bevallen...brrrrr!moet dat echt?

Discussion in 'Zwangerschap' started by lovelybaby, Oct 18, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Goed in de hand van je man knijpen....
    A: het helpt je bij de pijn... en
    B: Hij kan niet gillend wegrennen :)

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

whahahah :)
    die van mij kon nog wel eens van zijn stokje gaan als het zover is, hij kan niet tegen bloed namelijk, dan valt ie flauw!

3. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hihihihihhihihihihi zie al helemaal een man rennen! nee hoor geloof me als het zover is kan je die pijn wel aan en anders vraag je pijnbestrijding!

er is een reden dat vrouwen moeten bevallen

4. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    weet je wat handig is NA je bevalling zo'n sportbeker die water kan spuiten ijskoud water erin en als je dan moet plassen erbij spuiten dan plast het wel zo lekker hadden wij in het ziekenhuis voor iedere patient staan, lekker fris en geen branderig gevoel maar goed dat is voor erna.

Met hechten word je wel gewoon verdoofd hoor..

En ik ga idd liever bevallen als naar de tandarts haha

5. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

Ja.. inderdaad spoelen verlicht echt....

Ach tandarts en bevallen komt allebei ophetzelfde neer:
    "mevrouw, uw (baarmoeder)mond open..... :)

Tja er is inderdaad een reden dat vrouwen moeten bevallen:....
    omdat mannen flauwvallen :)

6. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    hAHA damn right... als mannen moesten bevallen dan waren er geen kleine kids (of allemaal maar 1 hihi) je moet gewoon even die man van je poepie laten ruiken (uuh niet letterlijk hihi)

7. dreami3j

dreami3j Actief lid

Feb 14, 2008
    315
    0
    0
    Huismoeder
    Utrecht
    Ik loop ook overtijd..

En het breekt me zwaar. Van mij en me man mag ie echt komen maar onze kleine man denkt daar geloof ik anders over!

Ik slaap al een week slecht door de voorweeen die niet door willen zetten naar vliezen breken en echte weeen. En meestal is het s'nachts ... soms denk ik dat ie kleine het wel probeert maar het hem gewoon niet lukt!

De bevalling zelf zit ik niet tegen op. Ik heb een hoge pijngrens en zoals Kiezeltje ook al zei je wilt nu gewoon hem zo snel mogelijk in je armen hebben en daar doe je alles voor!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

Sep 5, 2007
    11,197
    601
    113
    Spannend is het he, je moet bevallen maar omdat je niet weet hoe alles zal gaan is het best eng.

Ik vond het een geweldige ervaring het bevallen. Ja het deed zeer, maar het is zo'n wonder om het mee te maken. Ik zeg ook: als je de wens hebt voor een kindje en je hebt het geluk om zwanger te raken, dan is het bevallen iets wat je mee moet maken. Het is zoiets moois :D

9. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    dat scheelt wel als je er echt aan toe bent (lees; zat haha) dat is het makkelijker vind ik...

10. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

May 31, 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik zie helemaal niet op tegen de bevalling! Ik ben juist blij dat het zwanger zijn dan over is, want ik vind het best wel zwaar. Ach en elke vrouw met kinderen heeft het meegemaakt, zoals mijn moeder die heeft 7 kinderen, dus ik denk als het zo erg is zou ze geen 7 kinderen nemen ;)

11. Arevinol

Arevinol VIP lid

Oct 7, 2007
    7,759
    3
    0
    mama!
    Sorry?! :confused:

Share This Page