1e met 39+5, begonnen met weeën die niet echt doorzetten. Toen gestript en daarna ging het best vlot (voor een eerste). Vliezen geprikt in het ziekenhuis. 2e met 38+0, begonnen met weeën, om 18 uur eerste wee die moest ik direct wegpuffen. Om 19.45 5 cm ontsluiting, naar het ziekenhuis en om 20.45 was ze er. 3e met 37+1, begonnen met weeën, die waren niet echt krachtig dus in het ziekenhuis ben ik nog gestript en zijn de vliezen gebroken, daarna ging het weer vlot. Net als de 2e binnen 5 uur na de eerste wee was ons kindje er.
met 41 weken bevallen. begon s nachts met lichte weeën.(leek op menstruatiekrampen) en 17u later was dochter geboren.
Ik werd 's nachts wakker met een doffe klap in mijn buik en verloor een plasje vocht. Dacht eerst dat het mijn vliezen waren (de eerste ) een paar uur later begonnen de oefenweeën en bedacht ik me ook dat ik het vocht ietwat slijmerig vond. Was dus de slijmprop waardoor ik wakker was geworden. Overdag zijn mijn vliezen nog gebroken en begonnen de echte weeën. Was toen 40+3
Wat een verschillende verhalen! Bij de eerste bevallen met 37.2.. om 3.30 gebroken vliezen op het toilet.. om 11 uur begonnen de weeën, en om 23.54 is ons zoontje geboren.. Ik had gehoopt dat deze ook rond dit termijn zou komen, maar voor mijn gevoel blijft deze nog lekker zitten!
Bevallen met 41 weken en 4/5 daarvoor begonnen de weeën die afwisselend regelmatig en onregelmatig kwamen. Vliezen zijn gebroken in het ziekenhuis door de verloskundige maar is uiteindelijk een keizersnede geworden
Mijn vliezen braken op 21:00 uur met 33.4 weken, vrijwel direct daarna begonnen de weeën maar zetten niet echt door. De volgende ochtend bleek in het ziekenhuis dat R. in stuit lag, ik heb een natuurlijke bevalling geprobeerd maar om 16:08 is hij uiteindelijk met een spoedkeizersnede geboren.
39+5 weeen savonds om 23.30. Thuis vliezen geprikt, naar het ziekenhuis gegaan, en om 10.25 is ze geboren.
Bij onze zoon begon het op maandagnacht 23/24 maart (37.6) met het breken van de vliezen. Rond 00:18 op dinsdagnacht 24/25 maart (38.2) begonnen de weeën en ben uiteindelijk om 12:37 op 38.2 bevallen.
Met 38,2 met omdraaien in bed braken mn vliezen en nog geen uur later begonnen de weeen en zon 10 uur later was ze der al Ik was compleet verrast want altijd gedacht dat ik dik overtijd zou gaan.
Ik liep met 41+3 al de hele dag met regelmatige, harde buiken. Maar ik heb er geen moment aan gedacht dat dit weeën zouden kunnen zijn. Toen de vk kwam had ik al 6cm