Lieve poppetje, Ik wens jou en je man heel veel sterkte. Het is zo verschrikkelijk oneerlijk. Jullie hebben al zo veel voor je kiezen gehad en nu dit verlies. Veel sterkte!
Oh poppetje wat erg, wat verschrikkelijk afschuwelijk erg!! Hier zijn geen woorden voor, ik ben helemaal over de zeik en ik ken je niet eens irl. Ik wou dat ik je een hele dikke knuffel kon geven en de tijd terug kon draaien...
Jeetje wat een verdriet en ontzettend oneerlijk. Maar wat hebben jullie schitterende namen voor jullie zoontjes!
De kippenvel staat op mijn armen. Wat ontzettend verschrikkelijk en oneerlijk. Heel heel veel sterkte toegewenst in de komende tijd. Dikke knuffel.
Ach lieve Poppetje, de tranen stromen over m'n wangen. Het is niet te bevatten, wat een nachtmerrie, wat wil je graag wakker worden en realiseren dat het allemaal niet waar is. Natuurlijk wil je ze terug. Terug in je buik waar ze horen te zijn voor minstens nog 12 weken. Je hoort niet leeg en verdrietig te zijn. Het mag niet! En toch is het gebeurd. Ik kan het niet bevatten. Hoe moet dat met jullie dan zijn. ...waarom... Ik wens jullie alle liefde en kracht toe. En hoop dat jullie elkaar kunnen vinden en jullie de leegte in elkaars armen kunnen vullen.
Poppetje, ongelooflijk oneerlijk dat dit jou overkomt. Onbegrijpelijk. Ik wil je alle sterkte van de wereld wensen. :'-(
Poppetje, wat ontzettend verdrietig om te lezen... Zo oneerlijk wat jou is overkomen. Heel veel sterkte toegewenst... :'(
Poppetje wat ontzettend verdrietig dat jullie dit mee moeten maken, hier zijn geen woorden voor.... Heel veel sterkte x
Sinds ik je post op ons sub forum gelezen heb zit je in mijn hoofd. Het enige wat ik uit kan brengen is dat het zo vreselijk oneerlijk is en dat het nooit had mogen gebeuren dat je handen nog steeds leeg zijn en je drie kindjes het niet hebben mogen halen. Liefs!
Lieve lieve poppetje, Geen woorden beschrijven wat ik wil zeggen... Ik wil je feliciteren met je mooie mannetjes. Maar tegelijkertijd ook condoleren met dit grote verlies. Jij kent mij niet, ik jou wel. Ik heb je jaren gevolgd en was zoooo blij te lezen dat je weer zwanger was. Wat jij moet mee maken zijn geen woorden voor... Zo onmenselijk. Drie dubbel verlies... Je bent zon sterke knappe doorzetter... En je kindjes zullen trots zijn op zon sterke mama als jij! Ooit zullen jullie weer herenigd worden ... En hun grote zus waakt over hun! Ik wil je voor nu heeeeeel veel kracht en sterkte toewensen. Mijn hart huilt voor jou.... Hele dikke knuffel xxx
Jeetje wat vreselijk verdrietig. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen! Er zijn geen woorden voor het onbeschrijfelijke verdriet wat jullie moeten doormaken. Ik ken je niet maar een hele dikke virtuele knuffel!
Wat vreselijk dat jullie dit 2x moeten meemaken. Ik las je verhalen en was zo blij dat je weer zwanger was en nu dit. Heel veel sterkte....
Mijn hemel, wat verschrikkelijk. Mijn hart breekt voor jullie. 1x is al teveel voor een mens, laat staan een tweede en derde keer. Ongelooflijk veel sterkte gewenst.
Wat vreselijk oneerlijk wat moet je hier nou op zeggen? Behalve heel veel sterkte om hiermee te leren leven en ik hoop, duim, bid dat je ooit nog een levend kindje in je armen mag sluiten die mag blijven.
Lieve lieverds, Mijn berichtje voor jullie staat op ons gent topic Lieve oma, past u goed op uw prachtige kleinkinderen? Knuf meis!