Hahaha, ik word hier gewoon gek van mezelf. Bij ieder steekje of pijntje heb ik meteen al zoiets van: 'Nu dan?' Vanaf vorige week voel ik een heel 'zwaar' gevoel in mijn buik, en kan ik qua plassen wel op het toilet gaan kamperen. Ik heb het gevoel dat als ik mezelf een beetje te druk zou maken, bijvoorbeeld eens flink zou springen er een complete tsunami aan vliezen gaan breken. Wat natuurlijk wel een beetje onzin zou zijn. Zo werkt het denk ik niet. Ook merk ik dat ik deze week meer last van mijn rug heb, en vanaf gisterenavond voel ik zo nu en dan wat krampjes in mijn buik. Aangezien ik nog nooit weeen heb gehad, zou ik bij god niet weten hoe ze aanvoelen, maar echt veel pijn doen ze niet, het voelt wat vervelend en ik heb altijd gelezen dat je het meestal ECHT wel voelt als je een wee hebt. Ook merk ik niet echt een 'golf' van opkomen, hoogtepunt en afzwakken', zeg maar. Maar toch...zou het al een beetje aan de gang zijn, hierbinnen? Ik ben zo benieuwd, en ach, ik weet wel dat jullie het vanachter de p.c ook niet kunnen beoordelen. Wilde gewoon mijn gevoelens eventjes delen. Ons kindje mag in ieder geval komen, het bedje is al opgemaakt en we zijn er helemaal klaar voor. Kom maar, lieve schat. We wachten op je.
Je kan nu al last hebben van voorweeën waardoor je je anders voelt en je wat pijn hebt. Als je aan het bevallen bent dan voelt de pijn duidelijk anders aan dan wanneer je voorweeën hebt, veel heftiger in het algemeen en bij mij voelde de pijn totaal anders aan.
Hier precies hetzelfde! Geen idee hoe weeën voelen dus bij ieder krampje denk ik goh zou dit het dan misschien zijn. Daarnaar blijf ik mijzelf wel steeds wijs maken dat het zo maar nog paar weken kan duren maar het idee dat het toch ook ieder moment kan komen maakt het allemaal wel erg spannend.
had ik ook vanaf 37 weken, zou het dan nu? bij ieder krampje of steekje, ook veel voorween gehad en ging met het idee naar bed van zou het vAnnacht dan?! maar dan werd ik de volgende ochtend wakker en had weer nergens last van. ik baalde er steeds meer van. met precies 40 weken werd ik wakker van krampen maar geen aandacht aan gegeven want ik was al zovaak teleurgesteld. maar toen was het éçht begonnen. (en toen had ik er ineens geen zin meer in, want toen deed het zoveel pijn)
Vanmorgen niet meer verder kunnen slapen door een 'vervelend, menstruatieachtig' gevoel. Vandaag ben ik 40 weken en 2 dagen. Ben zo benieuwd.