Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Esser goed nieuws! Wat fijn om te lezen!

Majo maakt niet uit hoor, ik doe meer mee voor de leuk en vind dat iedereen eerlijk moet stemmen er staan zoveel prachtige kindjes en foto's tussen. Ik ben niet zo van het stemmen werven haha. Dat is trouwens de enige digitale foto die ik van de fotoshoot heb, wel leuk he? Zal m binnenkort ook ff in mijn album zetten want moet nu weg.

Tot later!

2. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    *wipt even binnen*

WOW!! Wat lees ik toch allemaal, allemaal zwangeren!!

GEFELICITEERD MEIDEN MET JULLIE POSITIEVE TESTEN!!!

*wipt er weer uit*

3. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Zora, heb gestemd. ;) Jou pica sprong er voor mij toch wel uit hoor. ;)
    Zit te denken om zo'n mooie shoot toch ook eens te doen met Joep.

Majo, oh....................................wat zou ik daar van balen!
    Net wat uitgezocht en dan kun je WEER aan de gang! Wij moeten er binnenkort ook aan beginnen voor ons nieuwe huis. ;)

Zoe, snap dat je er volgend weekend niet bij bent. Wordt anders wel erg druk! Wordt vast wel een gezellig weekend!

Jewel en kleintje, hoe is t met jullie meiden?!
    Alles okay daar?

Lelie, druk weekend?

@all, iedereen genoten van de mooie dag gister? Tjee, wat was t heerlijk weer............. Hebben de 25 graden al gehaald! Zijn een dagje naar de dierentuin gegaan, was erg gezellig en genieten.

Birght, das snel in en uit. ;)
    Hoe is t met jullie??

Heb ik nu een beetje op alle meiden beetje gereageerd? :p
    Hier nog ff relaxen en dan vandaag wat shoppen in DB. 'T is koopzondag, kunnen we d'r nog ff uit.
    Fijne zondag!

4. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Even spammen;

5. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Okay, nog eentje dan.... Geitjes zijn leuk!!

6. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Oh wat ziet Joep er toch weer lief uit!
    Durfde hij de geitjes wel aan te raken?

Fijn Esser dat het goed met je gaat, naar gedoe allemaal, maar gelukkig gaat het prima en mag je vlgde week vrijdag weer even zwaaien!!

@all, brede zwaai van mij

Kris ligt lekker even te slapen. Heeft gisteren zo'n vermoeiende maar leuke dag gehad.
    Ik was er niet, teambuilding in Ardennen vanaf vrijdag. 's middags kwam ik thuis en ik kwam een heel vies kindje tegen in de tuin dat onmogelijk van mij kon zijn ;)
    Ze had heerlijk in een berg zand gespeeld. Tomaat gegeten.
    Nou jullie kunnen het je denk ik wel voorstellen...

Ze slaapt sinds 3 weken goede nachten, zo ongeveer van 8 tot 6/7u
    Dat is ongelooflijk voor ons. De schrik zit er nog wel in en helemaal relaxed slapen we nog steeds niet.
    Maar oh wat is dat heerlijk.

En babbelen doet ze enorm veel. Wat zijn ze al slim op deze leeftijd he?
    Kris helpt was opruimen, dingen weggooien.
    Ze doet de onderste la met haar voetje dicht, want dat heeft ze papa zien doen.
    Alle fruit is 'appel' (lekker makkelijk).
    En ze gaat het liefst overal op staan, tuinstoelen, fietsje, bank, plastic box.
    Wij hebben een acrobate gekregen. Of clown.

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo! het is hier rustig....... Ff illegaal vanaf het werk zwaaien!!!!! Ik ben ff iets minder online.... Begin weer lekker misselijk te worden... Vanmorgen voor het eerst weer overgegeven. Hopelijk gaat het niet zoals bij Maurits dat ik tot 16 weken elke ochtend moet kotsen...... We zullen zien. Ook is het energie niveau ook erg laag.........

Nou zwaai zwaai!!!

Esser, Wat een pracht jong is Joep!!! Erg mooie fotos!

