Ik moet ff mijn verhaal kwijt over het afgelopen weekend... Zaterdagmorgen werd ik wakker, ging naar het toilet en ontdekte wat (donker)bloed!! Ik was meteen helemaal in paniek, kwam niet meer bij! Mijn man en ik hebben meteen de VK gebeld en daar konden we snel genoeg terecht! Ik zag al mijn dromen gaan en was helemaal verdrietig! Bij de VK kregen we een echo en het duurde even en toen zag ze dat alles goed was, er was een grijs vlekje te zien dat knipperde (het hartje!!), dus het was een grote opluchting voor ons!!! Waar het bloed uiteindelijk vandaan is gekomen is een raadsel!! Dat kan een adertje zijn geweest of iets dergelijks heb ik me laten vertellen, maar het belangrijkste is dat het allemaal goed is!!! We hebben toen meteen besloten om het iedereen maar te vertellen i.p.v. volgende week wanneer de eerste officiële echo gepland staat!! Wij zijn nu super blij en trots en de reacties om ons heen zijn in 1 woord geweldig!! Fijn dat ik mijn verhaal even van me af kan schrijven!! We kijken nu erg uit naar aankomende maandag, het eerste officiële bezoek aan de VK!!! gr. Rachelle
Nou, ben echt heel blij voor jullie dat alles goed is. Ik kan me voorstellen dat het heel erg schrikken was. Gelukkig kunnen jullie nu echt gaan genieten. Veel plezier bij de echo! Liefs Jenny
Hoi Rachelle, ik zie dat wij bijna even ver zijn. ik had dit ook bij 7 weken en 4 dagen...schrok me ook echt helemaal kapot maar mocht gelukkig ook langskomen...bij mij was/is ook alles goed en was het waarscijnlijk een innestelingsbloeding. Toch schrik je daar behoorlijk van hé?
Oei, dat is wel even schrikken ja! Maar gelukkig is alles goed! En fijn dat iedereen zo goed reageerde!!!
Pfff, ik denk dat ik net zo in paniek zou zijn geraakt als jij, hoor! Veel succes met je zwangerschap verder.
Goh meis,snap goed dat je geschrokken bent.Gelukkig is alles goed met de beeb.Ik hoop dat het vanaf nu allemaal lekker gaat lopen en geniet van je zwangerschap Heel veel liefs Wendy
Hoi hoi, Ik had precies hetzelfde met 6 weken en 1 dag. Schrok er wel van natuurlijk, maar toch zei m'n gevoel dat het allemaal wel goed zat. Naar ziekenhuis gebeld en het verhaal een beeeeeetje aangedikt dat ik ook krampen had en toen mocht ik die week erna langs komen voor een echo. (eerder had geen zin zei ze omdat je met 6 weken nog niet zo veel kan zien) En uit de echo bleek idd dat alles goed was. Het was waarschijnlijk een gesprongen adertje ofzo..... Succes ermee Rachelle! Groetjes Suus