Bevaldatum tussen 20 en 30 januari 2020?

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door mamavandave, 24 mei 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Gelukkig valt het mee @Cindy29! En met de mini is alles goed :D

    Hier heb ik vandaag wat oud bloed in de afscheiding.. pfff heb zo'n gevoel nu dat het misgaat:(, al heb ik wel nog zere borsten enzo.
     
  2. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Cindy29
    Jeetje wat zal je je rot geschrokken zijn. Ik snap je helemaal.
    Wel echt heel fijn dat alles goed is met mini.

    @Want2beAmom
    Nog 8 dagen tot je echo toch? Kun je niet vragen of je eerder mag ivm je bloedverlies? Het kan natuurlijk gewoon oud bloed verlies. Maar je maakt je toch zorgen dan. Hopelijk blijft hij/zij gewoon plakken.
     
  3. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

    Oud bloed is meestal niets hoor.

    Maar bij zorgen, gewoon even aan de bel trekken hoor!!!
     
  4. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Bedankt @2de leg en @Cindy29! Ik weet dat het vaak niets betekend, maar toch schrik je je rot. Bloed is bloed en dat is t laatste wat je wil zien tijdens een zwangerschap. Hebben jullie ooit bruinverlies gehad?
     
  5. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Ik ben hierin een slecht voorbeeld. Ik heb nooit bloedverlies gehad. Zelfs geen innestelingsbloed helemaal niks.
    Maar dat schijnt meer een uitzondering dan een regel te zijn.
     
  6. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Ik snap echt dat je daarvan schrikt. Dat is idd het laatste dat je nu wil zien.
    In deze zwangerschap (nog) niet gehad.

    Maar in 2 andere wel.
    1ste zwangerschap was het een slecht teken
    2de zwangerschap met 6/13 en 20 weken een bloeding gehad en mini is nu bijna 5 ;)
     
  7. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    @Cindy29 Fijn dat alles goed gaat!!

    Hier gister lekker de stad in geweest, het is hier feest vanwege de fietselfstedentocht, dus gister live bandje in de stad. Was erg gezellig, maar ik betaal vandaag de prijs. Ik ben de hele dag al beroerd af en aan en weer zo vreselijk moe. Echt slopend. Morgen eindgesprek op school (ik ben bezig met verpleegkunde via werkgever) als ik dat heb gehaald ben ik klaar en krijg ik verpleegkundig contract. Fijn voor de centjes!

    Ik ben dus even niet zo gezellig, omdat ik vooral op de bank hang... net even in bad geweest, al durfde ik eerst niet zo goed, vanwege spookverhalen op internet. Maar het heeft niet echt geholpen helaas.

    Wat betreft bloedverlies ben ik dan blijkbaar ook een uitzondering, nooit ook maar een druppel. Bij 1 en 2 niet en tot nu toe deze keer ook niet.
     
  8. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113

    Rot dat je meteen weer zo beroerd bent. Hopelijk snel weer beter.

    Wat betreft die spookverhalen.... ik ga echt altijd in bad. En dan gewoon lekker warm en zeker 3 kwartier.
    Je kunt hier op het forum ook zo onzeker worden door alle verhalen. Ik probeer nu maar zo min mogelijk te lezen
     
  9. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Is in bad gaan niet goed?
    Ik zit elke week wel 2x in bad. Soms een uurtje, soms uren. Heerlijk.

    Dat heb ik bij alle zwangerschappen gedaan en 3 gezonde kinderen gekregen.

    Ik voel me eigenlijk prima. Totaal niet misselijk ofzo. Drink alleen koffie bij het leven en dat drink ik normaal niet (ben echt een theeleut).

    Ook kan ik savonds niet in slaap komen. Ik ben gewend rond half 10 op bed te vaan, maar ben nu tegen 12 uur nog klaarwakker. Maar wel bekaf. Zo vreemd.
     
  10. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @2de leg er word gezegt dat als je een te warm bad neemt... je temperatuur te hoog word, waardoor je bloedtoevoer naar je baarmoeder niet goed zou zijn of zoiets.

    Als je bad zo warm is dat je er kortademig, misselijk of duizelig van word... dan zou ik er idd snel uit gaan en volgende keer minder warm, maar houd je het op 36graden of zo dan is er niets aan de hand
     
  11. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Dat idd. Kom het me ook niet herinneren van de eerste twee, maar een te heet bad schijnt idd niet goed te zijn. En ik houdt wel van echt warm...

    Hier nog steeds beroerd. Bah. Morgen intake verloskundige!!
     
  12. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Volgens mij geldt dat enkel als je echt in een bloedheet bad gaat zitten en je dat nirt gewend bent. Zo mag je de eerste 3 maanden niet naar de sauna, maar daarna wel. En die bubbelbaden zijn vaak ook warm.

