Bevallen dames van de verlengde wachtbank deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Waterlelie81, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    haha die Sophie lekker knoeien met eten! Heerlijke aangekoekte resten eten in haar haartjes;)
    Dus gratis parkeren, nou mooi! Ik dacht van die P paaltjes te zien...
    Ben benieuwd hoe klein de kleine is :D

2. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Suus: hey, je bent er weer!!! Gefeliciteerd met die ontzettend mooie test!!!! Echt super! Wat een ongelooflijke posiflow hier, bijna iedereen die alweer voor een 2e gaat zwanger (hoop dat ik daar ook nog ff van profiteer........)

Mayo: mooie fiets! Ik wist niet eens van het bestaan van een papafiets af ;) Ik heb een redelijk nieuwe omafiets (knalpaars :p) en dat wil ook prima met fietsstoeltje en buggydrager.

Lelie: ik was ook al op zoek naar slofjes voor Amber, maar heb ook nog niets gevonden. Straks maar ff op internet struinen.

Loesie: wat spannend dat jullie in september ook alweer gaan beginnen (volgens mij is het besmettelijk :)).

Elin: jemig, wat heeft zijn helmpje in die paar dagen al veel veranderd aan de afplatting. Hopelijk is ie er dan ook weer snel vanaf (staat normaal gesproken toch een half jaar voor?)

Kleintje: wij zijn er ook op tijd (als het hier allemaal doorgaat, vertel ik zo wel), zo rond 11:30.

Vanochtend moest ik voor controle naar de dermatoloog (heb nl heel veel moedervlekken en eczeem (soms echt uitbarstingen door allergie). Gelukkig was alles nu redelijk rustig, hij heeft alleen een hele dikke moedervlek van mn hoofd gehaald (die verdoving zetten deed verrekte zeer :(). Wilde ik natuurlijk net vanmiddag mn haar gaan verven, mag dat dus niet en ook 2 dagen mn haar niet wassen.....bah!

Amber is al sinds gisteren niet helemaal lekker, constant hele dunne poepluiers en ze heeft ook geen trek in eten. Vanochtend wel een broodje naar binnengekregen en melk, maar later maar een halve banaan en net nog geen half plakje brood, terwijl ze normaal gesproken 2 plakjes eet. Ik hoop toch echt dat ze niet ziek wordt, heb nl veel zin in zaterdag. 's Avonds moet ik nog een taart maken voor mn nichtje die zondag 2 wordt (Hello Kitty natuurlijk ;)), dus net al fondant gekleurd, maar een beetje aan het knoeien geweest, dus nu heb ik knalroze vlekken op mn handen.....

Ik ga alvast ff kijken op de site van Kidzcity en een route uitprinten, volgens mij is het voor ons ongeveer 1 uur en 45 minuten rijden, best wel een stuk.....

3. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Waar zullen we zaterdag afspreken? Is de pamperhoek misschien een idee?

4. Waterlelie81

Waterlelie81 Fanatiek lid

7 feb 2008
    4.789
    620
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja dat is misschien wel een goed idee. Je hebt daarnaast ook plek waar tafels en stoelen zijn, daar zouden we kunnen zitten met de spullen enzo. Ik heb er iig zin in!!! Had al naar de plaatjes/foto's gekeken en naar de verschillende attracties, echt te gek. Ik ga met Emma denk ook van de glijbaan af haha:D

5. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, mooie fietsen zeg! Hoe is het verder? Al iets minder snotterig vandaag?

Esser, zwaai terug. Hoe was het met mvm? Nog iets leuks uitgezocht?

Waterlelie, is het gelukt met de glijbaan?

Susan, ook al zo'n spooknacht gehad. Hier al net zo. Is idd heel vermoeiend als je het niet meer gewend bent.
    Wat een pech met je auto. Pfff, da's een flinke rekening. Auto's vind ik sowieso duur, met alles. Maar dat kan ook komen omdat ik er niks mee heb. Als het rijdt en goed doet, vind ik het prima.

Nightelf, lijkt mij erg pijnlijk, zo'n verdoving op je hoofd. Heb je er nog veel last van? En hoe is het nu met Amber. Hoop dat ze niet ziek word.

