Nightelf, Ik heb helemaal niks gezegd op mijn werk. Ben nu master smoesjes verzinnen. Zei gewoon dat ik naar de huisarts moest, en een keertje eerder weg. Gelukkig kwam het bij mij wel zo uit dat ik weinig smoesjes hoefde te bedenken. Jewel, Gefeliciteerd met je nichtje!!!
Hey meiden, sorrie, ik besefte niet dat ik met de tekst: "spiraaltje eruit laten halen" nieuwsgierigheid bij jullie opwekte ( stiekum dacht ik het al, dat jullie misschien dachten dat er dan toch een 2e zou komen...) maar nee, niets is minder waar. Het spiraaltje is eruit omdat ik na 7 maanden spiraaltje nog steeds dagelijks oud bloed verloor. Ik had ook het idee dat ik meer ongemakken had, een beetje PMS beeld. Veel wisselende stemmingen, onderbuik pijn enz. Nu besloten, om mijn lichaam even rust te geven en geen anticonceptie te gebruiken maar aleen het condoom. Kijken of mijn lichaam weer tot rust komt. Ik kan ook wel weer aan de pil gaan, maar ik wordt 35 in juni en dan kan pilgebruik een verhoogd risico op trombose geven. Hoe graag ik ook gevoelsmatig een 2e zou willen, gaat het er echt niet meer van komen. Er zijn nogal wat factoren die de doorslag geven. ( man heeft al een zoon uit vorig huwelijk, man is 10 jaar ouder, maar vooral ook de enorme afvalrace in ons geval, met de translokatie van mij is het maar de vraag of dit geluk me nog eens gegund is. We hebben geen zin in nog meer tegenslagen en verdriet en willen ons dus volledig storten op Dane) Al zou ik wel er weer meteen voor gaan als manlief zou zeggen van: zullen we het toch nog eens proberen? Maar ik ga daar abslouut niet vanuit, het is goed zo. Al zal ik het idee dat ik nooit meer zwanger raak erg eng vinden, maar van de andere kant ben ik zo dankbaar dat ik het ooit WEL heb mogen meemaken, dat kan menig vrouw niet zeggen De ingreep van de spatader is goed gegaan gister. Been is nu flink ingepakt. Vanmorgen met het opstaan ook erg pijnlijk. Maar goed, alles went. Leuk om te zien dat er hier weer zo`n vrolijke verhalen zijn over zwanger zijn enz. Blijf dat vooral doen meiden. Geniet meer, dan je in je 1e zwangerschap hebt gedaan, want jullie verdienen het stuk voor stuk om dit geluk nog eens mee te maken. Ik hoop dan ook echt dat diegene die wel nog voor een 2e gaan, ook snel mogen meepraten. Zet m op meiden. Zo ik ga weer languit, tot gauw.
haaai haaai, hier is alles ok, gaat echt stukken beter met mijn nekkie...behalve als ik me druk maak! Als iets niet lukt zeg maar...grrr dan voel ik echt die spanning opkomen...lekker rustig blijven dusss Ik ben bezig met de naam Amy in het groot op haar schuine kant/plafond te maken. Wou eerst piepschuimletters doen, maar ik wil ze groot dus dan kosten ze minimaal een tientje per letter en 3-5 werkdagen levertijd + dat ik ze dan nog zelf moet gaan decoreren! Word me te duur en duurt mij ook veel te lang aangezien ik donderdag weer ga werken!! Ik ga nu maar eens even proberen of ik ook zelf mooie letters kan maken van karton. *lees* ben geen crea-wonder...dus ben benieuwd, zal wel weer niets worden en dan alsnog bestellen natuurlijk Met Amy gaat het heel goed...kan zich alleen heel erg slecht vermaken in haar eentje op dit moment. Ze wil zo graag staan en verplaatsen en dat kan ze nog niet zonder te vallen natuurlijk. Ze kruipt ook nog niet...tijgert nog steeds alleen maar in de achteruit. Heb het idee dat haar dat heel erg frustreerd! Ik ben benieuwd wanneer ze in de vooruit gaat... Verder is het een heel vrolijk ding en begint ze zelfs al woordjes te praten(of moet ik zeggen klanken) papa, hai en dag(da) zo leuk..ze is ook heel erg druk met zwaaien en net als maud kan ze nu in haar handjes klappen!! Zo heerlijk om te zien dat ze steeds meer kan. zo genoeg ego weer... Elin wat