Oh nee Esser Niet weer....ik hoop dat je snel voor een echo mag komen zodat je weet waar je aan toe bent. Och meid wat verschrikkelijk kl*te weer! Dikke knuffel! Sterkte!
Esser, Hopelijk mag je snel voor een echo. Als of jullie nog niet genoeg onzekerheid hebben gehad.....
Hey meiden, was ik weer even... Met mijn nek gaat het gelukkig alweer stukken beter. (dankzij de medicijnen, want zodra ik die niet neem kan ik het goed merken) Gisteren alweer voorzichtig gewerkt en ook vanmiddag eventjes een paar uurtjes. En dan heeel lang weekend, want dan hoef ik pas volgende week donderdag weer. Kan ik lekker weer bijkomen en rustig aandoen...is ook wel eens lekker! Maar och jee esser wat lees ik nu?? Hoe gaat het nu...is het bloeden alweer gestopt, of word het erger?? En heb je al gebeld of je misschien voor een echo zou mogen komen? Ik hoop maar dat alles nog goed zit.. Zijn er van jullie ook nog die er snachts uitmoeten voor de kleintjes, of ben ik de enige?? Wij hebben al heel erg veel geprobeerd, maar Amy blijft komen snachts...(heb het gevoel dat me dat nu vreselijk aan het opbreken is. Wil mannetje er ook niet telkens mee belasten aangezien hij er 'sochtends al zo vroeg uitmoet. Als ie er dan snachts ook nog uitmoet krijgt ie bijna helemaal geen slaap meer..) We hebben nu een snooze gekocht; is een soort klittenbandsysteem dat onder het matrasje doorgaat en waarin zij dus een soort van vast ligt en niet kan draaien. Amy draait zich sinds een paar weken telkens op haar buik en dan begint ze te huilen, en moet ik haar weer op haar rug leggen en slaapt ze weer verder. Ik heb hem vanorgen eventjes uitgeprobeerd en ik moest haar wakker maken toen we weg moesten, heerlijk geslapen dus... ik ben benieuwd hoe dat vannacht gaat?? Een klein beetje hoop ik dat ze er zelfs mee door gaat slapen...jaja je doet wat als je wanhopig bent. Ik ga nu eventjes verder teruglezen, en dan even puzzelen met mijn oppaskindje... latersss
Hey meiden, Het bloeden is gestopt. D'r zat wat in m'n inlegkruisje en wat bij het afgeven, that's it maar was echt wel helder rood.... Dan schiet bij mij de schrik en de stress er weer DIK in. Bah.......... Nadien klein beetje bruin nog en nu al ff helemaal niets meer.......... Wordt je toch tureluurs van.......... Mag om 16.15u in 't ZH zijn voor 'n echo. We'll see.......
Gelukkig dat het is gestopt, ik ga heel hard voor je duimen dat strakjes allles goed blijkt te zijn...heel veel succes!!
Alles is goed, het hartje klopt!!! Alles zag er prima uit en het kindje was ook al weer netjes gegroeid sinds de echo van afgelopen dinsdag. Van 5,6 mm naar 7,7mm. Je zag t weer wat duidelijker en hartje klopt nog sneller en duidelijker. Arts vind t zo rottig voor ons dat het zo loopt. En t bloedverlies? Dat kan ze niet verklaren. Is wel vaker bij zwangere vrouwen. Nu mag ik komende vrijdagmiddag weer komen voor een echo. Zo fijn dat dat kan. Hoef niet te wachten tot de 19e, dat vond ze te lang voor ons. Thanks voor al jullie lieve reacties meiden! Joep is nu bij oma en opa. Mannetje en ik gaan straks lekker uit eten saampjes, ff tijd voor elkaar! liefs
Esser, wat een supernieuws!!!!!! Gelukkig!!!! Moest de hele dag aan je denken, idd wel heel vervelend dat het zo gaat. Maar wel heel fijn dat je vrijdag weer mag komen voor een echo. Geniet lekker samen van het etentje en van het wondertje in je buik.
Esser, wat een goed nieuws! En wat rot dat jullie het zo zwaar hebben. Al die onzekerheid. Hopelijk is het nu klaar met dat bloedverlies en hebben jullie straks in november een mooi wondertje in handen
Was weer even benieuwd naar nieuws van esser!!! En wat lees ik: SUPER goed nieuws zelfs!!! Jeetje, ik heb de hele tijd aan je gedacht, moet verschrikkelijk slopend voor jullie zijn geweest. En nu klaar met bloeden...en even heerlijk samen zijn en genieten! Dikke kus
Esser: oh, gelukkig!!! Wat een goed nieuws en heerlijk dat jullie as vrijdag al weer mogen komen voor een echo Hopelijk is die onzekerheid door het bloeden nu achter de rug en verloopt de rest van je zwangerschap zonder dit soort nare dingen. Geniet maar lekker van je etentje vanavond! Pat: succes vannacht!!!! Hopelijk slaapt ze heerlijk vannacht.
Yeah...goed nieuws!! Wat een opluchting Esser...en wat lekker dat je volgende week gewoon alweer mag komen!! Toparts hoor!! Veel plezier samen met je mannetje vanavond!!
