bevallen...brrrrr!moet dat echt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lovelybaby, 18 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    in het begin helemaal niet bang... maar nu, hoe meer ik naar de gyn ga. hoe banger ik word, als ik die afmetingen eens hoor. vorige week wastie 52 cm! en toen was ik 39 weken! tjah, tzal er toch uitmoeten...van mij liever nu dan morgen!

2. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Wie weet schieten we het er zo uit. Ik denk er nog maar niet over na.
    Ik had liever een ei gelegd, welke ik mee neem naar mijn werk 9 maanden lang. Lekker onder de rode lamp op mijn bureau.
    Maarja, de natuur heeft het allemaal anders bedacht voor de mens..

3. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Oei, ik kan bijna niet wachten tot ik ga bevallen. En echt dames, het is een geweldige ervaring hoor!
    Wat mij betreft mogen de weeën beginnen, maar ik geloof dat het beebje er anders over denkt...

4. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Echt waar? Oke, dit stukje print ik in mijn gedachte tot en met de bevalling. ;)

5. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

de bevalling zelf of je kindje uiteindelijkvasthouden? hahah, dat laatste neem ik aan :)

6. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Hoi!
    Mij viel het echt enorm mee. Ja, het doet pijn. Ja, het is niet leuk en ja, het kan lang duren maar de beloning is geweldig! Eén ding weet ik wel.. je kunt veel beter een gewone bevalling hebben dan een keizersnee. Met een gewone bevalling ben je meestal veel sneller weer op de been en dat wil je echt heel graag als je een kindje hebt. EN je kan lekker naar huis of je bent al thuis!
    Laat je goed voorlichten over pijnbestrijding en vertrouw op jezelf. Je bent een vrouw dus beresterk! :D

7. mo1977

mo1977 Actief lid

13 aug 2008
    220
    0
    0
    Hoofddorp
    Ik zeg Tjsakka!

Thanks ElleNY, je hebt helemaal gelijk!

8. mymiracle

You got that right! ;)

9. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hahahahaha als mannen bevallen moesten zouden er bijna geen kids meer zijn! watjes

wij vrouwen zijn the best!

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Als ie z'n pink stoot, loop ie al te jammeren...
    Mannen zijn watjes, we women rule!

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    whahahahahahahahahahahah

maar topicstarter om even op je vraag terug te komen?

JA BEVALLEN MOET ECHT ANDERS KOMT DIE KLEINE FRUMMEL ER NIET UIT EN JE KAN HEM/HAAR NIET LATEN ZITTEN!

12. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Nee echt allebei! Bevallen is iets heel bijzonders. En wat mij betreft viel het met de pijn heel erg mee. Ik vind naar de tandarts gaan erger, hahahaha

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik vond het ook wel meevallen alleen de weeenstorm was heftig. en inderdaad dat kadootje aan het eind daar doen we het voor
    !

14. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

En dan heb je soms mannen die vragen:

"doet dat pijn zo'n bevalling ?"....
    duhhh...
    Meestal zeg ik.... Ja, maar niet zoveel pijn als het kind maken.....

hahahaha dan kijken ze toch verbaasd naar mn vriend.. :)

Ruggenprik trouwens 1x gehad (operatie).. niets van gevoeld... alleen weken lang nog last van mn rug gehad, kon mn schoenen niet eens aandoen... en mijn moeder heeft 2x een ruggeprik gehad.. en daarna hele erge hoofdpijn, dat ze dacht dat ze een hersenbloeding had ofzo.... Dat is dus een zeldzame bijwerking.... maar je zou maar NET de gelukkige zijn... :cry:

Knippen: inderdaad een naar geluid.....
    hechten: tja... weinig van gevoeld... wat prikjes... maar ach... was zo trots op mn kleine mannetje... en dat ik het maar mooi gedaan had!

15. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ik vond het 200% meevallen

Gewoon heel bijzonder en als je je lichaam het werk laat doen en eraan toegeeft word het alleen maar makkelijker, geen pijnstilling voor mij je hebt veel meer kracht zonder en als je jezelf vertrouwt kan je het ook makkelijk zonder..

16. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Ik vond de knip nog wel het minst erge van alles hoor.
    Ook de verdoving en het hechten (7 hechtingen) allemaal pijnloos en netjes gedaan. Ik was blij toe zodat ie er eindelijk uit kon.
    Ook de genezing, na een week al netjes dicht. Wel telkens in bad plassen of onder de douche. Zodat het heel schoon blijft.
    En bevroren maandverbandjes droeg ik uit de vriezer, fijn pijnstillend. Het was wel hoogzomer ;)
    Daarna met vrijen of wat dan ook nooit meer last van gehad.
    Zo kan het ook, hoor.

17. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik denk ook als het eenmaal zover is dat je niet meer na denkt over de pijn.Maar alleen maar aan het geweldige kleine wezentje denkt dat die er toch echt uit moet!

18. mymiracle

echt? je maakt me heel gelukkig! :D

19. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

20. Joely

Joely Lid

8 apr 2008
    80
    0
    0
    Ik ben juist niet bang voor inknippen/scheuren.
    (niet dat het me prettig lijkt hoor!)
    Maar ik ben banger voor de pijn, en dat ik een paniekaanval krijg ofzo van de pijn. En dat mijn man gillend wegrent.....

Deel Deze Pagina