Lelie, Mooie echo!!!! Nog een dikke week en dan mogen wij! Jewel, Vorige keer moesten we echt wachten tot 12 weken voor we uit het ziekenhuis "ontslagen" waren. Dus ik denk dat ik nu ook even wacht...... Wij kregen trouwens wel de bevalling vergoed. Volgens de verloskundige in het zk was de ICSI de indicatie en ze komen niet bij je thuis dus vergoed. Uit eindelijk had ik een medische indicatie dus maakt het ook niet meer uit. Nou ik ga ook een mooie banner uitzoeken.
Super mooie banners zie ik hier voorbij komen meiden!! Zo gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffffffff!!! (nu is t wel duidelijk he?) Lelie, mooie echo meid! Alles d'r op en d'r aan. Zo fijn! Bij de zwangerschap van Joep hadden we de keuze om onder controle te blijven bij de gyn. Hier hebben we toen niet voor gekozen. De bevalling in het ZH werd echter gewoon vergoed op poliklinische basis. Kan dit ook anders lopen dan? (als ik jullie zo lees?) Nu met deze zwangerschap hebben we niet de keuze, en moeten onder controle van de gyn. blijven maar vinden dat ook geen probleem. Die Kris toch! Wauwie, lekker doorslapen! Kan me niet voorstellen hoe dat voor jullie moet zijn........... Hopelijk blijft Kris hier nu mee doorgaan! En dan al dat geklets in huis, heerlijk he? Vind dat zooooooooo gezellig. Joep kan er in z'n eentje ook hele gesprekken van maken. Nigthelf, hoe voel je je nu? Nog veel last van de pco? Pat, hoe is t met jullie meisje? Lekker aan t genieten? @hier, alles okay (klinkt bijna eng om dit 'hardop' te zeggen) maar tot dusver geen gekke dingen als bruin-/bloedverlies of iets dergelijks. Beetje bij beetje komt toch weer meer het posi gevoel naar boven. Zijn wel zo blij dat we deze vrijdag weer voor een echo mogen komen. Merk dat dat wel wat meer rust geeft. Ga verder ff bankhangen, beetje lam en moe want het was een erg drukke en pittige dag op t werk...... liefsss
Meiden, wat een mooie banners allemaal! Wordt je helemaal blij van! Lelie, wat een supermooi plaatje. En wat fijn dat alles goed was! Zoe, bedankt voor je lieve reactie op de foto van Olaf met z'n helmpje. Hoe is het met jou? Wat jammer dat je er niet bij kan zijn met de meeting. Majo, nog bedankt voor je tip van de dekens. Maar Olaf trapte ze ook af als ze in de breedte lagen. Zelfs nog met twee kruiken aan beide kanten. Het zal mij niet verbazen dat hij later voetballer wordt Confidence, hoe was het op het zh vandaag? Esser, wat een mooie foto van een mooi mannetje! Ik zie dat Joep een tuinbroek aanheeft, Olaf had vandaag voor het eerst een tuinbroek aan. Zo'n ontzettend gaaf gezicht. Fijn dat alles goed gaat en dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Ook wel een fijn gevoel dat je vrijdag weer voor een echo mag komen. Sooner, wat super dat Kris nu lekker doorslaapt. Ik hoop voor jullie dat dit zo blijft. Moest je hier zelf niet heel erg aan wennen? Dat je de hele nacht kan blijven liggen. Weet wel dat ik dit wel heel vreemd vond eerst. Kleintjevoorons, wat vervelend dat je zo misselijk bent. Doe het maar rustig aan, maar dat zul je vast wel doen Pat, hoe is het met jou en Amy? Jewel, volgens mij krijg je alle echo's wel vergoed. Anders even navragen op het zh. Die weten dat vast wel. En weer lekker aan het plassen in de kan Kan mij die geur van die potten zo weer voor de geest halen. Niet dat ik het heel erg vond stinken, maar die geur vergeet je volgens mij nooit meer. @hier, het gaat goed met Olaf z'n helmpje. Hij is er al helemaal aan gewend. Ik merk alleen wel dat hij er wat onrustiger mee slaapt. Waar ik ook heel blij mee ben, is dat we al echt verschil zien. Omdat de kinderarts niet zeker wist of het zou helpen, vond ik het wel moeilijk om de keus te maken om het te doen, maar als ik het nu al zie naar een week ben ik zo blij dat we het wel hebben gedaan. Over de meeting, ik wil graag mee. Ik heb met Loesie afgesproken, dus dat gaat helemaal goed komen. Loesie, ik zal je nog even bericht terug sturen. Ik zal even een foto in mijn album zetten van Olaf voor dat hij zijn helm kreeg en hoe het nu is.
