vliezen 3 dagen voor de bevalling gebroken. Ik ben naar het ziekenhuis gegaan met het idee om (de nacht voor de inleiding) een slaaptablet te vragen om nog 1 nacht goed te kunnen slapen maar toen bleek ik al 8cm ontsluiting te hebben. Het was die nacht wel erg warm dus heb t-shirt, wat ik aan had om naar het ziekenhuis te gaan, uitgetrokken en ben gewoon in mijn onderhemdje bevallen.. Had nog niet eens het ziekenhuiskoffertje meegenomen (die lag nog in de auto) dus die is manlief gaan halen nadat ik ben bevallen.

20. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Hier ook in iets anders in de planning als waar ik uiteindelijk in bevallen ben :)

Ik was al dgn bezig met voorweeën om de 5min. en ik ben donderdags opgenomen in het ziekenhuis en ze zouden vrijdag de bevalling in gaan zetten.
    Dus ik heb een nachthempje aangedaan.........goedkoop jurkje van de zeeman, toen ik ging slapen en dacht zelf dat ik de volgende dag nog wel ff kon douchen..........hahahaha
    Om 4uur begonnen de weeën om de 6min en nog geen 30min later had ik ze om de 3min en moest ik naar de verloskamer.
    Daar mocht ik nog net ff plassen en daarna op het bed.
    Dus geen kans meer om me teverkleden. Het kon me niks schelen!
    hahahahaha.
    Dus niet druk maken je bevalt in het goedje wat je aangedaan heb :D

Deel Deze Pagina