Hier na 5mnd, toen ze op 4 voedingen overgingen... Maar daarna bleef ik nog wel onvruchtbaar omdat ik persisiterend follikel had dit kwam doordat de prolactine de eisprong remt maar er wel een eitje rijpt en die blijft dan doorrijpen.
bedankt voor de reacties! aan de ene kant vind ik het wel fijn dat het nog even wegblijft, zo leuk is menstrueren niet, maar aan de andere kant zou ik het ook fijn vinden als ik weet dat alles weer werkt, zeg maar.. ook zou ik niet héél lang willen wachten met een 2e, dus was gewoon benieuwd.. zo te lezen duurde het bij de meesten wel ff
4.5 maand na Elin haar bevalling had ik nog geen menstruatie gehad. Toen aan de doorslikpil gegaan dus zal waarschijnlijk ook geen menstruatie meer krijgen.
Ik ben met 10,5 maand gestopt met de bv. 6 dagen later werd ik ongesteld. En dat duurde toen maar liefst 6 weken lang!!!!!
Gisteren ongi geworden, na een kleine drie maanden dus :x Had echt wel gehoopt dat het langer ging duren. Nu moet ik wel zeggen dat ik sinds vorige week de minipil neem en dat ukie sinds begin deze week de nacht doorslaapt. Misschien heeft dat er ook wel iets mee te maken.
Bij de oudste na 10 weken gestopt en na ongeveer 4-5 mnd ongesteld, nu al bijna 6 mnd aan het voeden en nog niet ongesteld. Ik vind het wel fijn, want ben al sinds mijn 11e stipt elke 28 dagen ongesteld, dus een pauze is niet verkeerd. Het enige is dat ik er dus ook niet op bedacht ben en bijv geen tampons bij me heb. Soms denk ik nog wel eens van "oh, het zal toch niet?" en dan schiet ik in de paniek. Maar het is tot nu toe niet zo...
Ik heb de vorige keer, bij Bas, geen menstruatie gehad zolang ik bv gaf. Ik had al erg afgebouwd, hij was al 9 maanden en kreeg nog maar twee bv per dag, maar nog niet te bespeuren. We wilden weer zwanger worden dus toen ben ik ermee gestopt en werd ik drie weken later ongesteld. Nu ook weer niets te bespeuren....
Na zes weken weer ongesteld, tja.....mijn lijf houdt wel van een beetje op tijd zijn en regelmaat jammergenoeg
Ik werd het klokslag na 3 maanden weer. En dat terwijl ik fulltime voedde en dat 18 maanden heb gedaan. ik voelde me best wel een beetje belazerd, want ik had me wel verheugd op heel wat maanden zonder opoe...
Hey dames, ik ben bijna 5 weken geleden bevallen en zit een beetje te dubben over het pilgebruik. Ik wil nl nog niet starten met de pil ivm het mogelijk teruglopen van de borstvoeding, er is nog geen menstruatie te bekennen maar wil ook niet meteen weer zwanger zijn. Hebben jullie in de periode waarin er nog geen menstruatie plaatsvond en jullie de pil nog niet gebruikte wel een condoom gebruikt voor de zekerheid? groetjes Loes
toen mn meisje 2 maanden was 3 dagen, toen 2 weken later weer 2 dagen. maar heb niet echt het idee dat het ongi is...
Hier na beide bevallingen ongeveer 8,5 maanden bv gegeven (waarvan de laatste weken afgebouwd), maar pas 6 weken na het volledig te zijn gestopt ongesteld geworden. Na de 1e 1x ongesteld geworden en toen weer zwanger, na de 2e 3x ongesteld en toen weer zwanger! Nu dus zwanger van nummer 3. Mits ik niet teveel afval (dat was mede reden om de bv af te gaan bouwen) wil ik nu best nog iets langer bv blijven geven. Zowel omdat ik het iets moois vind om met je kindjes te delen, maar ook het uitblijven van de menstruatie vind ik geen straf!...