@mamavandave Genoeg afleiding vandaag dus! Veel plezier met het kinderfeestje en natuurlijk (nog) gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Hahaha en ben blij dat ik niet de enige bent die lekker meejanken @Cindy29 ik hoop het ook voor jullie!! @2de leg herkenbaar! eerste dagen sliep ik als een blok. Nu kom ik lastiger in slaapt terwijl ik bekaf ben. Word 's ochtends nu ook vroeg wakker, terwijl ik altijd primaaa kon uitslapen haha. En.. Ik moet er 's nachts nu standaard uit om te plassen, had ik echt nooit.
Ik heb 1x een miskraam en 1x een missed abortion gehad, waar wij dus met de echo van 9 weken pas achter kwamen. + dat ik een medische indicatie heb en daarom naar de gyn moet. Ze willen dat je niet helemaal in de stress schiet omdat je niet weet of het goed zit, en daarom Maar het had van mij best een paar dagen later gemogen, want nu zit je net oo de grens van wel of geen kloppend hartje. Maar wij zullen zien
@Cindy29 Oké klinkt heftig. Lijkt me toch dat je ook stress krijgt als je het hartje juist niet ziet,ondanks dat dat kan komen omdat het gewoon nog te vroeg is. Ik ga voor je duimen dat je gewoon al een hartje ziet! Spannend hoor.
Juist! Daarom had het voor mij een paar dagen later gemogen. Bij mijn zoontje wel met 6.1 een hartje gezien dus ik hoop op het beste
Hier ook gek qua slapen. Overdag doodmoe en dan idd slecht in slaap kunnen komen 's avonds. En 's ochtends steeds bizar vroeg wakker, echt om 5/6 uur. Zonder wekker (als ik moet werken gaat de wekker om 6u )
Erg hè. Nu lig ik ook alweer sinds half 9 op bed. Ik kon beneden amper mij ogen open houden en boven staat ik naar het plafond.
@Cindy29 spannend! Ik duim voor een mooi kloppend hartje! Ik heb precies hetzelfde als het op slapen aankomt. Alleen overdag kan ik makkelijk een dutje doen, wat ik normaal echt nooit kan. Zeker niet met dit lekkere weer.
Dat slaap probleem is hier ook aanwezig. Overdag kan ik rustig 2uur slapen om vervolgens nog als een zombie rond te lopen.. en snachts slaap ik max 6uur
Oh bah.. Voel me totaal niet lekker vandaag. Het voelt alsof ik wagenziek ben, terwijl ik in bed lig. Misselijkheid begint lekker op te zetten. Hoe is dat bij jullie?
@Want2beAmom Ik kan echt de meest vreemde dingen nirt eten. Groentes vallen totaal verkeerd. Gisteren salade gehad die ik echt lekker vind en na 2 happen dacht ik ik stop ermee. Stuk komkommer, helemaal fout. Ik liep al bij een diëtist en dat blijf ik doen. Gisteren even geappt hoe ik dit kan oplossen. En voorlopig even yoghurt (want dat gaat goed) en simpelweg dingen uitproberen.
@2de leg oh dat is balen, zeker omdat groenten gewoon lekker licht op de maag vallen. Word je dan misselijk? Of vind je het nu gewoon niet lekker smaken? Wat kun je nu wel makkelijk wegkrijgen?
Ik wordt echt misselijk. En het smaakt ook echt vies. Stomme is dat ik ook constant een vissmaak in mijn mond heb en ik heb al weken geen vis gegeten.
Ik heb even gezocht. Maar die vis smaak kan komen van de visolie capsules die ik slik. Dus die neem ik gewoon in de avond.
Oh dat is vies haha, als je steeds een vissmaak in je mond hebt. Dan kun je ze beter in de avond slikken idd. Ik voelde me vanochtend ook echt niet lekker zeg! En dat al bij 5 weken, dan houd ik mijn hart vast hoe dat verder zal gaan haha.
Dank je wel. Het was even spannend maar gelukkig doet mini het al goed. Over 1.5 week mag ik alweer voor een echo