Bevaldatum tussen 20 en 30 januari 2020?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamavandave, 24 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Krijg je hem nu dan eerder?
     
  2. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Mooie test @2de leg en idd, ik zou ook niet willen wachten! Ik hoop echt ook die week terecht te kunnen. Dan ben ik bijna 11 weken geloof ik. Lijkt nog zo ver weg!

    Vandaag kreeg ik de jurk binnen die ik bestelde voor bruiloft 5 juli. Voor de zekerheid toch maar een maat groter, want er zit geen rek in en je weet nooit hoe hard de voorgevel groeit :roflmao:

    Verder heel druk hier deze week. Werken, 2 kinderfeestjes, gymlessen, dansles, housewarming/verjaardag kids.... en toch.... gaat de tijd langzaam :roflmao:
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  3. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Jazeker. Donderdag 4 juli. Dan ben ik tussen de 8 en 9 weken ergens
     
    mamavandave vindt dit leuk.
  4. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @mamavandave
    Ik vind het vooral langzaam gaan omdat niemand het nog weet.
    Als je eenmaal wat verder bent en mensen beginnen het te zien, vind ik de tijd ineens heel snel gaan.

    Nu ben ik ook een ramp met geheimen bewaren die niet bewaart hoeven te blijven. Ik kan jaren iets voor me houden op verzoek van vriendinnen, maar nu heb ik het idee dat op mijn voorhoofd staat zwanger in Chinees ofzo.
     
    Want2beAmom en mamavandave vinden dit leuk.
  5. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hebben jullie ook huisdieren?

    Wij hebben nog 1 poes (hadden vorige zwangerschap 1 kater en 2 poezen nog).
    En Snorremans (de dierenarts dacht dat het een manneke was) is helemaal weg van mij.
    Normaal vind ze mij wel interessant, maar mijn dochter is haar mamma en daar slaapt ze ook enzo.
    Echter sinds ik zwanger ben is ze niet bij me weg te slaan.
    Tot grote verdriet van mijn dochter.
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  6. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Wij hebben 1 kater en 2 poezen. Onze kater is altijd al aanhankelijk, maar geen knuffelkat. Hij is gewoon graag in je buurt. Maar rond mijn NOD bleef hij maar aandacht vragen en kopjes geven tegen mijn benen. Zo lief! Onze ene poes is al-tijd knuffelig, echt zo'n allemans vriend. Onze andere poes is echt een dametje en wil altijd alleen maar heel graag kroelen als ik mijn badjas aan heb of onder een fleece dekentje ofzo, maar zij is nu de ook niet bij mij weg te slaan :roflmao:. Zodra ik op de grond ga zitten spring ze zowat bovenop me haha. Denk toch wel dat ze het weten!
    Voordeeltje is nu wel dat ik niet meer iedere avond de kattenbak hoef te doen, maar dat manlief dit mag doen. Kan hij alvast wennen aan een drolletje of twee haha :roflmao:.
     
    2de leg vindt dit leuk.
  7. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Wij hebben ook twee katten. En idd, heeeeerlijk dat ik de kattenbak nu uit kan besteden! :roflmao:
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  8. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik maak al nooit de kattenbak schoon. Taak van mijn man.

    Ik heb vanmorgen voor mijn 9 maanden agenda een foto gemaakt van mezelf. Schrok best van mijn buikje al met 5 weken. Hoop wel dat ik er nog 4 weken mee weg kom op kantoor.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  9. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Wauw dat is al wel echt zichtbaar! Hier is nog niks anders dan normaal te zien. Nog steeds alleen al mn overtollige vel :roflmao:
     
  10. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Oh mooi buikje al...

    Hier ook echt al enorm zichtbaar (en ben al niet mager) ook al weten wij natuurlijk dat het puur darmen en hormonen zijn
     
  11. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Cindy29
    Inderdaad puur darmen bij mij, alleen het wordt de komende 8 maanden niet meer plat. Alleen maar boller.
    Normaal wordt ik ongesteld en dan heb ik na 5 dagen weer een platte buik.
    Ik ben ook niet de dunste (lees maat 42/44), maar ben altijd trots op mijn platte buikje ondanks 3 kids.
     