Hier dus ook een lekkere spooknacht gehad. Olaf was om half vier wakker en wou niet meer slapen. Ben uitendelijk om vijf uur maar met hem naar beneden gegaan. Half zes lagen wij er weer in en toen hebben we allebei nog weer geslapen tot negen uur. Da's dan wel weer heel lekker. Heb het idee dat hij last heeft van tandjes. Hij zit ook de hele tijd op zijn duim en de spenen van de fles te kauwen.
    Ook poept hij heel raar. Elke keer heel dun, dit hoort er bij, toch? En weet iemand hoelang dit aan mag houden, of zou dit niet erg zijn?

Verder een druk dagje gehad. Vanmorgen naar de ikea, mediamarkt, prenatal en toys xl geweest. Vanmiddag nog even lekker een uurtje kunnen liggen en vanavond nog even twee broekjes voor Olaf gehaald. Ik ga nu nog even twee bakken inelkaar zetten en in de expedit kast plaatsen. Deze heb ik gehaald om speelgoed in op te bergen. Leek mij wel handig.

6. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Zullen we de pamperhoek maar doen, dan? Lijkt me voor de kleintjes ook wel het leukste.

Lelie: wij gaan ook wel van die grote glijbaan af hoor (vindt dat klimgeitje van mij vast leuk :))

Amber heeft nog geen dunne luier meer gehad, dus zoals het nu lijkt komen wij gewoon.

Tot morgen!!

7. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Pamperhoek lijkt me prima (geen idee waar of wat het is maar wel goed om ergens af te spreken :p)

Hier hard (ahum) aan het werk..........

8. Nightelf79

Nightelf79 Fanatiek lid

31 dec 2008
    2.346
    0
    0
    Radiologisch laborant
    Kleintje: ik ben ook heel hard aan het werk :p. Best wel rustig dagje vandaag, bijschildklierscan aan het doen, duurt verspreid over de dag ruim 3 uur en wat losse onderzoekjes tussendoor, heerlijk dagje om de week mee af te sluiten :)
    Zie je morgen!

9. Jewel83

Jewel83 Fanatiek lid

22 jan 2009
    1.847
    0
    36
    Die glijbaan ga ik ook zeker van af! :D Met of zonder Ruben, hihi. Maar idd de pamperhoek is een mooie plek om af te spreken.

Ik ga even inpakken en de boel hier opruimen. We gaan vanmiddag richting Wezep, is weer even makkelijker. :) En dan kunnen we meteen mijn ouders vertellen dat ik zwanger ben, zal wel een erg grote verrassing voor ze zijn! :)
    Vanochtend met babyzwemmen een onderwater foto gemaakt! Ben zo benieuwd of het wat gelukt is. Ik had natuurlijk net een pukkel op mijn neus :x maar we krijgen hem via de mail dus kan ik altijd nog even retoucheren :D

Ik ga morgenochtend half 11 richting Utrecht. Het is een uurtje rijden dus dan ben ik er ook ongeveer half 12.

Nou tot morgen girls!

10. Majo

Majo Fanatiek lid

30 jan 2009
    2.522
    0
    0
    Pamperhoek = prima idee!! Verder geen tijd om bij te lezen, hééééél misschien na werk vanavond (mits het weer 1 uur wordt voor ik thuis ben :(.

Nog wel even gauw de gevraagde Maudspam met 2 staartjes :)

Bekijk bijlage 142793

Tot morgen voor degenen die komen, rest alvast een heel fijn weekend :)

11. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Majo, wat een ontzettend schattige foto van Maud zeg, met die 2 staartjes!!

12. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    tot morgen, ik ben er om ca. 11.30 uur. zin in!

@suus, ik zal je missen morgen, maar een volgende keer gaan we snel plannen!! Jij een dikke vette smakkerd van mij en eentje van Kris voor Sophie.
    p.s. zo blij dat je er weer bent, maar ik ga je ook nog 'gewoon' mailen :)

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Je hebt mn mail dus wel gehad?? Ik vond je al zo stil :p

Uiteraard krijgt Kris een vieze lik (ja dat is nieuw bij Sophie) terug van Sophie...... Misschien van de hond af gekeken?? ;)

14. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Oe meiden, spannend!!!
    Vind het echt superleuk om jullie allemaal te zien!

Pamperhoek is prima idee! Elin en ik rijden rond 10.00/10.15 vanaf de carpoolplaats in Deventer weg. Het was van huis
    uit een uurtje en 15 minuten, dus zal nog een uurtje zijn ofzo.
    Dan kan ik hem daar paar hapjes fruit + fles geven!

Majo, SUPERSPAM!!!! hahaha, wat een schatje en wat staan
    die 2 staartjes haar ondeugend! Helemaal mooi!