8. Confidence

Confidence Fanatiek lid

5 jul 2009
    1.024
    0
    0
    Hey meiden,
    weer even teken van leven van mij.
    Vandaag ZH dagje hier.
    Vanmorgen spiraaltje eruit gehaald en vanmiddag wordt mijn spatader onder plaatselijke verdoving eruit gehaald.
    Dan zit ik 3 daegn in het drukverband.
    Maar goed, wie mooi wil zijn.......

Ik lees zo af en toe mee, maar kom nog niet aan uitgebreid reageren toe.
    Maar ik denk wel aan jullie.

Liefs C.

9. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Confi, vanwaar je spiraaltje er uit??? Is dat nodig voor de operatie of zijn er andere dingen gaande....... En we denken natuurlijk ook aan jou!

10. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Confi, zwaai terug! Succes vandaag in het ziekenhuis.

esser, leuke foto's!!! Voel je je weer helemaal goed?

Vanmiddag om 15:00 uur de echo!!!! Ik hoop echt iets heel moois te zien :)

11. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, tuurlijk is er iets moois te zien vanmiddag!! :) Wat ga je trouwens snel, alweer 10 weken!

Kleintje, vervelend dat je nu al misselijk bent.......maar wel een goed teken natuurlijk :) Hopelijk ben je er nu wel wat sneller vanaf dan als bij Maurits.

Esser, wat een leuke foto's zeg! Heerlijk kereltje is het toch :) Gelukkig zat de beeb nog mooi op z'n plek! Hopelijk geen bloedingen meer vanaf nu.

Confi, succes in het zkh!!

Zoe, ik snap dat je de 9e er niet bij bent, anders is het idd wel erg druk ja. Hoe gaat het met Mees? Zijn eerste tandje is bijna door? :)
    En in het weekend mag je het eindelijk vertellen :) Ze zullen allemaal wel erg verrast zijn denk ik! Hoe was de modeshow?

Sooner, was het leuk in de ardennen? En wat heerlijk dat Kris nu al 3 weken doorslaapt!! Lekker is dat hè ;) Maar je moet er zelf idd ook aan wennen. Hadden wij hier ook. Ruben slaapt nu ongeveer 2 maand door en de eerste nachten werd ik standaard 4x wakker. En als ik hem hoorde sloeg mijn hart weer over, oh nee dacht ik dan.....Hij huilt soms snachts nog wel eens maar hij slaapt dan gewoon weer verder. Hopelijk blijft Kris zo lekker slapen!

Loesie, en al een groentehapje geprobeerd? Ik deed het de allereerste keren na de bv. Eerst drinken en dan een paar hapjes om te wennen. Daarna deed ik het andersom, eerst wat groente/fruit en daarna de bv. (bij jullie dus de fles ;)) Later, toen hij wat minder ging slapen heb ik het rond een uur of 10 gedaan (fruit) zelfde tijd wanneer je zelf ook een bakje koffie e.d. neemt. Het komt ook niet zo precies hoor.

Elin, is Olaf al wat meer aan het helmpje gewend? Wel sneu dat hij eerst niet wou slapen met dat ding. Ben je er zelf ook al wat aan gewend?

Pat, hoe gaat het snachts nu bij jullie? Ruben sliep pas door toen hij 12/13 maand was dus hopelijk duurt het bij jullie niet zo lang ;) Je raakt er op een gegeven moment wel aan gewend maar een nacht doorslapen is toch fijner ;)
    Hoe gaat het nu met jou? Helpen de meds goed?

Hier gaat het goed. Ik heb mij net weer opgegeven voor MvM en morgen ga ik de vk maar weer bellen. Kwaaltjes heb ik nog niet, voel mij eigenlijk nog wel prima :) Met Ruben was ik ook niet echt misselijk, tot nu toe verloopt het ongeveer hetzelfde. Vrijdag ook weer voor het eerst gesport.......vond het wel wat eng. Ik ben ook niet voluit gegaan maar dat lukte ook echt niet hoor. Mijn oude vorm ben ik nu al kwijt ;) Maar ik blijf wel sporten want helemaal niks meer doen wil ik ook niet, dan vliegen de kilo's er zo weer aan ben ik bang.

