Inleiding dmv een ballon

Discussion in 'De bevalling' started by mamavanlogan, Mar 14, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavanlogan

Jul 6, 2017
    95
    26
    18
    Female
    Hi dames,

De vk is net geweest om te voelen of ik al ontsluiting heb, dit omdat ik me morgen avond in het ziekenhuis moet melden voor het plaatsen van een ballon.

Ik zit nu potdicht vertelde ze dus het plaatsen van de ballon gaat morgen avond door.
    Anders had ik me vrijdag ochtend mogen melden voor het breken van de vliezen.

Nu mijn vraag.. Voor die gene die ook ''potdicht'' zaten.. Hadden jullie de ochtend erna genoeg cm's om de vliezen te breken? Of viel de ballon er al zelf eerder uit?

Liefs..

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hier deed de ballon tot 2x toe onvoldoende. Uiteindelijk op dag 3 gel gekregen en toen zette het door.

Succes!

mamavanlogan likes this.
  3. mamavanlogan

Jul 6, 2017
    95
    26
    18
    Female
    Dank je wel!

4. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ja op zondagavond de ballon gekregen, hij is er niet uitgevallen maar ik had maandagochtend wel voldoende ontsluiting om de vliezen te breken en ik zat ook nog potdicht..

Moet wel zeggen dat de gyn mij voor het plaatsen van de ballon stiekem nog gestript heeft, stiekem als in hij zei niks en deed het gewoon

5. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Kan je me vertellen hoe de gyn je gestript heeft toen je nog dicht zat?
    (ik hou me aanbevolen ;) )

6. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Ik heb echt geen idee haha.. Ik dacht auw en toen zei hij morgen wordt het nog veel vervelender en de dag erna zei hij ik heb je gisteren gestript dat heeft dus wel geholpen.. Toen dacht ik ow dat deed je dus :rolleyes:

7. 1981Mama

1981Mama VIP lid

Apr 8, 2015
    5,989
    1,439
    113
    Tnx. Ik ga het vragen binnenkort iig! Of ze het kunnen doen

8. tasha

tasha Actief lid

Jul 21, 2012
    355
    114
    43
    NULL
    NULL
    Heel veel suc6 en hoop voor je dat alles snel en soepel verloopt!

9. Maritiem

Maritiem Fanatiek lid

Jul 8, 2015
    1,394
    1,285
    113
    misschien mosterd na de maaltijd, maar hier hielp de ballon uitstekend.

bij zowel de eerste als tweede ingeleid en geprimed dmv een ballon. ene dag geplaatst volgende dag bevallen en zat bij beide nog pot dicht. bij de eerste in de ochtend geplaatst en volgende ochtend bevallen en bij de tweede in de middag geplaatst en ook volgende ochtend bevallen.

bij de derde geprimed dmv een hormoonveter en ook dit werkte bij mij erg goed. ook de ene dag geplaats in de middiag en volgende ochtend 3 cm ontsluiting.

Share This Page