Hier ook Siemspam, hij kan sinds eergister met nog een heeeeel
    klein beetje hulp zelf van rug naar buik rollen!

Bekijk bijlage 142804

En ben nog een keer supertrots op ons ventje, want hij slaapt
    sinds gister ZONDER PACCODOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ben zoooooooooooooooooooo blij dat ik daar vanaf ben!
    Hij slaapt nu in een 4-seizoenen slaapzak van little company.
    Dan heeft hij toch wat begrenzing.
    Gister bij schoonmoeder geprobeerd en daar ging het goed. (moest een dagje extra werken)
    Avond/nacht nog wel ingebakerd om de overstap niet te groot
    te maken.

Vanmorgen weer geprobeerd en toen heeft hij van 8.00 tot 10.30
    geslapen met tussendoor af en toe kletsen en toen weer om 12.45
    naar bed en hij slaapt nog steeds!

Goed he?!?!?!?!?
    Ik vond eerst altijd dat mensen zo konden opscheppen over zijn of haar kind, maar nu snap ik dat trotse gevoel, haha!

Nightelf, fijn dat amber zich weer beter voelt! Gezellig dat je er gewoon bij bent!

Jewel, veel plezier met het aan je ouders vertellen, heerlijk, zo'n verrassing!

Elin, hoop dat het vannacht beter ging met Olaf!

Meiden, ik ga zo aan de wandel als Siem wakker is!
    Markt op vrijdag, altijd leuk!

Tot morgen!
    Liefs Loesie

15. Zoe1976

Zoe1976 Fanatiek lid

8 aug 2007
    1.059
    0
    0
    commercieel medewerkster
    Hallo hallo,
    Zo daar ben ik ook even snel, ben bang dat Mees zo wakker wordt dus ik moet even heel snel typen....

Suus, welkom terug meid, en heeeeeel erg gefeliciteerd met je positieve test, vandaag je bloedtest toch?? Echt super fijn voor jullie!!!

Nightelf, nou jij nog!!! Komt helemaal goed meid, kan gewoon niet anders, maandag weer beginnen toch??? Balen zeg van die eczeem, allergieen en moedervlekken, maar wel goed dat je het zo goed in de gaten houd....En super jammer dat je je haar niet mag kleuren, zal je altijd zien!!!

Majo, wat een coole fietsen zeg, familie "maak de blits!!!". En wat een super leuke foto van Maud, wat ziet ze er ubercute uit met die staartjes, een echte meid!!!

Jewel, gefeliciteerd met de nieuwste telg, leuk hè tante zijn!! Hoest met Ruben, alle nare dingen achter de rug???

Zora, wat klink je heerlijk gelukkig en wat super dat het zo goed gaat met Sara. Wel ff een momentje hè stoppen met borstvoeding. Maar je geeft zelf aan dat het goed is geweest, en heerlijk dat je zolang bv hebt kunnen geven. Leuk hè die hapjes, ik vond het in het begin alleen super veel tijd kosten....nu nog eigenlijk, af en toe verlang ik terug naar de makkelijke bv periode. Geen vieze flesjes, lepels, bordjes en noem maar op....Maar misschien ben ik gewoon niet zo huisvrouwerig....

Elin, oei jij ook een zware nacht gehad, valt altijd even tegen hè? Misschien vanmiddag in het zonnetje even bijslapen?

Loesie, wat een heerlijk ventje is jullie Siem, en wat fijn dat hij niet meer ingebakerd hoeft te worden, stoere vent!!!

Kleintje, volgens mij gaat het goed met je hè!! Ik weet niet maar je klinkt echt lekker positief de laatste tijd...lekker hoor dat je weer lekker in je velletje zit!! Houden zo!!

Sooner, even een zwaai naar jou en je lekker wijffie!!

Lelie, alles wel?? Haring, brrrrr was al nooit favoriet maar als ik er nu aan denk draait mijn maagje gewoon even om...

Zo heb ik iedereen gehad??? Heb erg mijn best gedaan....ojee ik hoor Mees. Even de speed erop.
    Vanmorgen Mees zijn verjaardag gevierd voor mijn vriendinnen...Zohee dat valt allemaal nog niet mee!!! Geloof dat er ruim 10 kinderen onder de 4 waren, die even in anderhalf uur mijn huis op zijn kop hebben gezet, heel knap van ze. Overal zatten vingers, kapot getrapte chips, plakkerige limo....en Mees teigerde er lekker tussendoor, die heeft zich gelukkig kostelijk vermaakt, lekker ding. Hij is lekker verwend en buiten alle zooi was het super leuk!!!
    Zondag voor de familie feest, dan komen allen mijn 2 neefjes en de babie van een vriendin, dus dat kan nooit zo'n grote zooi worden;))
    Misschien kunnen we wel lekker buiten zitten, wat een lekker weertje hè!!!!