Esser, leuk...de dierentuin. Hoe vond Joep het? Nog wat leuks gekocht gisteren? Enne....hebben jullie inmiddels al een ander huis gekocht dan? Laatst schreef je iets over bezichtigen? Grappig trrouwens....op de eerste fotospam van Joep (leuke foto trouwens) lijkt hij echt de mini versie van een buurjongetje van schoonzus en zwager waar we zaterdag op visite waren. Dat jochie is nu 3 en Joep is echt een kopietje van hem, maar dan een mini . Sooner, wat ontzettend fijn voor jullie dat Kris inmiddels dan eindelijk beter slaapt zeg . En wat klinkt dat allemaal gezellig bij jullie.... Kris die zo lekker kletst en meehelpt in het 'huishouden' . Was de teambuilding trouwens nog leuk eigenlijk? Kleintje, weer 'lekker' aan het spugen dus?! Bah bah! Nou jou...je weet in elk geval dat je echt zwanger bent!! Ik neem ten minste aan dat je het nu dan wel geloofd? En ook een mooie nieuwe banner . Lelie, weer een goeie echo gehad dus vandaag . En wat een duidelijke zeg! Wauw!! En wel fijn te weten dat je van een zwangerschapsmasker gelukkig geen last hebt!! Waar gaan jullie ook alweer heen straks? Griekenland? Of was dat nou één van de andere meiden? Elin, Tjee zeg!! Wat kun je dat verschil al goed zien na 4 dgn!! Weet je in elk geval waarvoor je het doet. Hoe lang moet hij 'm eigenlijk op? En ik vind het persoonlijk helemaal niet raar/naar staan die helm! Jullie hebben een mooie stoere voor 'm uitgekozen en het staat 'm goed!! Wat een heerlijk lachebekkie op de foto met z'n eerste keer pap . Jewel, jij nog geen kwaaltjes dus? Nou...idd lekker van genieten. En MvM ook alweer op de stoep! 'K hoop er snel gebruik van te kunnen maken . En ook jij weer een prachtige banner! Suus, Ja!! Daar zie ik je!! Zwaai zwaai!! Confi, hoe was 't in het zkh? Pijnlijk been/benen? Tip... lopen, lopen, lopen, lopen en nog eens lopen. Zoveel mogelijk, is de pijn het snelst weg!! Enne...spiraaltje eruit?? (ben ook niet nieuwsgierig hoor, net zoals de rest). Zoë, jammer dat jullie niet komen zaterdag, maar zeker wel bergijpelijk. Worden drukke, maar o, zo leuke dagen voor jullie dat weekend!! Al wat leuks gekocht voor jullie stoere vent?! Had je het de fam. nu al verteld? Of gaan jullie dat nu komend wknd doen? Hier een leuke fam. dag gehad zaterdag. Lasergamen was wel grappig, maar nou niet echt spectaculair (en ook net als bowlen achteraf voor m'n bekken niet goed). Gisteren extra gewerkt ivm ziekte en vandaag weer naar de fysio ivm urineverlies probleem. Weer eens een keer met de benen wijdt (kan ik alvast weer wennen ) en nu oefeningen gekregen. Blijkt idd dat door bevalling urinebuis niet goed meer sluit. Trainen dus en volgende week weer terug. Nou ja...als het maar helpt! Met Maud gaat het goed, haar haar groeit zo hard ineens. Vandaag voor het eerst 2 staartjes in gehad, hihi. 't Was net mini-mouse . 't Is alleen zo sprieterig. Ik denk trouwens dat wij er volgende week wel bij zijn!! Neefje moet wedstrijdturnen van 9-11 uur, dus als we iets eerder weggaan daar, zouden we zo rond een uurtje of 12 (misschien iets later) wel in Utrecht moeten kunnen zijn! Leuk om iedereen weer even te zien en ook de 'nieuwe' meiden.
majo, dat zou super tof zijn als het zou lukken!!!!! Ik neem aan dat we daar niet meteen weg gaan en dat we weer even een broodje eten met zn allen Mocht je nog tel nummers nodig hebben dan hoor ik het wel.. Vandaag gesprekje gehad voor de combinatietest. We worden goed in de gaten gehouden dus de nekplooimeting en de 20 weken echo worden in het ziekenhuis gedaan ipv door een echoscopist. Heel relaxt! Alle echo afspraken staan al ingepland. Fijn vooruitzicht Nou lieffies, ik ga even een soepje maken!!! Nog plannen voor vandaag? Jammer dat het zulk snert weer is!