een vreselijk stoer helmpje heeft olaf zeg!! En wat kan je het verschil al goed zien Esser fijn dat alles goed gaat!! En ik kan me goed voorstellen dat het je rust geeft dat je vrijdag weer terug mag komen voor een echo. enne..rustig aandoen op je werk hè!! (voor zover dat kan natuurlijk) De beeb gaat nu voor!! Sooner kris slaapt dus door?? Heerlijk, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?? Majo hoe leuk twee staartjes!! Ik ben ook benieuwd...Amy heeft vaak knipjes in, maar een staarje lukt nog niet echt. En wat vervelend van je urineverlies, ik hoor het idd vaker maar heb er zelf geen ervaring mee. Hoop dat het met de oefeningen snel over is. enne..volgende week?? het is al deze zaterdag toch?? Of ben ik nu helemaal fout?? Suus een streep??? Waaaaah dat zou supertof zijn!!! Lelie...lekkerrr verse groentesoep met soepballen en stokbrood en kruidenboter nightelf bij jou begint het dus ook al snel weer....nog maar 6 nachtjes...er heerst hier zo'n posiflow dus ik hoop dat je er snel op meevaart!! Blij dat wij nog geen tandjes hoeven te poetsen als ik jullie verhalen zo lees...maar ja dat komt zeker nog.. kleintje en jewel jullie gaan tegelijk op...hoe leuk is dat, mooie banners trouwens!!! Jewel gefeliciteerd met je opnieuw tante worden!!! Confi geen tweede dus. Dan hoop ik maar voor je dat je lichaam nu snel zijn rust krijgt en dat je je weer lekker in je vel voelt. Kan me wel voorstellen dat het een heel raar idee is om te weten dat er geen tweede komt. Wel goed van je dat je dan toch weer zo dankbaar bent dat je Dane wel hebt!! En fijn trouwens dat de ingreep goed is gegaan gisteren. Nu dus een paar dagen pijn lijden... Zo dat was een heel verhaal zo...ga maar eens aan het eten beginnen. Lekker oerhollands...aardappelen met rode kool en een varkenslapje
Goedemorgen kleintje Ik zit hier rustig achter mijn laptoppie met een koffie. Ben je vrij vandaag? Vandaag geen bijzondere plannen, mijn mams wil Emmaatje weer bij dr hebben dus ze gaat vanmiddag uit logeren. Ik denk dat we vanavond ergens een happie gaan eten. Ik moet ook hoognodig het huis stofzuigen en schoonmaken Suus, kom als de sodemieter hier weer terug!!! Ik heb je positest gezien!!! Fantastisch!!!
Bedankt voor al jullie lieve reacties op het helmpje van Olaf. Echt superlief!!!! Jewel, gefeliciteerd met je nichtje. Nightelf, lastig lijkt mij dat, als je vragen krijgt. Ik zit er ook aan te denken, dat mochten wij weer de mmm in gaan, om het zo weinig mogelijk mensen te vertellen. Maar dit lijkt mij ook erg moeilijk op je werk. Nu werk ik niet zoveel, maar je zult altijd net zien dat het dan onder werktijd valt. Confidence, wat rot dat het niet wou met een spiraaltje. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Pat, is het gelukt met de naam? En wat leuk om te lezen wat Amy allemaal kan. Wat gaat dat hard hé? Maar vind het heel erg gaaf om allemaal te zien wat ze in zo'n korte tijd allemaal kunnen. Wij zijn hier Olaf zwaaien aan het leren, hij snapt het natuurlijk allemaal nog niet zo, maar als er iemand na hem zwaait en hij wappert heel hard terug, sta ik er als een idioot naast te roepen, goed zo! Knappe vent! Haha, moet erg lachwekkend zijn. Eigenlijk moeten we die dingen filmen om over een paar jaar terug te kijken, naar hoe gek je eigenlijk deed. Ik kan erg overenthousiast doen met Olaf. Gelukkig vind hij het alleen maar mooi, maar er zal vast ook een leeftijd komen dat hij zegt; mam, doe eens normaal! Kleintje, hoe is het met jou? Nog steeds zo misselijk? Nu weet ik het niet meer, dus als ik iemand vergeet, sorry! Ga zo, als Olaf wakker is even boodschappen halen. Tis hier nu nog niet zo'n heel mooi weer, maar dat wil het geloof ik nog wel worden. Fijne dag allemaal!
