Bevallen bij 22+6 van mijn prachtige twee jongetjes

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door poppetje77, 1 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. winky

    winky Bekend lid

    12 mei 2013
    665
    0
    0
    Heel veel sterkte!
     
  2. lea

    lea Fanatiek lid

    Poppetje, wat verschrikkelijk wat ik hier lees! Woorden schieten te kort, wat moet je zeggen.... Wat een verdriet moeten jullie doormaken..de liefde die je voelt en tegelijkertijd de pijn van het afscheid nemen. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met elkaar..
     
  3. flower1983

    flower1983 Bekend lid

    22 nov 2013
    848
    322
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb hier geen woorden voor. Ik wil vanalles typen om je kracht toe te wensen maar hoe moet dat. Dit drie keer mee maken is echt onmenselijk. Ik hoop op een mooi wonder voor jullie maar voor nu vooral kracht en steun voor jou en je man.
     
  4. Anoniemvooreven

    12 jun 2015
    25
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gecondoleerd en heel veel sterkte!
    Ik weet helaas wat je moet doormaken.
    Bij ons is het hartje van ons mooie dochtertje gestopt met 20 weken.
    En kort daarna zwanger van een dochtertje en ook haar hartje is gestopt met 21 weken.
    Weer zwanger.. en 4 weken terug is het hartje van ons kindje met 14 weken gestopt. Het is allemaal zo oneerlijk!
    Probeer er goed over te praten met lotgenoten als dat je mag helpen. Voor nu heel erg veel sterkte! Als je erover wilt praten mag je me altijd een priveberichtje sturen.
     
  5. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Soms is het leven zo oneerlijk. Ik heb hier geen woorden voor. Kan jullie alleen maar heel veel sterkte wensen. Blijf praten met elkaar en met andere.
     
  6. Rogne

    Rogne Actief lid

    14 jan 2016
    187
    0
    16
    Lieve Poppetje, ik lees net je verhaa en zit met kippenvel en tranen op de bank. Wat oneerlijk en onwerkelijk. Dat jullie dit 2 keer moeten meemaken en dan nu een tweeling. Ik ken jullie niet, maar heb ook het gevoel van kon ik maar iets voor jullie doen. Ik kan me de gedacht van had mij ook laten gaan op de ok helemaal voorstellen, wat een verdriet. Ik hoop echt dat jullei nogmaals papa en mama mogen worden en dat het dan allemaal goed gaat. Ik zal dit niet vergeten en aan jullie denken. Heel veel sterkte!!!
     
  7. Theprinces

    Theprinces Actief lid

    17 jun 2013
    238
    91
    28
    Vrouw
    Pfff wat heb je veel meegmaakt....ik weet hoe het voelt helaas het is bij mij al 2 half jaar geleden maar het voelt als gisteren....
     
  8. Lieverd, ik denk nog steeds iedere dag aan jullie.. En tot op de dag van vandaag heb ik nog steeds geen woorden kunnen vinden waarmee ik uit kan drukken hoe afgrijselijk ik het voor jullie vind en hoe erg ik meeleef.. :(
     
  9. Hilly1980

    Hilly1980 VIP lid

    23 jun 2014
    7.299
    3
    38
    Wat een immens verdriet. Hier zijn geen woorden voor. Heel veel kracht gewenst.
     

Deel Deze Pagina