En nu zie ik je alweer Suus!! Zwaai zwaai!! Hoe is het met je? Kom toch weer gezellig meeschrijven hier Ga je zaterdag nog wel mee? Lelie, fijn dat alles al ingepland is zeg! En begrijp ik nu goed dat je nu 'beter' (anders) 'in de gaten' wordt gehouden dan bij Emma? Toen niet in zkh echo gehad? En combi test? Toen ook niet? Doe je wel ff een PB ivm telnr... wel handig om er één te hebben voor het geval dat... Hier ineens snipverkouden, keelpijn..... ...... bah bah .
Suus, kom op! Gewoon gezellig meeschrijven!!! Je hebt al lang genoeg 'afstand' genomen. En alvast een voorzichtige felicitatie Ik zag ook duidelijk een streepje!
Jewel: Ik heb tot 11 weken in het ziekenhuis gelopen bij de zwangerschap van Sara. 2 echo's gehad met ruim 7 weken en met 11 weken. Daarna meteen vk gebeld en echo gehad met 11 weken en ook weer met 12 weken. En werd allemaal gewoon vergoed. Ben verder met medische indicatie in zieknehuis bevallen dus dat werd ook vergoed. Heb eigenlijk helemaal neits hoeven ebtalen want ben erg goed verzekerd. Meiden, wat een prachtige banners allemaal en wat een mooie echo zag ik voorbij komen.
Hmm ik denk dat de echo's bij mij dan ook wel vergoed worden. De vorige keer zei de vk dat ik daar geen echo hoefde omdat ik die week ook al in het zkh een echo had. Vond het wel prima maar deze keer zeg ik gewoon dat ik wel 1 wil Majo, hmmm als ik jouw verhaal lees dat is het voor mij misschien ook beter als ik naar de fysio ga. Ik ging er van uit dat het er gewoon bij hoort (en ik heb ook weinig bekkenbodemspier oefeningen gedaan na de bevalling moet ik toegeven ) en ik hoor om mij heen dat er veel meer zijn die dit hebben na de bevalling. Leuk dat je er zaterdag toch bij bent! Lasergamen is idd niet echt spectaculair hè Wij hebben het eens met een vrijgezellen feest gedaan en was opzich wel lachen maar geweldig was het ook weer niet. En wat lief dat Maud al twee staartjes in kan hihi vind dat altijd zo leuk staan! Foto? Lelie, fijn dat alles al gepland is! Hebben julile de vorige keer ook een combinatie test gedaan? Moet je wel zelf betalen toch als je jonger dan 36 bent? Het weer is idd knudde zeg. Het lijkt hier wel herfst. Bah! Wat voor soepie heb je gemaakt? Elin, wat kun je dat verschil al goed zien bij Olaf zeg!!! En wat een heerlijk kereltje! Jammer dat de nachten wat onrustig zijn, hij moet natuurlijk zijn plekje ook nog wat vinden met de helm op. Hoe gaat het met jou? Leuk dat je er vrijdag ook bent! Esser, fijn dat jullie weer wat positiever kunnen denken! Is ook niets niks wat jullie meegemaakt hebben. Gelukkig vrijdag weer even zwaaien Kleintje, en MvM al geweest? Ik had mij gister aangemeld voor MvM en kreeg gister ook meteen een telefoontje dat ze vandaag langs kon komen. Haar ouders wonen bij om de hoek, dus kon ze mooi combineren Ze wist ook nog dat ik de vorige keer ook meegedaan had. De test was weer positief al was dit streepje wat lichter dan met Ruben (begin ik meteen weer te twijfelen als dat wel goed is maar hij is positief en daar gaat het om ) Ze hebben nieuwe cadeau's en ik mocht kiezen tussen een armband en een ketting, erg leuk! Heb de ketting gekozen. Ook nog een nachtlampje erbij gekregen. De geur was weer heerlijk bekend van de flessen maar met de neus dicht gaat het wel Nou ik ga de zandbak van Ruben nog 1 keer in de beits zetten zodat hij in elkaar gezet kan worden. En dan kan hij maar met het zand spelen
Ha leuk een zandbak voor Ruben! Kan hij lekker met zand en modder gaan gooien Ik heb van de week een glijbaan besteld, die komt als het goed is morgen binnen! Wat goed dat je weer meedoet met MvM!! Ik doe weer niet mee De vorige keer niet omdat we toen nog 1 hoog woonden en ik zag het niet zitten om de flessen in mijn huis te hebben en nu is het me eigenlijk ontgaan... Ik heb verse groentesoep gemaakt. Met lekkere soepballen en stokbrood en kruidenboter jammie Ik ga nu even tukken, Emma ligt op een oor en ik wil ook