Lelie, ik zie nu net jou berichtje. Lekker rustig dagje dus! Heerlijk! En ach dat stofzuigen kan morgen ook nog.
Jewel: Gefeliciteerd met je nieuwe nichtje! Leuk weer zo'n kleintje in de familie. Bij ons is Sara voorlopig de kleinste uk en die wordt dan ook lekker verwend door haar neefjes, nichtjes, ooms, tantes en opa's en oma's. Elin: Je ziet echt al goed verschil op de foto's zg! Voor jullie als ouders ook fijn dan weet je waar je het voor doet. Confidence: De ingreep zit er dus op, gelukkig. Nu hopen dat het snel geneest. @ nekplooimeting etc. hier niet gedaan en zal het bij een volgende zwangerschap ook niet doen. Ons kindje was en is hoe dan ook welkom. Geen oordeel naar anderen hoor. Pat: Gelukkig gaat het beter met je nek, sterkte ermee!
Lelie, Nee ik ben niet vrij..... Was dat maar zo! Maar wel fijn dat je Emma af en toe even naar je ma kan brengen...... en poets ze!
Lelie, lekker zeg dat je Emma zo nu en dan naar je moeder kunt brengen. En het huis al schoon of ben je achter de laptop met koffie blijven zitten Dus voor jullie toch wel een beetje extra spannend met de nekplooimeting e.d. Het is en blijft idd een kansberekening maar erge afwijkingen aan het hart kunnen ze vaak wel snel zien toch? Pat, fijn dat het met je nek weer wat beter gaat. Dus je niet druk maken de komende tijd Hihi dus Amy ook wat gefrustreerd Grappig om te zien dat ze echt willen maar het nog niet kunnen, kan mij wel voorstellen dat ze daar gefrustreerd van worden. Elin, hahaha hier ook een over enthousiaste moeder soms Het is ook zo knap van ze dat ze weer wat nieuws leren, dan moet je ook enthousiast reageren En later zeggen ze idd dat je normaal moet doen en schamen ze zich voor je..........hmmm nog maar niet te veel aan denken Zora, leuk is dat he als die kleintjes zo verwend worden door iedereen Wij hebben ook geen nekplooimeting gedaan en dat doen we deze keer ook niet. Ik ga daar veel te veel over nadenken en piekeren en dat wil ik niet. Kleintje, lekker aan het werk? Dus al kampioen smoesjes verzinnen...hihi Ik zie er wel een beetje tegenop om het mijn manager te vertellen als ik straks 12 weken ben. Heb nog niet eens gewerkt Hopelijk vinden ze het niet erg en kan ik daar gewoon in dienst blijven. Suus, ik zie weer een positest bij je! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat je hier toch ooit wel eens terug komt, zou het heel jammer vinden als het niet zo is. Gister even snel bij mijn nichtje gekeken Oh wat mooi is dat weer zeg! Zo'n kleintje weer en van die heerlijke babygeluidjes......Ze was wel erg moe en had nog niet zoveel gedronken maar ze is 8 pond dus ze kan wel wat hebben Met s-zus ging het ook goed, alleen dat ze in het zkh bevallen is vond ze jammer. Het moest wel (de ontsluiting wou niet op gang komen en de vliezen waren al gebroken) maar ze vond het niet echt leuk. Nu nog een cadeautje halen maar heb geen idee wat. Ze hebben al een meisje dus kleertjes hoeven ze niet en speelgoed e.d. hebben ze ook allemaal al......pfff lastig hoor! Denk maar een pak pampers (altijd handig) en een cadeau bon of zoiets. Jullie nog ideeën?
