Bevallen bij 22+6 van mijn prachtige twee jongetjes

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door poppetje77, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aslipektas

    Aslipektas Nieuw lid

    15 apr 2016
    2
    0
    0
    Student maar tijdelijk even thuis met kids na mijn
    Rotterdam
    Heel veel sterkte ermee
    Ik zal ook kort mijn eigen ervaring vertellen . 15 december 2015 had ik 20 weken echo dus ik blij samen met mijn zus naar het ziekenhuis toe. Alleen mijn engeltje had geem hartkloppingen meer. Dus gelijk een gesprek gehad en doorgestuurd naar een andere ziekenhuis waar ze vruchwaterpunctie en andere controles uitvoerden. Volgende dag na drie weeen opwekker is mijn kleine dochter om 21:05 pijnloos geboren. Ik wilde haar meteen zien en het moment van een mooi baby ervaren ook al was het een pijn vol situatie . 18 december 2015 is mijn dochter begraven . Ik heb haar Melek genoemd dat betekent Engel dan in het turks . Zo iets mee maken had ik nog nooit gedacht ze zeiden dat mijn baby met 18 weken al dood zou zijn maar ik voelde zeker wel iets tegen mijn buik aan voor de echo nog . Ik ben trots op mijn Engel alle testen en uitslagen waren goed geen afwijkingen gevonden .
    Jij ook sterkte met je drie engeltjes en ik weet zeker dat wij ons kinderen zeker nog tegenkomen
     
  2. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    We gaan ze tegen komen.. Ooit, tot dan laten ze alleen gebroken mama's achter op de wereld.. Gevraagd op de ok of ze me lieten gaan maar nee.. Zoontje laten ze sterven maar mij redden ze wel.. Piepwereld!
     
  3. Logan

    Logan Niet meer actief

    Mijn hart huilt. Een keer is voor een mens al te veel, maar drie keer. Ik heb er geen woorden voor. Ik wil je veel sterkte en kracht toewensen 🍀
     
  4. Champetter

    Champetter VIP lid

    5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Lieve Poppetje, wil je alleen weten dat ik heel vaak aan je denk.
     
  5. Heartbead

    Heartbead Niet meer actief

    Hoi lieve poppetje,ik weet niet of je er al aan toe bent maar er is een boek over een stel wat ook 3 kindjes verloren heeft en IVF moest doen. Ik geloof dat de schrijver ook een website heeft.

    Drie Keer Vette Niks
     
  6. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je! Zal eens kijken op de site.. ✨

    Na drie kindjes hoop ik ooit nog nummer 4 te krijgen, graag levend en in leven blijvend..
     
  7. MamaenMini

    MamaenMini Fanatiek lid

    6 dec 2011
    2.646
    74
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Sterkte vind t echt heel erg voor je :(
     
  8. Spikkeltje

    Spikkeltje Fanatiek lid

    Hoi Poppetje, ik lees je verhaal nu pas meid... Wat erg dat je zwangerschap in zoveel verlies en verdriet is geëindigd. Ik vind het echt heel erg voor je, weet niet goed wat ik moet zeggen... In ieder geval heel erg veel sterkte gewenst, het zal moeilijk zijn deze klap te boven te komen, maar hopelijk hou ook jij op een dag een levend en gezond kindje in handen.
     
  9. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Sprakeloos ben ik!
    Ik zit hier met kippenvel op mijn armen en met open mond je verhaal te lezen :(
    Dit mocht niet zo zijn, wat is het soms toch gruwelijk oneerlijk!!
    Wel ga ik je opnieuw feliciteren met de geboorte van jullie prachtige tweeling en helaas moet ik je ook gelijk condoleren met het grote verlies van je jongens :(

    Lieve Poppetje, ontzettend veel kracht gewenst voor jou/jullie!
     
  10. Lilian2016

    Lilian2016 Actief lid

    15 mrt 2016
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg wat je is overkomen
    Veel sterkte
     
  11. conejita

    conejita Fanatiek lid

    14 jul 2013
    3.311
    248
    63
    Vrouw
    customer service
    Spanje
    Wat een verdriet, drie prachtige kinderen verliezen. Geen woorden voor.
    Heel heel heel veel sterkte.
    Ik hoop en bid en duim ook dat je nog een levend kindje in je armen zal mogen houden. Het zal het verdriet nooit weghalen, maar je kunt dan wel je liefde en moedergevoelens kwijt.
    Kus aan de hemel voor je engelenkindjes.
     
  12. Islah

    Islah Niet meer actief

    Heel veel sterkte lieve TS. Lijkt me zowat ondraaglijk zo'n groot verdriet, om dit 3x mee te moeten maken...
    Mijn schoonmoeder heeft ook 3 kinderen verloren, het slijt wel, maar de pijn zal (iig bij haar) nooit helemaal verdwijnen.
    Dikke knuffel <3.
     
  13. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Dank je.. De pijn zal verzachten als er ooit een kindje komt waar we wel voor mogen zorgen.. Mijn drie sterrenkindjes vergeten we nooit maar een brusje waar ze over mogen waken zouden we fijn vinden. Nu nog steeds met lege handen&#128546;
     
  14. unbelievablee

    unbelievablee Actief lid

    5 mei 2014
    472
    0
    16
    horeca
    Noord Brabant
    ik wil je echt even heel veel sterkte en veel kracht toewensen! wat heb jij al veel mee moeten maken!! zit dit met tranen in mijn ogen te lezen. zo oneerlijk :(!


    heel veel sterkte...!!!
     
  15. Jajo

    Jajo Fanatiek lid

    7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    hey Poppetje,

    Ik vroeg me af hoe het nu met je gaat. Denk toch wel regelmatig even aan je. Lukt het allemaal een beetje om jezelf op de been te houden? En hoe gaat het lichamelijk?
     
  16. neyomi

    neyomi Actief lid

    1 dec 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    oooo ik lees dit nu en krijg er een brok van in mijn keel en tranen :'(

    wat vreselijk! ik ben zelf nu 23 weken zwanger en 2 dagen, ook van een 1eiige tweeling..en oeff..als ik me dit zo voorstel :'( hartverscheurend.

    ik wens je ontzettend veel sterkte en dat je dit kan verwerken en dat jullie hopelijk ooit gezonde kindjes mogen ontvangen

    nogmaals veel sterkte xx
     
  17. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik vroeg het me ook af... Ik maak me zorgen om je poppetje, ik durf me amper een voorstelling te maken van waar jij nu doorheen gaat en als ik iets kan doen om je te helpen, doe ik dat met liefde.
     
  18. poppetje77

    poppetje77 Fanatiek lid

    11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Lief van jullie... Hoe gaat het, kut.. Sorry kan niet anders zeggen maar moet door. Mama van drie kindjes en een leeg huis.. De klacht tegen het Zh is ingediend al krijg ik ze nooit meer terug..

    Enige wat me nog laat vechten is het feit dat ik tijdens de jongens altijd al voelde dat ik nog een keer zwanger word.. Voor de rest, loop ik bij de psych maar kan ik eerlijk zeggen dat ik het leven weinig leuk vindt..
     
  19. Diazz

    Diazz VIP lid

    28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Leef zo met je mee. Dikke knuffel!
     
  20. Vlinder84

    Vlinder84 Niet meer actief

    Ik weet niet wat ik moet zeggen, er zijn geen woorden. Ik denk aan jullie.
     

Deel Deze Pagina