Beval outfit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ssien, 26 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Ik droeg een shirtje met spaghetti-bandjes. In een donkere kleur.
    Deze zat prima!

2. SuusD

SuusD Fanatiek lid

8 jan 2013
    3.004
    3
    38
    Ik droeg niets haha

3. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hemdje met spaghettibandjes, zwart bleek wel een praktische kleur ;)

4. MoniekJ

MoniekJ Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.719
    0
    0
    HBO-B biomedisch laboratoriumonderzoek.
    Tilburg
    Dat is een hele goede vraag! Ligt aan de buik denk ik. Heb de mijne een maatje groter besteld, straks eens zien hoe het valt.

5. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Misschien een tip, was net toevallig bij action en zag daar hele leuke hippe bigshirts liggen met een leuke tekst er op. €2,99 maar, heb er gelijk een paar mee genomen en 2 voor in mn vluchttas. Gooi ze daarna toch weg.
    Heb ze trouwens wel 1 & 2 maten groter mee genomen. (Heb normaal maat 36)

6. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik ben bevallen in het shirt wat ik die dag aan had, er lag ook niks klaar oid (ja een pyjama in de tas voor erna).

7. koekenpan

koekenpan Bekend lid

13 okt 2010
    909
    2
    18
    Randstad
    mijn vliezen braken onverwacht met 35 weken, logeerde toen bij mn ouders dus wel allerlei spullen in een weekendtas mee. Ik heb alleen een joggingbroek en een topje aangetrokken voor naar t ziekenhuis. Door infuus uiteindelijk bevallen in ok-jasje. Had verder de hele dag in topje en boxer rondgehangen. Met kraamverband vanwege vruchtwater dat bleef lopen. Ik vond t niet fijn om de hele tijd bloot te zijn. Pas vanaf ongeveer 6 cm deed ik geen boxer meer terug aan. Toen kreeg de baby ook schedelelectrode op en kon t niet meer.

8. Starlet

Starlet Lid

7 okt 2013
    11
    0
    1
    NULL
    NULL
    Me28, ik had precies de zelfde pyjama aan tijdens het bevallen thuis :)

9. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik ha 2 bigshirts gekocht en dacht dat ik daar wel even zou beslissen welke ik aandeed. Het werd een inleiding, dus tijd zat. Wilde de dag zelf geen strakke dingen aan, dus ben 's ochtends heel charmant in een trainingsbroek en topje naar het ziekenhuis gewaggeld. Eenmaal daar ging het vrij snel en had ik geen tijd om mij om te kleden. Heb ik daar de hele dag in mijn topje en blote kont gezeten al puffend op een stoel met de benen wijd en gelegen met de benen wijd, want dat voelde het best. Boeide mij helemaal niks, terwijl ik normaal echt preuts ben.
    Als de kleine er maar gezond uitkwam en die verrekte weeen ophielden:D

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Hier ook onverwacht gebroken vliezen, wilde mij natte broek niet meer aan en verder alleen een topje. Geen moment heb ik mij druk gemaakt hoe ik erbij lag. Was zo met mij naakte kont over de gangen gaan lopen totdat ze me erop wezen hahah was zo in trans.

11. mamamoon86

17 apr 2011
    73
    0
    6
    Deze had ik ook, in het zwart met grijze stipjes! Gewoon een lekkere ruime maat gekocht! Super nachthemd, lang, donker, knoopjes die tot aardig ver open kunnen (baby kan lekker op de borst worden gelegd) en ideaal met borstvoeding!

Fijn om te zien dat hij er nog is! Koop ik voor deze keer even een nieuwe versie!

Deel Deze Pagina