Jewel, Ik had nog niet helemaal mee gekregen dat je een baan gevonden hebt. Wat is het voor iets? En hoeveel ga je werken? Nou hadden net met de collegas shoarma gehaald... lekker die knoflookwalmm.... Ben blij dat ik niet voor de klas hoef vandaag.......
Oh lekker shoarma, die kan er bij mij altijd wel in jewel, ohja was het ook een beetje vergeten van je baan! Wat was dat ook alweer?? Hier is het huis fris en fruitig. Ik ga straks even naar buiten voor wat kleine boodschappen en ik zoek slofjes voor Emma. Geen idee welke...van de hema iig niet (sokje met suède onderkant)...vind ik onhandig nu ze goed kan lopen. Hebben jullie ideeën waar ik kan kijken? Hennes ofzo?
Ok ok meiden, dan toch maar een berichtje.............. *zucht* vermoeiende inbrekers zijn jullie zeg! Ik blijf trouwens bij mn mening dat er veel over 'zwanger zijn' wordt gepraat en dat het confronterend is voor sommige mensen. Aangezien we zo'n hecht clubje kunnen we daar miss met zn allen iets meer rekening mee houden? Dat was het enige wat ik wilde zeggen 2 wkn geleden, zo en verder heb ik het er niet meer over. Want om dezelfde reden, het hechte clubje, ben ik blijven meelezen en vond ik het werkelijk ontzettend maar dan ook ontzettend lief al die berichtjes na mijn 'break-melding'. Anyways, hier ben ik dan weer, met al mn koetjes en kalfjes, en irritante patient-verhalen (niet jij Lelie ) --> had er maandag weer 2 nl *zucht*, autoverhalen (idd heb er weer gezeik mee), hockeyverhalen, sexverhalen (wat is dat?! ) etc. etc. Ik houd het wel ff kort want heb genoeg te doen hier in huis, ook stofzuigen net als Lelie, die hond verhaart elke dag een 2e hond eraf ofzo! (hebben jullie dat ook Jewel en Loesie, met die van jullie?) Ik kom aanstaande zaterdag niet.......en wel om de volgende reden. IK kan gewoon echt niet! Mijn facebook-vriendjes hebben het miss wel gelezen maar ik heb wat pech gehad met mn auto de laatste tijd. Hij startte niet, en dan weer wel, en dan weer niet. Na de 3e keer (ja heb m nog even de kans gegeven) toch maar de garage gebeld en heb m vorige week zaterdag (toen ik weer ns stil stond ) weggebracht. Had voor die dinsdag een afspraak maar mocht m al droppen. Werd die maandag al gebeld dat de gloeibougies kapot waren, en nog iets, en dat het moest worden besteld. Was allemaal erg druk daar dus kon pas ingepland worden op 5 april!! (1 week wachten......) Ze zouden kijken of het tussendoor kon....... IK bellen donderdag, niet klaar. Vrijdag, werd ik niet teruggebeld! Maandag, nix gehoord. Dinsdag 5 april 12 uur gebeld, zou weer worden teruggebeld. 5 april 16.00 uur nog niet teruggebeld en toen wederom boos gebeld. Wist nl niet eens of ze er nou mee begonnen waren of niet! Om een lang verhaal kort(er) te maken... Ze zijn er gistermiddag eindelijk aan begonnen en kreeg vanmorgen te horen dat het tegenzit. 1 bougie of stift of weet ik wat, zit muurvast. Als ze die niet loskrijgen, moet mn halve motor eruit en is ie voor het weekend niet klaar. Rijd in de tussentijd in de auto van mn moeder, een kleine Aygo, maar dan nu de reden waarom ik zaterdag niet kan. Mn oduers gaan over 1.5 wk met vakantie en in hun garage in Heerenveen liggen mijn zomerbanden en de koelkast van onze vouwwagen. Eigenlijk zouden we vorig weekend die banden onder mn auto zetten maar dat kon niet (zie hierboven) en de koelkast meenemen. Maar ik had mn auto niet, dus dan zouden we het aankomend weekend doen. NU heb ik dus nog steeds mn auto niet dit