Zwanger en ongesteld?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anoniemmmpje, 12 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniemmmpje

anoniemmmpje Nieuw lid

12 jul 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik heb een probleem..

Ik slik de pil. Vorige maand heb ik op 1 dag perongeluk de dubbele dosis (2 pillen) genomen. Op advies van de dokter heb ik de strip gewoon afgemaakt en op de laatste dag dat ik zou moeten slikken een extra pil genomen. Ik zou dus gewoon goed beschermd moeten zijn. Een poosje nadat dit was gebeurd en ik ook seks heb gehad zonder condoom etc. kreeg ik last van zwangerschapssymtomen. Ik wil nog niet zwanger worden dus was enorm blij toen ik ongesteld bleek te zijn, of in ieder geval een bloeding had. Deze verliep ook anders dan normaal. Ik had meer pijn en er was minder bloed. Ook duurde het langer en kreeg ik nadat ik een dag 'droog' was ineens weer bloedverlies. Nu in de volgende cyclus heb ik last van een opgezette buik en mijn vriend zei je borsten voelen groter en steviger tegen me. Ook lijkt het alsof mijn lichaamsbouw een heel klein beetje veranderd. Het lijkt alsof ik iets aankom. Of in ieder geval iets breder word. Ik vind het zo enorm vreemd wat mijn lichaam doet.. Kan iemand me vertellen wat er aan de hand is? Ben ik wel gewoon zwanger?

2. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

De enige manier waarop je kan zien of je zwanger bent is door een test te doen. Niemand kan je dat vertellen aan de hand van je verhaal.
    Zelf denk ik niet dat je zwanger bent, je hebt je pil gewoon geslikt alleen 1 teveel.
    Je bloeding hoeft niet altijd hetzelfde te zijn of dezelfde hevigheid te hebben.

Doe een test just to be sure ;)

Deel Deze Pagina