seks en een keizersnee

Discussion in 'Na de bevalling' started by sweet978, Sep 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    hai dames,

Zoals de titel al zegt vraag ik me af wanneer er gemiddeld weer gesext wordt na een keizersnee. Ik ben zelf 30 augustus bevallen via een keizersnee. Op dit moment zijn de hechtingen er net uit en staat de wond nog wat open, moet er dus nu nog even niet aan denken .. hoewel..ik denk er wel aan, maar lijkt me niet verstandig.:D

Vraag is... hoe zit het met klaarkomen... als je klaarkomt trekt je baarmoeder immers samen.. maar daar zit nu een snee in... iemand ervaring mee?

greetings moi:)

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb nog geen sex met mn man gehad.. Maar ben al wel eens aan t dhz-en geweest.. Ook klaar gekomen.. geen last van gehad.. Nu weet ik zo niet meer wanneer dat voor t eerst was.. maar ik denk ergens in de 3e week na de ks ( ks was 4 aug.)

sex "mag" pas al je niet meer vloeit.. Ik kan eigenlijk nu pas, na 5 weken zeggen dat dat over is...

3. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    dat van dat niet meer vloeien dat wist ik inderdaad.. ivm infectiegevaar van de *wond* in je baarmoeder.

Bedankt voor het mededelen dat na 3 weken je nergens meer last van hebt... met een beetje pech moet ik dus nog 10 dagen wachten :(

greetings moi:)

4. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    hier na 3 weken (dacht ik, is al even terug) en geen last gead, mannetje kon alleen niet op me hangen zegmaar met bovenop liggen want dat zeer aan mijn buik, qua sex igng het prima

5. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    toch die 3 weken grens..grin.. nah... moet nog wel ff vol te houden zijn denk ik zo

sanks anyway :)

6. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    2,5 week. toen vloeide ik niet meer

7. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

Nov 25, 2008
    2,765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    wij hebben gister voorzichtig een poging gewaagd.. Na een lange tijd... het ging goed ( t was eigenlijk heel bijzonder fijn..:))

8. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    sex zelf ben ik niet angstig voor.. maar het klaarkomen..ivm een snee in je baarmoeder is wat mij zorgen baart.. misschien ook omdat mijn litteken in de opperhuid nog niet dicht is, maar nog een beetje open staat. ( is logisch volgens de arts aangezien hij vastgemaakt is aan een oud litteken, dus eerder littekenweefsel)
    een idee dus of het litteken in de baarmoeder wel al geheeld( groot woord,... genoeg geheeld voor klaarkomen) is.

9. malka

malka Bekend lid

Aug 30, 2008
    847
    0
    0
    Hier na ruim 3 maanden.....

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

ben 3 weken verder is nog wel gevoelig bij het litteken maar ik ga eerst voor de pil hou niet zo van condooms dus eerst veiligheid en dan zie ik wel maar begin wel die behoefte weer te krijgen en mn arme man heeft al maanden geduld wat dat betreft ik had er al een hele tijd geen zin meer in...

11. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Probeer het anders eerst zelf eens zonder je man. Kan je kijken tot hoever je kan gaan en of het zeer doet, het klaarkomen.

12. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    nah.. ik kan iedereen geruststellen..klaarkomen en sex kunnen idd gewoon :p zelfs na 2.5 weken grin

Vraag me intussen wel andere dingen af. Ik merk aan mezelf dat ik niet het gevoel heb bevallen te zijn.. voor mijn gevoel ben ik geopereerd en heb ik daar mijn dochter aan overgehouden... zit hier voor de rest niet mee.. vond het een prima oplossing de keizersnee toen.

Wel merk ik *rare* dingen aan mijn lijf die ik niet kan rijmen met een keizersnee.
    Sex (lees penetratie) is pijnlijk..voelt erg strak aan.. terwijl ik dus geen vaginale bevalling heb gehad....idem voor mijn ehm..anus :) die voelt ook soms pijnlijk aan ..alsof ik wel heb moeten persen etc....:(...

iemand ervaring mee? lijken mij nl gevolgen van een vaginale bevalling...

13. jenna83

jenna83 Actief lid

Aug 2, 2008
    310
    0
    0
    deeltijd studente
    utrecht
    ben 3 weken geleden bevallen en heb al weer sex....wel met een beschermhoesje hoor ivm infectie...;)

14. Jette01

Jette01 Actief lid

Jun 8, 2009
    253
    0
    0
    Sweet wat jij omschrijft heb ik ook gehad de eerste paar keer tijdens de sex, ik had ook een keizersnede gehad maar het voelde vreemd, maar dit ging na een paar keer helemaal over!

Dus geen zorgen, komt goed!!

jette

15. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    lol Jette.. daar heb ik inderdaad wat aan.. gewoon door oefenen dus nah.. das leuk nieuws zo met het weekend voor de deur :D

16. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Met 5 weken, was echt prima!:p
    Heb heel lang last gehad van mijn buik, maar niet tijdens de penetratie en het klaarkomen, was daar ook wel huiverig voor.
    Volgens mij is het enige voordeel van een ks dat je geen last hebt van hechtingen tot scheuringen e.d van onder, dat lijkt me zo erg! Mijn vriendin is daar na 1,5 jaar nog steeds niet bovenop en hun relatie heeft daardoor ook een behoorlijke dip.

17. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    Intussen gaat het ook allemaal wat meer op gewoon lijken:) Alleen het kleerkomen blijf ik anders vinden.. minder intens lijkt het wel.8) Of ik daar blij mee ben laat ik nog wel een x weten grin.

Zat zelf te denken dat het misschien te maken heeft met de grote van je bm. Tijdens de zwangerschap voelde het immers op een gegeven moment ook anders aan omdat je bm groter werd.

18. sweet978

sweet978 Fanatiek lid

Dec 29, 2008
    1,497
    0
    0
    noord-holland
    is dat zo..dat die bm al weer dezelfde grote heeft als voor de zwangerschap. Mijn vk gaf nl toen aan dat het langer zou duren ivm een keizersnee en geen bv.
    Merk het vrijdag ook wel,dan moet ik weer naar het ziekenhuis voor een check up.

19. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, dat zou kunnen. Ik geef wel bv en dat deed de eerste weken ook goed zeer hoor in m'n baarmoeder, voelde het erg samentrekken, niet lekker!

20. Ellen30

Ellen30 Actief lid

Nov 7, 2008
    160
    0
    0
    Na 3,5 week, nadat het vloeien was gestopt. Mijn wond/litteken deed geen pijn, maar ik ben onderhuids gehecht, dus hechtingen kunnen er dan niet uitvallen. Hierdoor heb je wel een "mooi" litteken.
    Het deed bij mij meer pijn bij mijn vagina (wat krapper door de spanning) dan de wond zelf.

Share This Page