Pffff Esser wat een stress, wat goed te lezen dat alles goed is. Maar dit is allesbehalve leuk!!! En wat groeit jullie uk snel zeg!!! Hoop dat dit het was en dat het nu over is voor jullie met al die toestanden! Elin, wat een schatje is Olaf, en zijn helmpje doet daar niets aan af!! wat een lachebekkie zeg. Maar ik snap dat je het allemaal niet leuk vind...Hoop dat hij er snel aan went en dat het slapen snel beter gaat. Pat, fijn dat het beter gaat met je nek. En wat lekker zeg, tot donderdag vrij, dat is geen lang weekend maar een minivakantie, maar daar ben je denk wel even aan toe na al die schrik! Lelie, jullie meissie alweer thuis? Lijkt me heerlijk even een dag voor jezelf. Ik ben er ook heel erg hard aan toe.... Alles goed gegaan bij de fysio? Wist niet dat je daar al zolang mee tobde, balen zeg! Wat grappig dat jij dat ene stel kende van generatie 2010. Ik heb de serie vorig jaar (hoogzwanger) gevolgd, vond het erg leuk om te zien, wat is iedereen verschillend. Dat stel komt volgens mij bij ons ergens uit de buurt, ze is in het zelfde ziekenhuis bevallen als mijn zusje Kleintje, hooikoorts, dat is niet mooi, wel vroeg zeg dit jaar. Moet je maar bij ons aan de kust komen wonen, is het geloof ik een stuk minder met de pollen...Verder alles goed met jou en de beeb, merk je al wat?? Jessy, ach meis maak je geen zorgen, jij bent echt een top mammie en die kleine die gaat jou helemaal niets kwalijk nemen...Maar ik snap je wel hoor, heel herkenbaar!!! Majo, ik heb een mamafiets van batavus, en daar ben ik niet geweldig blij mee, dat ding is echt looooodzwaar, om uit de schuur te halen! En zoveel extra ruimte heb ik dus niet tussen mezelf en Mees zijn stoeltje...Nog even en ik pas er niet meer tussen.. Whahahahaha Maud haar eerste tandje is door, hoe cool. Zeker als je weet dat die van Mees ook zo goed als door is. Je ziet echt al een tandje boven het tandvlees uitkomen het is alleen niet scherp dus ik heb het idee dat er toch nog een dun laag tandvlees overheen zit....Nouja, Maud en Mees (blijft leuk hè!) gaan weer lekker gelijk op, echt zo schattig!! uhmmmmm ik weet het niet meer, ik ben vergeten wat Loesie geschreven heeft....sorry meid, knuffel voor jou en Siem.... En verder weet ik het ook niet meer..... Hier gaat alles redelijk, sinds deze week slaan de kwalen genadeloos toe. Ben echt al een paar dagen achter elkaar super misselijk, maar ik hoef niet te spugen. Maar ben wel aan het eind van de dag redelijk uitgeput, slapen gaat ook niet lekker (net als Lelie 4x per nacht eruit) Naar mijn idee ben ik beroerder dan bij Mees, maar gelukkig weet ik ook dat dit weer over gaat (ja, toch???) Zondag gaan we het eindelijk vertellen, gelukkig, dat geheimzinnige gedoe ben ik ook zat. Wat zal iedereen verbaasd zijn, kijk er echt naar uit... Morgen model voor een dag, ben heel benieuwd hoe het gaat, als ik maar niet zo beroerd ben als vandaag, zal er lekker uitzien Oja, de negende gaat het voor ons toch niet worden. Wordt een beetje te druk. Vrijdag vier ik Mees zijn verjaardag voor mijn vriendinnen en zondag voor de familie, even een dag niets tussendoor is wel fijn.... Prettig weekend allemaal, XXX
Oh Nightelf vergeten, gaat het nog met je??? Balen zeg dat je zo last hebt. Zoals eerder gezegd de 11e komt in zicht, hoop zo dat je je beter gaat voelen dan, hou vol meid... XX
Pfoeh zeg Esser....ik was aan het teruglezen en lezen en lezen (waren heel wat pagina's)....en oh wat spannend weer zeg . Maar nu gelukkig dus toch alles GOED . Lekker uit eten geweest saampies? En wat fijn dat jullie al zo snel weer een echo krijgen. hebben jullie ook wél verdient na dit alles! Jessy, geen zorgen maken hoor dat Siem de oppas leuker gaat vinden! Gaat ECHT NIET gebeuren hoor! Hier passen opa en oma geregeld op en hoor ook iedere keer dat Maud veel meer kletst en lacht als ik weer thuis ben . Eerste (paar) keer wegbrengen of weggaan is echt NIET leuk, maar geloof het of niet...het went op den duur toch echt wel! Helemaal als je kindje het naar de zin heeft elders! Zora, gaat goed he...met Sara! Zag haar ook bij baby v/d maand Net als Seyhan van Elif en de tweeling van Yippie! En al jullie prachtkindjes een stem van Majo verdient . Zag alleen Yippie het eerst en