Jewel, Hier is MvM ook langs geweest. Ik heb gekozen voor de armband! Vond toch de cadeaus vorige keer leuker..... ALs je wilt mag je mijn armband wel hebben ik ben er niet zo weg van. En ik draag ook nooit van dat soort sieraden. Je zegt het maar dan neem ik hem zaterdag wel mee. Maar de streep knalde van de test af! En nu voel ik me weer een beetje meer zwanger! Maar we lopen wel lekker gelijk he! Ik heb trouwens besloten dat ik met de verloskundige even wacht tot we uit het ziekenhuis "ontslagen" zijn. Lelie, Hadden jullie bij Emma ook een combi test gedaan? Wij hebben het niet gedaan namelijk. Mocht wel (ook vergoed) vanwege de ICSI. Maar we zouden toch niet in de zwangerschap ingrijpen mocht het niet goed zijn.... Nou hier is het rustig. Huis is aan kant. Ben lekker moe en misselijk..... Gisteren lekker liggen janken van de oververmoeidheid..... Maar vriendlief sleepte me er gelukkig door heen. Eingenlijk zou ik even in bed moeten kruipen maar ik ben allang blij dat ik even tijd voor me zelf heb. Dus even achter de pc.....
lelie, Ik voelde me een beetje verplicht...... heb toch Pregnyl gebruikt dus moet het weer terug geven...
Wow meiden, wat een mooie banners!!! (stiekem een beetje jaloers...) Lelie: mooie echo! Super dat het zo goed gaat en fijn dat je extra goed onder controle wordt gehouden. Was dat de vorige keer ook zo? Oh lekker, verse groentesoep. Zelfgemaakt soep vinden wij hier ook altijd het lekkerste. Vanavond staat bij ons een dagschotel van maggi (sperzieboontjes-sate met rijst) op het menu, ook erg lekker..... Esser: wat een stoere Joep met zijn tuinbroek Echt een mooi ventje! Fijn dat je nu weer wat positiever wordt en heerlijk dat jullie vrijdag alweer mogen babyzwaaien. Jewel: ik was bij Amber de hele tijd onder controle bij de gyn (had een medische indicatie) en heb een heleboel echo's gehad en werden allemaal vergoed. Ik weet niet precies hoe dat bij de vk zit. Volgens mij is het ook afhankelijk van je verzekering of een poliklinische bevalling helemaal vergoed wordt. Wat goed dat je weer mee doet met MvM, ga ik zeker de volgende keer ook weer doen (mits het lukt natuurlijk ). Alleen die geur van die kannen....... Kleintje: de misselijkheid heeft dus weer toegeslagen? Hopelijk heb je er deze keer wel minder last van als bij Maurits. Doe maar lekker rustig aan, meid en goed je rust nemen als je voelt dat het nodig is Mayo: wat leuk dat je er toch bij kunt zijn zaterdag, gezellig!!! Grappig dat Maud nu ook 2 staartjes kan, lijkt altijd zo schattig. Elin: ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd, ben ook benieuwd hoe Olaf zn hoofdje er nu al uitziet. Leuk dat jij en Loesie zaterdag ook komen! Confi: heb je het ziekenhuis overleefd? Ook hier iemand die wel benieuwd is waarom je spiraal eruit is...... Sooner: wat super dat Kris eieieindelijk doorslaapt!!!! Hier voel ik me eigenlijk wel goed, bijna geen hoofdpijn, maar nog steeds wel opvliegers en nog maar 6 nachtjes slapen en dan begint voor ons het hele circus ook weer (hoezo aftellen ). Ik vindt het alleen wel vervelend dat ik maandag onder werktijd (11:30) heen moet, komen vast weer vragen van collega's aan wie ik het niet wil vertellen. Er zijn wel een aantal die het wel weten, maar wehangen het niet aan de grote klok (mn ouders en jongste zusje weten het wel, mn schoonouders niet, die kunnen toch hun mond niet houden). Zaterdag hebben we voor Amber schoenen gekocht, hele leuke, beetje donkerrood en met klittenband. Ik wilde eerst ballerina's voor haar, maar de verkoopster raadde dat af om nu al te doen, ze doen meestal toch maar 2 tot 3 maanden met een paar schoenen. Ons dametje heeft al maat 22 van schoenen, best wel groot dus. Zelf ook nog leuke schoenen gekocht (zwarte ballerina's van Ecco). Feestje van mn oma was ook erg geslaagd. Heerlijk gegeten. Heeft iemand van jullie nog tandenpoetstips? Amber vindt het verschrikkelijk en krijst alles bij en we moeten het echt met zn tweeen doen, anders lukt het niet. We hebben al van allees geprobeerd, maar niets helpt (hoewel er soms een dag tussenzit dat het prima gaat...).