He weten jullie dit misschien? De echo's die ik in het zkh krijg, horen die nog bij de ICSI behandeling? Want bij de vk krijg je nu ook bij 8 en 11 weken een echo en zou leuk zijn als ik ze allemaal vergoed krijg :) Vorige keer had ik met 11 weken geen echo bij de vk omdat ik die in het zkh al kreeg. Zal ook eens kijken bij mijn verzekeraar.

12. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    jewel, volgens mij krijg je ze gewoon vergoed hoor. Tot de 3 maanden zegmaar houdt het zkh je in de gaten dvm echo controles. Bij mij dus ook. Dit wordt mijn 3e:) En als alles goed is word ik als het ware door hun 'ontslagen' en mag ik naar een vk praktijk. Ook mijn extra echo nekplooimeting over 2 weken denk ik, wordt vergoed.
    Maar okee, je kan natuurlijk altijd even kijken naar de verzekering ;)

Fijn dat je nog geen klachten hebt...niet te vroeg juichen he ;)
    Was met week 7,8 en 9 best misselijk (niet overgeven).

Ooh, nog 1,5 uur :D

13. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    ff kort ali ilegali; succes met echo Lelie!

14. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, hopelijk is dat bij mij ook zo! Veel echo's zijn nooit erg ;)
    Ja, ik geniet er ook nog even van dat ik nog nergens last van heb :)
    Succes straks! En laat ons het zsm weten hè! :D

Hé ali :D nu weer aan het werk hè ;)

15. kleintjevoorons

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jewel, Bij mij komt MvM morgenochtend langs... Maar jij al naar de verloskundige? Met Maurits ben ik in het ziekenhuis gebleven omdat ik ook daar wou bevallen. Maar nu wil ik naar een verloskundige en thuis proberen (vriendlief is het er nog niet mee eens maar dat komt hopelijk nog.......) Maar zou ik dan nu al met een vk een afspraak kunnen maken. Of moet ik dan eerst die echo's afwachten?

Lelie, En jij zit nu weer lekker naar jullie beepje te kijken!

Sooner, Ej jij ook al illegaal!

Nou ik ga nog ff werken..

16. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Kleintje, bij de vk op de site stond dat ze het liefst hebben dat je met 6 weken al belt. Dan kunnen ze met 8 weken een intake en een echo plannen. Toen met Ruben heb ik mij veel later aangemeld, maar toen deden ze bij de vk ook nog geen echo bij 8 weken. Ik wou toen eerst ook in het zkh blijven maar omdat ik geen medische indicatie had moest ik de bevalling zelf betalen en dat ging mij net wat te ver ;) Kijk anders even op de site van de vk waar je heen wilt, misschien gaat het daar veel anders in zijn werk. Of even bellen idd. Werkze nog!

Lelie, je bent nu aan het zwaaien naar jullie wondertje als het goed is :)

17. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Heel erg blij :)
    Beebje doet het goed en ligt volgens schema! Morgen intake nekplooimeting en dan afspraak maken voor de echo.
    Mijn dag kan niet meer stuk :) Hij/zij lag zo lekker te spartelen en te zwaaien...*zucht*

18. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    Lelie wat fijn dat alles goed was!!! Heerlijk gevoel weer!

Jewel en Kleintje vandaag en morgen MvM...altijd leuk kadootjes uitzoeken en iets voor een goed doel doen!! Zijn er nog leuke kadootjes of is dat niet meer zo??
    Hoop ook voor heel veel echo's voor jullie trouwens...is altijd zo leuk even daar binnen kijken!!

hé ali's nu lekker vrij lijkt me? Fijne avond!!

Confi van mij ook succes in het ZH!! vraag me alleen ook wel af waarom het spiraaltje eruit moet??

Zoe Mees bijna 1!!! Hoe gaan jullie het vieren?? En welk kado krijgt ie??

verder ben ik het eventjes kwijt...sorry...

19. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Lelie, fijn dat alles goed is met de beeb!! En wat een prachtige echo! Ik kan niet wachten tot wij mogen, zo bijzonder lijkt mij dat weer! *zucht* :)

20. Waterlelie81

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Thanx girls :)

jewel, ik zie nu pas je nieuwe banner! Ook al zo'n mooie!!!!

Deel Deze Pagina