weekend, wrs want ga er vanuit dat het ze niet lukt, en komen mn ouders uit Friesland zaterdag om al mn spullen te brengen. Moet dus ook wel echt thuisblijven. Oh en daarnaast, 2e reden, starten we aankomende maandag met de verbouwing dus wij gaan dit weekend de restanten van onze zolder slopen. ICOVA-bak wordt deze vrijdag al op onze stoep geleverd zodat we het daar in kwijt kunnen... NOu heel ikke-ikke-ikke verhaal! Vanaf nu ben ik weer wat socialer. Nog wel even een felicitatie voor tante Jewel, een knuffel voor de opvliegende Nightelf, het kotsende Kleintje, schoonmakende Lelie, helmpjes-mama Elin, aan-de-betere-nekpijn-hand Pat, spiraalherstellende Confi, een vroege verjaardagsfelicitatie voor Mees/Zoe, en een kus voor Esser, Loesie, Majo, Zora (en wie ik nog meer ben vergeten). Niet vergeten maar die ik wel even apart moest noemen........ een super dikke smakkerd voor allerliefste Sooner!! Sooner, ik vind je fantastisch!! EN nu ga ik maar ns echt zuigen. En nee, manlief is weg dus echt de vloer............ Liefs Suus
Jewel is zo'n babygiftcard niet iets? babygiftcard.nl En anders misschien een leuke cadeaubon van een kinderkledingwinkel in de buurt? Wij hebben heel veel leuke kinderkledingwinkles hier in het dorp die de bekende merken verkopen en daar heb ik veel bonnen van gekregen waarvan ik zelf kleding uit kon zoeken. Super leuk! Ik heb van vriendinnen een kinderpandoraarmbandje gekregen met een paar bedels, vond ik ook erg leuk. En anders een cadeautje met de naam van de baby, kun je ook overal online bestellen. Of een bon voor een fotoshoot..... Haha ik kan nog wel even doorgaan hoor. Ben dol op babycadeaus! Suus: Leuk hier weer van je te horen!
Haaai Suus We hebben je gemist hoor! En wat jammer dat je zaterdag er niet bij bent!! Maar er komt snel weer een meeting en dan ben je er hopelijk wel weer bij! En wat een gedoe met je auto zeg! Pfff vanaf het begin waren er al wat probleempjes toch? Hopelijk wordt hij snel weer gemaakt. Haha meiden, foei vergeten dat ik eindelijk een baan heb hihi. Stelt ook niks voor eigenlijk....oproepkracht huishoudelijke hulp bij de thuiszorg Heb ook pas net het contract ondertekend en een verklaring van goed gedrag opgestuurd. Dus het is pas net officieel. Eerst is het wrs alleen in de vakanties en dan hopelijk wat meer uurtjes. Vind het ook wel prima hoor, gewoon een paar uurtjes in de week werken. Volgend jaar wil ik een opleiding doen maar moet nog even zien hoe en wat. En zonet toch de vk maar gebeld Op de site stond dat je met 6 weken toch wel contact op moet nemen ivm de drukte. Meteen ingepland voor een echo op 19 april! Dus de 14e een echo en dan de 19e weer Heb ook nog even naar de verzekering gekeken en qua vergoedingen staat er alleen iets over de 20 weken echo, dus ik ga er van uit dat alles wordt vergoedt. Bevalling in het zkh wordt tot 160 vergoedt, (medische indicatie uitgezonderd) maar ik wil toch weer thuisbevallen dus dat maakt niets uit.
Zora, bedankt voor de tips! Die van de fotoshoot vind ik erg leuk! Hou ik even in gedachten. Kleertjes heeft ze al maar zo'n cadeau met de naam is ook leuk. Zal meteen even sneupen op het net
Fijn dat je er weer bent Suus!!!! Heb je gemist..... En ook op whats app. maar daardoor heb ik wel harder kunnen werken Lelie, Wat voor soort slofjes zoek je? Je kan ook van die leren doen. Heeft Maurits ook, zal ze zaterdag wel laten zien (als maurits niet weer ziek is ) Nou mijn experiment is klaar dus ik moet weer gaan!