Ja bij Emma hebben we ook een nekplooimeting laten doen. Van mijn vriend zijn kant komen hartafwijkingen voor...en omdat we geen kindje met down aankunnen doen wij dit. Vandaar ook een extra lange 20 weken echo, daar ben ik wel super blij mee. Maargoed, het blijft hoe dan ook een kansberekening...zeker ben je toch nooit...
Nightelf, nog maar 6 nachtjes idd Komt nu echt snel dichterbij! Leuk dat je geslaagd bent voor schoentjes voor Amber! Moeilijke periode voor schoentjes is dit ja, heb voor Ruben nog wel een paar gevonden, ze zijn wel iets te groot maar hij loopt er prima op. Anders zeg je tegen je collega's dat de mirena er dan uitgaat? Of had je dat hun al verteld? Anders een tandarts bezoekje oid? Oh dus een tandenpoets drama bij jullie.....hier gaat het ook wisselend. Hier gaat het meestal goed als we zelf ook gaan poetsen, dan poetsen we tegelijk en dat vindt Ruben dan erg interessant en dan kunnen wij snel zijn tanden poetsen. Soms laat ik hem mijn tanden ook wel 'poetsen' en dan kan ik zijn tanden poetsen. Maar soms moet hij ook in de houdgreep. Kleintje, oh dus jij vind de sieraden niet zo mooi......ik ben ook niet zo'n sieraden mens maar vond dit nog wel gaan Als je het echt niet erg vind zou ik de armband wel willen hebben Dus bij jou knalde de test! Altijd weer leuk om een positieve test te zien hè? Bij mij kwam er ook meteen een streepje maar die van Ruben was donkerder Ik twijfel ook nog of ik de vk ga bellen, misschien wacht ik nog even na de echo van volgende week. Maar ik weet nog het niet, nog maar even over nadenken. En ik ben vandaag ook weer tante geworden!!! Mijn broer en s-zus hebben weer een meisje gekregen!!! Was een hel van een bevalling heb ik begrepen maar alles is wel goed. Gaan er vanmiddag even heen.
Hier ook drama met tandenpoetsen! We hebben een prinsessen elektrische tandenborstel gekocht en dat gaat beter moet ik zeggen. Maar gillen doet ze nog steeds Maatje 22 is voor Emma bijna te klein, moet hoognodig weer nieuwe aanschaffen..wil voor de zomer van die sandalen hebben... Nightelf, is echt bijna aftellen joh!!! Is toch best snel gegaan. Jammer van die opvliegers!!! Hou vol meis.
Oh jewel, gefeliciteerd. Weer een nichtje bij Altijd leuk een kraamvisite! Ik ga as. donderdag bij Ciaar langs om te spieken
Jewel: gefeliciteerd met je nieuwe nichtje!!! Ik zat net nog te denken, mn manager en subhoofd (gaat over de planning), die weten er al van (leek me nl wel handig, hoef ik voor hun geen smoesjes te verzinnen, dan ligt ook niet in mn aard en zij wisten bij Amber er ook vanaf), dus maandag zeg ik gewoon tegen mn collega's waar ik dan mee samenwerk dat ik even weg moet. Gaan ze dan vragen stellen, dan zeg ik wel dat de manager wel weet waar ik ben.