wie ook NIET misselijk???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlee16, 30 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Hi ladies!

Mijn onzekerheid neemt weer toe, a.s donderdag hebben we de 12 weken echo, en ik haal me van alles in mijn hoofd, leeft het nog, is het nog goed???
    Ik heb behalve dat ik erge "MOE-AANVALLEN" heb en gevoelige borsten ( op en af ook)...GEEN symptomen? Ik ben niet misselijk niks? Wie ook? En is dat wel een goed teken???

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Hier precies hetzelfde.
    Eerste weken misselijk geweest en dat was ineens over.
    Afgelopen dinsdag keertje extra mogen komen en toen was alles goed.
    Lekker druk kindje wat goed gegroeid was.

Symptomen zeggen niks over het verloop van de zwangerschap maar snap dat je er onzeker van wordt. Heb ik ook.

Bij mijn dochter ook weinig symptomen gehad en die is net 2 geworden.

Marlee16 vindt dit leuk.
  3. Lemon macaron

4 aug 2016
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hier vanaf dag positieve test alleen last van moeheid en zere borsten gehad verder totaal geen symptomen gehad en ben nu 34 weken zwanger dus het hoeft helemaal niet

Marlee16 vindt dit leuk.
  4. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.841
    177
    63
    Dit is mijn derde zwangerschap, en ben in 3 zwangerschappen nooit misselijk geweest. Welgeteld 1x moeten overgeven, tijdens de bevalling van de oudste.

Zegt dus helemaal niks over verloop van de zwangerschap of je wel of niet misselijk bent! ;)

Marlee16 vindt dit leuk.
  5. Bloem2310

Bloem2310 Fanatiek lid

6 aug 2016
    2.769
    2.185
    113
    Ik had ook geen symptomen hoor, behalve gevoelige borsten en af en toe wat moe. Wees maar blij! Iedere zwangerschap is anders:)

Marlee16 vindt dit leuk.
  6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Hier ook niet misselink. Heel zelden moe, en af en toe wat maagzuur/pijn.
    Wel darmkrampen gehad.

Marlee16 vindt dit leuk.
  7. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ahh dankjullie wel lieve meiden voor de geruststelling, ik denk altijd dat mijn hcg niet hoog genoeg is of gaat zakken ofzo...pfff... Worden lange dagen tot donderdag! We mogen het daarna ook gaan vertellen EINDELIJK dus ben zo bang dat het dan juist verkeerd is! Brrr!Maar denk dat ik de volle 40 weken onzeker zal blijven ben ik bang!

8. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    I feel you!
    Ik ben nu 20 weken en ben nog steeds zo onzeker als de pest.
    Baby kamer is al af. Maar toen de meubelen kwamen dacht ik ook oh dat brengt vast ongeluk. Slaat natuurlijk nergens op :p maar zulke gedachten komen nu eenmaal. Niets aan te doen!

Nu ben ik weer bang dat mijn kleintje te vroeg geboren wordt, en als ik over de 25 weken grens (wat ook helemaal niets zegt) heen ben dan zal ik wel weer bang zijn voor iets anders.

Komt denk gewoon omdat het zoiets waardevols is, en je het ZO graag wilt. (Een kindje) ;)

Marlee16 vindt dit leuk.
  9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    drie maal zwanger, drie maal niet misselijk oid geweest

Marlee16 vindt dit leuk.
  10. Marlee16

Marlee16 Actief lid

17 mrt 2016
    473
    67
    28
    Ja ik voel jou ook! Ik zal precies hetzelfde hebben, denk na 37 weken als het geboren "Mag" Worden; veilig dat je wat meer zeker bent. Het is inderdaad wat je zegt je bent ZO bang dit moois te verliezen, je wilt het ZO graag, ik zie dat jij ook een miskraam hebt gehad, ik ook 2 en dat speelt echt mee. Ik was bij mijn dochter helemaal niet zo bezig met dat het mis kon gaan, wel een beetje maar echt niet zoals nu. Door die miskramen weet ik zo goed dat het echt niet allemaal vanzelfsprekend is! Het is een groot wonder en zoveel ingewikkelds wat er in je buik gebeurd. Ik ben ook 39 dus dit is mijn laatste "kans", dus dat legt er ook weer meer druk op, en mijn leeftijd zelf natuurlijk maakt het ook allemaal nog spannender.
    Ik probeer dus ook wel echt te genieten tussen de onzekerheden door want dit ga ik nooit meer meemaken, teveel zorgen is dan ook weer zonde. Maar het blijf een heel kostbaar iets in je buik en straks als het geboren is ook, want met mijn dochter heb ik ook moeite haar los te laten ( ze is 12 :D)

11. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Hier precies hetzelfde hoor. Ik ben geen 1x misselijk geweest, heb geen dingen die ik ineens niet lust, ook geen cravings. Ik ben wel heel moe geweest en gevoelige borsten gehad, thats it :)

12. SMJD

SMJD Fanatiek lid

17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Bij de eerste nooit misselijk en weinig kwaaltjes.
    Nu wat weeiig op de maag geweest in het begin maar niet echt misselijk ofzo. Vooral moe deze zwangerschap

13. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Ik ben ook niet misselijk geweest :) zowiezo heel weinig symptomen tot nu toe. Het kan je heel onzeker maken, maar steeds een goede echo geeft wel moed.
    Ik prijs me.maar gelukkig met zo weinig kwaaltjes. Een goede vriendin heeft zowat alles gehad wat je maar krijgen kunt.. En ik heb dus van dichtbij gezien wat dat met een mens doet. Dan liever geen kwaaltjes en af en toe wat twijfels :)

14. vlndr

vlndr Lid

22 sep 2014
    61
    18
    8
    Zuid-Holland
    #14 vlndr, 30 jul 2017
    Laatst bewerkt: 30 jul 2017

Zo herkenbaar dit! Bij mijn eerste zwangerschap dacht ik ook elke keer 'ok als ik de 12 weken haal kan ik opgelucht ademhalen', toen werd dat de 20 weken echo, toen de 25-weken mijlpaal, vervolgens 37 weken enz. enz. Inmiddels is mijn dochter bijna 2 en realiseer ik me dat me zorgen maken bij kinderen krijgen/hebben hoort :D

Esila vindt dit leuk.
  15. juf21

juf21 Bekend lid

20 mei 2012
    726
    139
    43
    Ik had tijdens mijn zwangerschap helemaal nergens last van. Niet misselijk, geen gevoelige borsten... Ik werd er verschrikkelijk onzeker van! Dus ik weet hoe je je voelt.
    Gelukkig ga je binnenkort zien dat je buik groeit, dat vond ik heel fijn. En natuurlijk de eerste schopjes, over een maand of twee.
    Succes met je zwangerschap en vergeet niet te genieten!

Eppo82 vindt dit leuk.
  16. Niqi86

Niqi86 Bekend lid

24 aug 2014
    663
    291
    63
    Hoi! Ik ben geen moment misselijk geweest.... geen zere borsten.... geen issues met mijn darmen.... niks.
    Was/ben alleen erg moe. That's all! En toch erg zwanger, al twintig weken
    Ik zou zeggen, probeer de knop om te zetten en in plaats onzeker te zijn te genieten!

17. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Komt goed! Hier 3 verschillende zwangerschappen gehad. Bij de meiden beide nergens last van.. bij de middelste (jongen) flink misselijk in de avond geweest en vreselijke last van mijn bekken. Je zult indd altijd ergens onzeker blijven (ik telde ze ook af, die mijlpalen: termijnecho, 25 wk en daarna 37 wk). Het komt allemaal goed... ik hoop dat je met volle teugen van mag gaan genieten in elk geval!

18. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Dat zegt niks, wees maar blij dat je niet misselijk bent,
    Ik ben bij mijn zwangerschappen ook helemaal niet misselijk geweest.

19. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Ik ben ook niet misselijk geweest, heerlijk toch!

20. Livoli

Livoli Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.185
    67
    48
    Ik ben ook totaal niet misselijk. Hopelijk blijft dat ook zo ;)
    Ben wel erg moe en heb veel hoofdpijn.

Deel Deze Pagina