had al gestemd, bleek dat je maar 1x mag stemmen . Kon helaas dus niet meer op Sara stemmen daarna. Zoë, JAAAAA!! Mees ook z'n eerste tandje (puntje ) gekregen!! Ze gaan écht steeds gelijk op die 2 van ons! Grappig zeg! E nog een week, dan wordt jullie kanjer gewoon ook alweer 1 jaar! Tjee zeg!! En morgen dus model staan! Leuk! Kwaaltjes ook inmiddels dus begonnen....je zal 't weten...dat je zwanger bent . Jammer trouwens dat jouw moederfiets niet zo goed bevalt. Loesie, Leuk he...groentehapjes enzo geven. Ik zou me over de tijden e.d. niet te druk maken hoor! Gewoon doen waarbij jij/jullie je goed voelt/voelen. Ben zelf echt nog nóóóit uigegaan van wat ze op cb zeggen, nu zeggen ze hier ook niet heel veel..... Probeer gewoon op mijn eigen gevoel af te gaan en goed te kijken naar wat Maud zelf 'aangeeft'. Elin, hopelijk heeft Olaf niet teveel last van zijn helmpje en went hij er gauw aan! Heb de foto nog niet gezien (uitgenodigd om vriendjes te worden ), maar kindje op kdv bij Maud heeft helmpje en vind het heel stoer staan. Wat je nog kun proberen tegen dekentjes wegtrappen....wij doen de dekentjes van Maud in de breedte op haar bed ipv 'gewoon' in de lengte. Dan kan het er aan de zijkanten verder ingestopt worden en trapt ze het door haar eigen gewicht erop echt niet meer weg. Lelie, hier volgen we ook generatie 2010! Vond het vorig jaar erg leuk met m'n zwangere buik en gisteren zagen we heel toevallig dat het er weer op was. Grappig dat je dat ene meisje kent! Zijn allemaal ook wel heel verschillende stellen bij. En ook 'leuk'...ook een stel dat vruchtbaarheidsbehandelingen nodig had om zwanger te worden. Pat, geniet heerlijk van je vrije dagen zeg!! Benieuwd of Amy vannacht beter slaapt! Jewel en Kleintje, jullie al zwangerschapskwaaltjes? Of nog niets? Nog 2 weekjes tot jullie eerste echo... Nightelf, hoe vroeg is Amber normaal gesproken wakker dan, als ze je van de week liet 'uitslapen ' tot 7 uur? En morgen dus op schoenenjacht. Hebben jullie mooi weer bij . En alvast gefeliciteerd met je oma. Best 'jonge' oma heb je trouwens nog! Suus, lees je hier nog mee? Mis je verhalen/recaties hier wel hoor! Nog iemand vergeten?? Vast wel ! Is gezellig veel geschreven hier afgelopen dagen. Hier gisteren nieuw laminaat uit moeten zoeken. Werden gebeld door winkel waar we besteld hadden dat de leverancier de collectie eruit had. (waren toen vergeten de voorbeelden uit de winkel te halen :x). Konden nog wel leveren maar in 2 zendingen met dan kleurverschil en mogelijk een ander kliksysteem. Nou nee....dank je wel dus!! Gisteravond dus nieuwe uitgezocht. Wel 'knap' van ons hoor dat we uit misschien wel 60 verschillende soorten juist diegene hebben gekozen die er niet meer is . Morgen verjaardag van neefje en daarna familiedag van mijn kant (alleen Maud gaat niet mee ). Gaan lasergamen (niet handig met een baby erbij) en wokken. Ben trouwens benieuwd of dat wat is met mijn bekken....lasergamen . Tandje 2 zit er hier ook aan te komen denk ik....zul je zien...in één week een hele reeks ofzo . Terusten allemaal!! En een heel fijn ZONNIG weekend!! Zwangeren...pas op voor een zwangerschapsmasker he !!
Moguh Het was een slopende nacht. Moest er helaas weer 4 x uit om te plassen. Ook kon ik pas rond 1 uur s nachts in slaap komen...pfffff Maargoed, vandaag een stralende mooie en warme dag!!! We zijn vanmiddag bij mijn mams, blijven daar ook eten. Heerlijk even relaxen en niet koken Ik ben niet zo bang voor zwangerschapsmasker. Nooit last van gehad iig. Ik ga zelfs onder de zonnebank! En in de zomervakantie lekker 2 weken lang eten en zonnen!!! Majo, wat balen van de laminaat! Heb je net een mooie keuze gemaakt, gaat het potverdorie niet door!!! Enne..Maud haar 2e tandje in zicht! Hoe cool!!! Veel plezier met de familiedag!!! Zoe, jij ook al beroerd. Ik heb ook het idee dat ik me slechter voel..maare, voor de rest hoor je mij niet klagen hoor Ik ben alleen supertje moe en in de week 7,8 en 9 was ik met vlagen misselijk. Nu gelukkig niet meer. Ik denk wel de hele dag aan eten, heb trek in de slechtste dingen Maandag heb ik weer een echo!! Wanneer heb jij de volgende? En...succes met vertellen!!!! Nou ladies, ik ga me gauw even aankleden! Fijne dag allemaal!!!