Nou ga mijn kleine kanjer uit bed halen, lekker naar buiten met z'n tweetjes...

Meiden heel veel plezier morgen, echt jammer dat we er niet bij zijn, maar de volgende keer komen we weer. Maak maar veel foto's vooral van de "nieuwe"kindjes, ben ik erg benieuwd naar....

XXXX

16. Elin26

Elin26 Fanatiek lid

3 dec 2007
    1.306
    0
    0
    Twente
    Majo, wat een schatje! Wat staat haar dat leuk die twee staartjes.

Loesie, ook al zo'n leuke foto. Siem wordt ook al groot zeg! Echt een mooi kereltje!

Zoe, inmiddels alles weer opgeruimd? Wat een troep kunnen een paar kinderen dan maken. Leuk om te lezen dat jullie er alle twee van hebben genoten.

Hier weer een ontzettend brakke nacht gehad. Olaf werd om het half uur wakker en om half vijf wou hij helemaal niet meer slapen. Alles geprobeerd, nog bij mij ingelegd, maar hij wou helemaal niks. Uiteindelijk is hij om zeven uur weer gaan slapen en heeft toen nog twee uurtjes geslapen. Als jullie morgen dus iemand zien zitten met ontzettende wallen onder de ogen, its me!;)
    Met de helm van Olaf gaat het vandaag ook niet bijzonder goed. Hij heeft hem de hele middag al af. Is erg rood eronder, heb het idee dat ie een begint te klemmen. Heb er al over opgebeld en ik zou weer gebeld worden. Maar ben bang dat dat vandaag niet meer gebeurd.

Heb ook ontzettend zin aan morgen! Zit nu al te denken wat ik allemaal mee moet nemen. Ik ben nog al warrig en vergeetachtig. Dus ik denk dat ik vanavond het spul maar vast klaar leg. Anders vergeet ik de helft weer.

17. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    haha, elin is wel slim ja, doe ik ook vaak, heb ook lijstje aan de deur hangen ;)

suus, ik had 'm gekregen, maar alleen maar wezen rennen de afgelopen twee dagen. vanavond hoop ik dat het wat rustiger is, aaargh, heerlijk.

18. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Zo ik heb zin in morgen!!!!! Straks even uitzoeken hoe ik met de trein moet. Vriendlief reist mee en gaat door naar delft. Terug mag ik wel alleen :(.

Net spontaan met Maurits in de stad gegeten. Oh wat was hij druk. Wou de hele tijd kruipen enzo. Ach hij was toch al zwart van de opvang........ Maar was gezellig! We hebben wel besloten een tasje op on werk te leggen voor als we weer een keer spontaan er op uit willen vanaf de opvang.

Nou ik ga hier met mijn opgeblazen buik ( ik lijk wel zwanger ;)) op de bank hangen. Tot morgen!!!!!!!!!

Loesie, pat, elin, hebben jullie nummers van een van de anderen? Kan misschien handig zijn voor morgen.......

Sooner, niet weer mijn naam op zp zetten hè! :):):):)

19. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Euh...volgens mij heb ik wel wat nummers...oh nee...alleen van
    Suus en die gaat nie mee...

Kleintje (typte je echte naam, whahaha) ik pb je mijn nummer wel ff...stuur je me dan ff een sms?!
    Dan heb ik die van jou ook!

meiden, ik moet manlief ff helpen. Die is aan het worstelen
    met de kinderwagen! proest...

TOT MORGEN!!!!!!!!!!!!!!

20. pat

pat Fanatiek lid

26 jul 2006
    1.908
    0
    0
    Een lieve moeder zijn
    Buitenland
    aaah...ik heb alleen het nummer van loesie (als zij nog hetzelfde nummer heeft als vorig jaar trouwens??? Was mijn buddy!)

oooh meiden ik ben nog ff loeidruk zo...heb eigenlijk niet zo veel tijd meer om te typen.. letters "nog" niet klaar...ben wel al begonnen en denk dat ik het zelf ga redden zonder ze alsnog te moeten bestellen ;)

Spannend hoor morgen...:)...waaah...ben echt een drol in dat soort dingen :p

Deel Deze Pagina