    Als je het niet gewend bent dat krimpen je aderen ter zelfbescherming. Net als dat je geen ijsbad mag nemen als je zwanger bent.

    Ik ben het gewend. Ga elke 2 maanden naar de sauna (Nu alleen even niet dus).

    @mamavandave succes morgen!!
     
  13. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Hoe is het met alle dames en beebjes?

    Ik merk dat ik steeds meer kwalen ga krijgen. Ben echt zoekende wat ik kan eten. Ik gruwel van groente, normaal geen probleem. Eigenlijk alles wat ik normaal eet (groente, ei, kip enzo) gruwel ik nu van.

    Mijn buik is echt mega opgezet en ik lijk af en toe wel een onopgevoede boer (winden en boeren niet te filmen).

    Hebben meer hier last van?
     
  14. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Intake gehad! 3 juli termijnecho. Nog even drie weekjes wachten dus!

    En besloten de NIPT te doen. Wij zouden het toch wel afbreken als het niet goed blijkt.... hoe hard dat ook klinkt.
     
    2de leg vindt dit leuk.
  15. mamavandave

    mamavandave Fanatiek lid

    25 nov 2012
    2.016
    1.327
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NULL
    Hier ook beroerd, geen eetlust en winden/boeren....
     
  16. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    Oh 1 dag eerder dan mij! Spannend.

    Hoe oud ben jij als ik het vragen mag? Ik ben bijna 38 en wij twijfelen ook of we die testen willen.
     
  17. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    Hier gaat het tot nu toe nog prima.
    Soms maagzuur en soms vlagen misselijk en kokhalzen, maar ik mag zeker nog niet klagen.
    Mijn buik is wel erg opgezet en mijn borsten zijn absurd:eek:

    Bij mijn zoontje hebben wij geen nipt of combinatietest laten doen, maar denk dat wij er nu wel voor gaan.

    Wij hebben een gezond kind en beperken niet alleen ons leven, maar ook dat van hem als de baby iets zou hebben.


    Ik heb gisteren de vk aan de telefoon gehad... want daar moest ik een afspraak mee maken, ook al ben ik bij de gyn onder controle.
    Schijnt hier sinds 1 jaar normaal te zijn.

    De intake is in 2en gesplitst en schijnbaar krijg ik dus ook alle 2 de keren een echo.

    Dus komende maandag echo gyn
    25ste echo vk
    9de weer een echo bij de vk en rond die tijd ook de termijnecho bij de gyn...

    Dus als ik 12 weken ben, heb ik al 6 echo's gehad:rolleyes:

    Snap niet hoezo.... maar ik klaag niet:D:D:D
     
  18. Want2beAmom

    Want2beAmom Fanatiek lid

    9 feb 2018
    1.088
    668
    113
    Vrouw
    Hier gaat het nog goed! Nog steeds, nu 3 dagen later, soms een bruinachtige afscheiding, maar dus niet constant en echt heel licht. Heb toch wel het gevoel dat het nog goed zit. Mijn borsten doen nog ontiegelijk zeer en de misselijkheid begint nu ook steeds meer op te spelen. Volgende week dinsdag de 1e echo.. spannend!

    Wow, jij hebt dat lekker veel echo's gehad zeg @Cindy29 .. fijn dat je je kindje zo kunt volgen!
     
  19. 2de leg

    2de leg Fanatiek lid

    24 jan 2014
    3.053
    476
    83
    NOP (Flevoland)
    @Cindy29 Dat is wel heel bijzonder inderdaad.
    Bij mijn oudste was ik ook onder controle bij de gyn, kreeg ik vanaf week 7 elke 3 weken tot 21 weken een echo. Daarna over naar de vk. Maar die echo's blijven heel bijzonder vind ik.

    Ik heb vannacht voor het eerst sinds ik zwanger ben goed geslapen. Werd vanmorgen met een super angstig gevoel wakker dat ik een mk had gehad. Maar gelukkig zit alles er nog.

    Nu even snel de markt over op mijn vrije dag. Over precies 3 weken krijg ik mijn eerste echo. Zo spannend.
     
  20. Cindy29

    Cindy29 Fanatiek lid

    13 okt 2013
    1.601
    1.098
    113
    @2de leg juist die echo's geven mij ook meer rust.
    Eerste keer dat ik zwanger was, moest ik ook gewoon tot bijna 9 weken wachten... maar toen helaas geen leuke ervaring gehad met mega nasleep.... dat blijft je toch bij hoor.

    Ik voel me best een beetje rot als ik dan vertel dat ik zoveel echo's heb, en jullie zo lang moeten wachten. Ik kan de spanning van het wachten voelen.

    Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat en jullie een prachtige echo krijgen.


    Wat betreft jou dromen... herkenbaar.
    Hier ook al vaker over een miskraam gedroomd. Maar ik droom sowieso heel absurde dingen sinds ik zwanger ben:rolleyes:
     

Deel Deze Pagina