  12. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Ik kwam er vandaag achter dat ik meer last heb van de misselijkheid als er dingen in mn buik duwen (zoals mijn uniform broek als ik zit tijdens mn werk). Broek past prima, net als normaal, maar omdat er geen rek in zit, duwt hij als ik zit mijn overtollige vel lekker naar binnen. Toch maar voor een zwangerschapsbroek kijken dus :roflmao:
     
  13. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @mamavandave
    Ik heb net mijn eerste 2 zwangerschapsbroeken via mp binnen.
    Ik zag een super gave roze (helemaal mijn kleur) en die moest ik gewoon hebben.
    Hij past ook nog eens perfect.

    Ik heb vandaag iets teveel geklust. Vaste kast gesloopt en met losse kasten en ons bed lopen slepen. Nu echt steken onderin mijn rug.
    Toch maar even een stapje terug doen nu. Ik ben net bob de bouwer volgens mijn vrienden en had net grote plannen met de zolder (onze slaapkamer en toekomstig stekje van de beeb)
     
  14. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier ook een drukke dag met feest en dus veel visite en daarvoor nog gewerkt ook eerst. Veel gestaan ook om alles en iedereen te verzorgen. Dus nu weer bandenpijn :confused:
     
  15. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ahhh vandaag het nichtje van mijn oudste 2 vastgehouden. Precies 4 weken oud. Zo lief. Had me bijna versproken, maar kan me nog net inhouden toen iedereen zei goh staat je leuk hoor, wanneer komt de 4de???
     
  16. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Die minis zijn zo schattig he :D

    Mijn zus heeft nu een kleintje van 6 maanden (na een dochter van bijna 8)
    Ben echt helemaal verliefd op dat poppetje!

    Hoe is het verder met jullie?

    Ik heb echt ontzettende pijn in mijn rug. Echt al een paar weken. Kan er amper door slapen, heel vervelend.

    Ook maak ik mij voor de 2de echo meer zorgen dan de eerste. Zo stom!

    Wij willen en zijn eigenlijk in de komende tijd, alleen komend weekend in de gelegenheid het te vertellen, maar ik had liever de echo ervoor gehad. Snap niet hoezo ik nu zo onrustig ben pfff.


    Zaterdag en zondag gaan wij het aan beide ouders en zussen vertellen en maandag heb ik weer een echo gelukkig


    Stomme onzekerheid
     
  17. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Die onzekerheid is inderdaad echt slopend.
    Ik heb een countdoen in mijn telefoon gezet, omdat ik merkte dat ik 100x per dag aan het rekenen was wanneer we de echo hebben.

    Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet had kunnen wachten tot na de zomervakantie.

    Ik viel me verder eigenlijk prima. Soms wat krampjes, maar dat hoort er ook wel bij.
     
  18. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier vanochtend vroeg van de trap gevallen. En ook al weet ik dat mini veilig zit... toch schoot ik in de stress.

    Moest naar de huisartsenpost voor mijn voet en daar word dadelijk gelukkig een echo gemaakt.

    Want als ik niet zie dat het goed zit, dan geloof ik het niet
     
  19. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Dat meen je niet! Oh wat heftig! Heb je de echo inmiddels gehad? Ik hoop dat er alsnog een mooi kloppend hartje te zien is! En hopelijk valt het mee met je voet.
     
  20. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Om half 11 moest ik in het ziekenhuis zijn en om half 2 kwam ik naar buiten. Dus duurde wel erg lang.
    Maar goed.... ik heb schaafwondjes, kneuzingen, een erg dikke en pijnlijke voet maar het belangrijkste is, dat mini zn haartje gewoon netjes klopt :D
     

Deel Deze Pagina